Как се изпреварва с Пасат 1,8/решения/

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пет 11 авг 2006 23:09


VW_FEN написа:Незнам, ама при мене след 5250 (когато са му конските сили) нищо повече не прави освен да бучи... то се усеща - силата на този двигател си е в ниските обороти - от 2500 до 4500... незнам как я караш твойта кола, ама аз повече от 160 не мога да направя... ще ми трябват 10 километра, за да засиля до 170 евентуално и още толкова, за да спра... щото за нормална серийна кола, която не е спортна, тези скорости са си бая сериозни, и внимавай да не се пребиеш някъде с тея 200, както и да си ги направил, щото статистиката чака още 60 души до края на месеца да си отидат от неразумни скорости... така че, внимавайте много и при над 120 става опасно вече... при изпреварване най-добре да няма никой в насрещното на един километър напред - тогава се изпреварва най-добре.

Аз не казвам, че всеки ден си карам колата на максимални обороти. Просто споделям мнение, до което съм стигнал от лично наблюдение, във връзка с това, че на някои хора колите не можели да вървят.
И не успях да разбера това-твойта кола ли не може да вдигне повече от 160 или теб те е страх да вдигнеш толкова? Защото ако колата не може, е хубаво да я прегледа някой майстор. Няма пасат-бензинов, в нормално техническо състояние, който да не може да вдигне 200-дори и на газ.




Потребителски аватар
passatGL
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatGL » Пет 11 авг 2006 23:33


Andrian_VT написа:
passatGL написа:Аз като се гоня с някой на светофарите си карам на 3-та до 120-130 без проблем...това ще рече до 5.5хил.оборота тогава развива максималните 115 кончета.е щото е 2Е двигателя на твоя ще са по-малко но ще са достатъчни :twisted:
Също така ти препоръчвам ОМВ100 или шел V-power100 определено ще има повече тяга!

Ако колата има катализатор и 200 октана бензин да налееш все тая. Хората са написали в книжката на колата, 4е ако има катализатор трябва да се кара само с 95Н. А когато няма катализатор освен 95Н може да се налива и 98Н. Не трябва да се забравя, че според бензина се завъртва и автоматично делкото за да има нормална работа на двигателя. Когато са проектирали тези автомобили не е имало 100 октана бензин и сега ако налеем такъв делкото няма да отреагира адекватно на октана на бензина. Просто тези които ползват такъв вид гориво се самозалъгват , че колите им много бягат-може да бучат повече, но не и да бягат.

Немисля,че е баш така защото на капачката на резервоара ми пише изрично min.oktan98/NT Може да не имало 100 октанов но е имало 98 .И колата не ми бучи повече даже работи по-тихо.Колкото е по-високо октановото число толкова по-малко са детонациите в цилиндрите т.е.самозаплаването на бензина преди да му е дошло времето.Колкото по-високо е октановото число толкова по-трудно самозапалим е бензина и толкова по-добре за двигателя.Защото буталата на двигателите работили с 95Н или по-зле 92Н нестават и за пепелници след време от тея детонации.По-скъпото излиза по-евтино!И да имам катализатор прединия луд собственик го е сменял така се оказа на прегледа:) само 92 нетрябва да му сипвам понеже може да ми прецака катализатора иначе няма проблеми.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Съб 12 авг 2006 8:49


Ами за по-високата температура която се отделя? Помисли ли за гумичките на клапаните?
Невиждам смисъл в този безмислен спор. Всеки ще кара както си знае.


Потребителски аватар
_WV_
Мнения: 138
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот _WV_ » Съб 12 авг 2006 9:18


спора е малко излишен на фона на "истинския" бензин с който караме/95,98,100 октана/аз когато и да съм сложил 98 или 100 октана,нито ми е дала по-нисък разход,нито е вървяла повече/зареждам от omv,eko,emko m,petrol/ като я слядя непрекъснато,защото пътувам по 500км на седмица извънградско.просто бензина ни е .... :wink:


Потребителски аватар
passatGL
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatGL » Съб 12 авг 2006 11:12


каква по-висока температура :shock
кви ги говориш?
При прекалено ниска температура на самозапалване смотания бензин се само запалва преди буталото да е направило пълния си ход...не се развива по-висока температура в двигателя...ооо ама ми писна вече ако искате карайте и с 92Н ваша си работа! :evil: :!:
П.П.И аз съм оставал разочарован от 100Н бензини понякога като се случи кофти партида ме е яд,че съм заредил все едно съм си сипал 95Н.Даже веднъж имаше вода в V-Power 100 на шела и ми прекъсваше нещеше да се изфорсира и ми скъса нервите докато го изгоря...идваше ми да хода да ми драсна клечката на смотаната бензиностанция...Но по принцип определено има разлика в ускорението стига да се попадне на добра партида!

Последна промяна от passatGL на Съб 12 авг 2006 15:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 12 авг 2006 14:19


Andrian_VT написа:Ами за по-високата температура която се отделя?


Каква по-висока температура, бе човече... :roll: Октановото число ти определя склоността към детонации на даденото гориво, а не неговата калоричност. Колкото е по-ниско октановото число, толкова горивото е по-склонно към детонации. А при детонации тъй нареченото автоматично завъртане на делкото отива към минус... т.е., нормално е тогава да ти се спъва колата. Направено е за да спре да детонира. При мен (2Е мотор) има датчик за детонации. Появи ли се такава, компа връща запалването на дадения цилиндър с 5 градуса. Ако не спре да детонира, връща и на останалите цилиндри с толкова. И ако още не е спряло, продължава и продължава, докато детонациите изчезнат. А това определено ти спъва ускорението, няма как!
При по-високооктанов бензин просто детонации няма да се появят, или поне ще изчезнат много по-бързо. От там и ускорението и въобще цялото натоварване на мотора ще ти е по-благоприятно. Това би трябвало да даде и някаква икономия на гориво... естественно, ако го караш така, че с по-слабото да ти детонира, а с по-високооктановия вече не, но заради горивото, а не заради стила на каране.
Но в едно си прав на 100%! Всеки да кара както знае (и може)!
И още, аз не споря в случая, просто се опитвам да дискутирам! :beer
pasatGL, първия (и за сега последен) път, когато ми прекъсваше колата заради вода в бензина беше когато заредих на ШЕЛ... Вече не прекъсва, но и аз не зареждам :twisted:


Потребителски аватар
passatGL
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Надявам се това да сложи точка на въпроса

Мнениеот passatGL » Нед 13 авг 2006 18:48


В топлинните машини (към които спада и бензиновият двигател с вътрешно горене) коефициентът на полезно действие (КПД) зависи от разликата в температурите на работната среда на двигателя и околната среда. Поради това конструкторите отрано се опитват да повишат кпд на бензиновите двигатели чрез повишаване на степента на компресия в двигателя, което води и до по-висока температура в горивната камера (цилиндъра). Много скоро обаче, те се сблъскват със самовъзпламеняването на въздушно-бензиновата смес преди правилния момент (детонационно горене или "чукане" в двигателя). За съпоставимост на антидетонационните свойства на бензините, на бензин, състоящ се изцяло от изо-октан (2,2,4-триметилпентан) се присвоява октаново число 100, а на бензин, състоящ се само от нормален хептан (n-хептан), се присвоява октаново число 0. Дадено октаново число означава, че съответният бензин има антидетонационни свойства като тези на бензин, състоящ се от пропорционално количество изо-октан и n-хептан (напр. бензин "98 октана" има антидетонационни свойства като тези на смес от 98% изо-октан и 2% n-хептан). Има съставки на бензина, които са с по-добри антидетонационни свойства от октана; поради това съществуват бензини с октаново число над 100 (до към 140-145), което се оценява чрез екстраполация.

:idea:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 13 авг 2006 22:12


Много сте ми готини..
За толкова ли време, не се научавате къде на коя скорост, в кои обороти и прочее можете да изстискате колата..?

така си идва отвътре на коя скорост да започнеш изпреварването..

в зависимост от това как колата ти реагира на командите..


Време ли е да отворим темата "с какво дизела е по-добър от бензина"?

Аз дето карам поло 1000 + 43 кубика, ръгам 3 та и се изнасям със 100-110.


Все си мисля, че на пасата бензинов мотор, с по-малко от 150 коня.. не бих тръгнал без да сръчкам по-долна да изпреварвам...

Пък излезте на някоя писта... яко ръчки на втора, на трета, с очи в оборотомера, и ще ви стане ясно де може да изпреварваш...

тука формула няма.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 13 авг 2006 22:42


Бих казал трудно се изпреварва с него по-бърза кола.
Смях :D .
Зависи от ситуацията. Има случаи когато насреща ти има видимот и никой не идва, а колата пред теб се влачи - какво ще инаеш на 3 та ли?? Газ на 5 та. Има случаи когато няма видимост / завои / на 3 та и газ . Зависи от конкретната ситуация.Няма еднозначно решение.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Нед 13 авг 2006 23:40


kris11 написа:Бих казал трудно се изпреварва с него по-бърза кола.
Смях :D .
Зависи от ситуацията. Има случаи когато насреща ти има видимот и никой не идва, а колата пред теб се влачи - какво ще инаеш на 3 та ли?? Газ на 5 та. Има случаи когато няма видимост / завои / на 3 та и газ . Зависи от конкретната ситуация.Няма еднозначно решение.


:да:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 14 авг 2006 0:00


kris11 написа:... случаи когато няма видимост / завои / на 3 та и газ ....


Е, като няма видимст, к'о ще Шумахер да ми е дал Феррари то си за 2 кръгчета... предпочитам да изчакам... Лично мнение


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

промяна

Мнениеот K22 » Пон 14 авг 2006 8:14


Максималната скорост на пасат -комби -АБС е 173км/ч.
Стига с тези легенди че младежите се избиха по пътищата.
Експериментирах на извънградско с нови свещи и дистрибутурна капачка( на газ,без клима).Чувствах колата по-пъргава независимо колко е натиснат педала- до средата или до края!!!Много добре ускорява на трета от 70-100км/ч, на четвърта 80-110, на пета 90-130 и след това нагоре по-слабо.Не съм вдигал над 4200об/мин, щото освен силния шум друг ефект няма.
Извода ми е, ако Пасата ви се държи странно :lol: проворете си запалителната система


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 14 авг 2006 8:51


Мисля,че младежа вече може да изпреварва :wink: !
Успех!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 14 авг 2006 8:56


radotom написа:
kris11 написа:... случаи когато няма видимост / завои / на 3 та и газ ....


Е, като няма видимст, к'о ще Шумахер да ми е дал Феррари то си за 2 кръгчета... предпочитам да изчакам... Лично мнение

Имах в предвид видимост на голямо разстояние за да може спокойнои да се извърши изпреварването на 5 та скорост.Грешно съм се изразил. Не съм имал изпреварване в завой.


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Вто 15 авг 2006 15:38


[quote="VW_FEN"]Ако съм под 80, бутам втора с изравняване на оборотите ( разбирай газ до ламарината) .....

:horror: Абе, не е ли "малко" екстремно с 80 на втора...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта