Смяна на гумички на клапани.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 31 авг 2006 2:01


°niksi° написа:
aifos написа:Днес говорих с хора от Сервиз "Модена" ,според тях смяната на гумички не е работа.Но нещото което ме шашна, казаха,че до 2л. на 10000км масло да изгори ,небило кой знае какъв проблем :dontknow: :shocked .Е при мен разхода не е толкова .но чак пък 2 литра ???

Лошо става когато почне да дърпа по половин литър на 1000 км.
и пове4ето пъти е пак от гуми4ки




asus
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asus » Чет 31 авг 2006 8:58


Immortal написа:
aifos написа: казаха,че до 2л. на 10000км масло да изгори ,небило кой знае какъв проблем

:screwy :076:

Хе хе това много ме зарадва, значи ти имаш 4л. общо и е нормално да гори 2л за 10000км. хе хе , това сигурно ти го е казал някой специалист от Горубляне, не ти ли казаха .... "Абе то вървим карай и това е ..." любимата им реплика.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Чет 31 авг 2006 16:47


Аз бях стигнал около 2-3литра не помня точно колко. Ама тва беше накрая преди да ги сменя. Като я взех гореше масло карах така 22хил. а преди тва не знам предния колко е карал. Ама е карал доста защото катализатора така се беше задръстил че колата грам не вървеше и харчеше 16 градско. След махането на катализатора се оправи. Между другото след смяната на гумичките на клапаните колата стана по динамична и свали разхода. Ремонта ми го правиха от горе мисля беше за 50-60лв. Минах 10,000 и за сега съм доволен.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Чет 31 авг 2006 16:54


Айде и аз да се включа,
Първо хиляди благодарности на Niksi за сменените гумички (ама той човека какво да прави - цял месец му врънках на главата :wink: ) :bowdown :yeaha: :beer

При мен харчеше масло около 300гр./1000км, при каране основно по магистрали стигаше и повече.
След като Niksi ми смени гумичките, вече около 1500км от тогава не е близнала и грам масло. Така, че понякога само смяната на гумички е решение и то добро.


aifos
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Видин

Мнениеот aifos » Чет 31 авг 2006 18:36


asus написа:
Immortal написа:
aifos написа: казаха,че до 2л. на 10000км масло да изгори ,небило кой знае какъв проблем

:screwy :076:

Хе хе това много ме зарадва, значи ти имаш 4л. общо и е нормално да гори 2л за 10000км. хе хе , това сигурно ти го е казал някой специалист от Горубляне, не ти ли казаха .... "Абе то вървим карай и това е ..." любимата им реплика.


Колега ти май не четеш :?: преди да пишеш.Казаха ми го в сервиза ...


aifos
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Видин

Мнениеот aifos » Чет 31 авг 2006 18:37


IvoG написа:Аз бях стигнал около 2-3литра не помня точно колко. Ама тва беше накрая преди да ги сменя. Като я взех гореше масло карах така 22хил. а преди тва не знам предния колко е карал. Ама е карал доста защото катализатора така се беше задръстил че колата грам не вървеше и харчеше 16 градско. След махането на катализатора се оправи. Между другото след смяната на гумичките на клапаните колата стана по динамична и свали разхода. Ремонта ми го правиха от горе мисля беше за 50-60лв. Минах 10,000 и за сега съм доволен.


И къде ти смениха гумичките?


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 01 сеп 2006 12:15


При чичо Мици един сервиз на разклона за обеля. Той е баща на един мой много добър приятел. От 10год. се занимава с тва ама вече му е писнало и е малко мърляч някои работи ги прави добре други ги осира защото не му се занимава и за това не искам да го препоръчвам много. Сега като ми смени гумичките ми протече гарнитурата а уж я семнил :dontknow:


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Пет 01 сеп 2006 14:05


°niksi° написа:Лошо става когато почне да дърпа по половин литър на 1000 км.

°niksi°, какво имаш в предвит, като казваш това?
Питам защото моята харчи горе долу толкова?
Благодаря!


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 01 сеп 2006 15:30


passi1 написа:
°niksi° написа:Лошо става когато почне да дърпа по половин литър на 1000 км.

°niksi°, какво имаш в предвит, като казваш това?
Питам защото моята харчи горе долу толкова?
Благодаря!


А от колко време е така т.е. километри и време. Имах една Лада дето ми лапаше маслото като трабант около 8л. на 10хил. ама имаше запекъл сегмент на 4-ти цилиндър който изненадващо се оправи сам след 15хил.

Ама тва горене въобще не хубаво с оглед зацапването на лмбда сондата, а и от там повреждане. Аз мойта я мъчих така над 30хил. и е зле.


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Пет 01 сеп 2006 15:50


IvoG написа:
passi1 написа:
°niksi° написа:Лошо става когато почне да дърпа по половин литър на 1000 км.

°niksi°, какво имаш в предвит, като казваш това?
Питам защото моята харчи горе долу толкова?
Благодаря!


А от колко време е така т.е. километри и време. Имах една Лада дето ми лапаше маслото като трабант около 8л. на 10хил. ама имаше запекъл сегмент на 4-ти цилиндър който изненадващо се оправи сам след 15хил.

Ама тва горене въобще не хубаво с оглед зацапването на лмбда сондата, а и от там повреждане. Аз мойта я мъчих така над 30хил. и е зле.


Ами така е вече около 15 000 км. Толкова съм минал от както я купих. Възможно ли е да е само от гумичките на клапаните?
А и друго, прави ми впечаление, че когато проверявам нивото на маслото по
пръчката от картера и нивото е над средата между двете граници то тогава ми изчезва по-бързо. А когато е по-малко намалява по-бавно т.е. ако имам масло малко над минимума, така мога да карам повече време отколкото ако имам по-високо ниво да речем до средата.
Един приятел с OPEL има същото наблюдение за неговата.
Някой срещал ли се е с нещо подобно?


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 01 сеп 2006 16:05


Ами да това явно е нормално защото на Ладата беше същото като сложа до горе да има и го изцмукваше бързо. Така че си доливах по често по малко. Аз си го обяснявам с това че като има повече масло има и малко по голямо налягане в един и същ обем и го набива по лесно през гумичките.

А за голфа постепенно ми дигна разхода на маслото като наблюденията са ми че лятото харчеше и съответно пушеше повече.В началото пушеше само на 1-ва и 2-ра, после започна и на 3-та,4-та и 5-та.

Дали е само то гумички? Пробвай да извадиш маркуча който е за картерните газове, той идва от картера и влиза в моноинжекцията(ако си моно) и като я форсираш не трябва да пуши в смисъл да не пуши синьо като от ауспуха. При мен имаше едва забележим цвят на пушека.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 01 сеп 2006 16:17


Т.е. за да са само гумички на клапаните не трябва да пуши(синьо) от маркуча за картерните газове. Но при повечето коли на тия километри са гумички. И аз бях много притеснен дали не е от сегменти, но се оказаха само гумичките.


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Пет 01 сеп 2006 17:24


IvoG написа:Т.е. за да са само гумички на клапаните не трябва да пуши(синьо) от маркуча за картерните газове. Но при повечето коли на тия километри са гумички. И аз бях много притеснен дали не е от сегменти, но се оказаха само гумичките.

Благодаря за съвета. И аз като гледам какво пишат колегите по форума, започвам малко да се притеснявам. Ще пробвам само с гумичките
като начало. Един колега ми каза, че след като ги е сменил е спряла да му харчи масло, а е била на 180 000 реални км. Какво ще кажеш за смяна без сваляне на главата?


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Нед 03 сеп 2006 14:58


passi1 написа:
IvoG написа:Т.е. за да са само гумички на клапаните не трябва да пуши(синьо) от маркуча за картерните газове. Но при повечето коли на тия километри са гумички. И аз бях много притеснен дали не е от сегменти, но се оказаха само гумичките.

Благодаря за съвета. И аз като гледам какво пишат колегите по форума, започвам малко да се притеснявам. Ще пробвам само с гумичките
като начало. Един колега ми каза, че след като ги е сменил е спряла да му харчи масло, а е била на 180 000 реални км. Какво ще кажеш за смяна без сваляне на главата?

Ами на мен без сваляне на главата ми ги смениха, но майстора трябва да има опит в този вид подход, за да не сгафи. А иначе е по добре с сваляне на главата, и до колкото съм чувал това е истинският начин, но по скъп.
Не се притеснявай като смениш гумичките ще се оправи :lol: или няма да е толкова фрапиращ разхода на масло.


veskovesko
Мнения: 52
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот veskovesko » Пон 04 сеп 2006 9:21


добре де горе долу колко излиза смяна на гумичките с сваляне на главата ипасване на клапаните ? :screwy



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта