и пове4ето пъти е пак от гуми4ки°niksi° написа:aifos написа:Днес говорих с хора от Сервиз "Модена" ,според тях смяната на гумички не е работа.Но нещото което ме шашна, казаха,че до 2л. на 10000км масло да изгори ,небило кой знае какъв проблем![]()
.Е при мен разхода не е толкова .но чак пък 2 литра ???
Лошо става когато почне да дърпа по половин литър на 1000 км.
Смяна на гумички на клапани.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Immortal написа:aifos написа: казаха,че до 2л. на 10000км масло да изгори ,небило кой знае какъв проблем
![]()
Хе хе това много ме зарадва, значи ти имаш 4л. общо и е нормално да гори 2л за 10000км. хе хе , това сигурно ти го е казал някой специалист от Горубляне, не ти ли казаха .... "Абе то вървим карай и това е ..." любимата им реплика.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Аз бях стигнал около 2-3литра не помня точно колко. Ама тва беше накрая преди да ги сменя. Като я взех гореше масло карах така 22хил. а преди тва не знам предния колко е карал. Ама е карал доста защото катализатора така се беше задръстил че колата грам не вървеше и харчеше 16 градско. След махането на катализатора се оправи. Между другото след смяната на гумичките на клапаните колата стана по динамична и свали разхода. Ремонта ми го правиха от горе мисля беше за 50-60лв. Минах 10,000 и за сега съм доволен.
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Айде и аз да се включа,
Първо хиляди благодарности на Niksi за сменените гумички (ама той човека какво да прави - цял месец му врънках на главата
)
При мен харчеше масло около 300гр./1000км, при каране основно по магистрали стигаше и повече.
След като Niksi ми смени гумичките, вече около 1500км от тогава не е близнала и грам масло. Така, че понякога само смяната на гумички е решение и то добро.
Първо хиляди благодарности на Niksi за сменените гумички (ама той човека какво да прави - цял месец му врънках на главата




При мен харчеше масло около 300гр./1000км, при каране основно по магистрали стигаше и повече.
След като Niksi ми смени гумичките, вече около 1500км от тогава не е близнала и грам масло. Така, че понякога само смяната на гумички е решение и то добро.
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Видин
asus написа:Immortal написа:aifos написа: казаха,че до 2л. на 10000км масло да изгори ,небило кой знае какъв проблем
![]()
Хе хе това много ме зарадва, значи ти имаш 4л. общо и е нормално да гори 2л за 10000км. хе хе , това сигурно ти го е казал някой специалист от Горубляне, не ти ли казаха .... "Абе то вървим карай и това е ..." любимата им реплика.
Колега ти май не четеш

-
- Мнения: 118
- Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Видин
IvoG написа:Аз бях стигнал около 2-3литра не помня точно колко. Ама тва беше накрая преди да ги сменя. Като я взех гореше масло карах така 22хил. а преди тва не знам предния колко е карал. Ама е карал доста защото катализатора така се беше задръстил че колата грам не вървеше и харчеше 16 градско. След махането на катализатора се оправи. Между другото след смяната на гумичките на клапаните колата стана по динамична и свали разхода. Ремонта ми го правиха от горе мисля беше за 50-60лв. Минах 10,000 и за сега съм доволен.
И къде ти смениха гумичките?
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
При чичо Мици един сервиз на разклона за обеля. Той е баща на един мой много добър приятел. От 10год. се занимава с тва ама вече му е писнало и е малко мърляч някои работи ги прави добре други ги осира защото не му се занимава и за това не искам да го препоръчвам много. Сега като ми смени гумичките ми протече гарнитурата а уж я семнил 

- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
passi1 написа:°niksi° написа:Лошо става когато почне да дърпа по половин литър на 1000 км.
°niksi°, какво имаш в предвит, като казваш това?
Питам защото моята харчи горе долу толкова?
Благодаря!
А от колко време е така т.е. километри и време. Имах една Лада дето ми лапаше маслото като трабант около 8л. на 10хил. ама имаше запекъл сегмент на 4-ти цилиндър който изненадващо се оправи сам след 15хил.
Ама тва горене въобще не хубаво с оглед зацапването на лмбда сондата, а и от там повреждане. Аз мойта я мъчих така над 30хил. и е зле.
IvoG написа:passi1 написа:°niksi° написа:Лошо става когато почне да дърпа по половин литър на 1000 км.
°niksi°, какво имаш в предвит, като казваш това?
Питам защото моята харчи горе долу толкова?
Благодаря!
А от колко време е така т.е. километри и време. Имах една Лада дето ми лапаше маслото като трабант около 8л. на 10хил. ама имаше запекъл сегмент на 4-ти цилиндър който изненадващо се оправи сам след 15хил.
Ама тва горене въобще не хубаво с оглед зацапването на лмбда сондата, а и от там повреждане. Аз мойта я мъчих така над 30хил. и е зле.
Ами така е вече около 15 000 км. Толкова съм минал от както я купих. Възможно ли е да е само от гумичките на клапаните?
А и друго, прави ми впечаление, че когато проверявам нивото на маслото по
пръчката от картера и нивото е над средата между двете граници то тогава ми изчезва по-бързо. А когато е по-малко намалява по-бавно т.е. ако имам масло малко над минимума, така мога да карам повече време отколкото ако имам по-високо ниво да речем до средата.
Един приятел с OPEL има същото наблюдение за неговата.
Някой срещал ли се е с нещо подобно?
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Ами да това явно е нормално защото на Ладата беше същото като сложа до горе да има и го изцмукваше бързо. Така че си доливах по често по малко. Аз си го обяснявам с това че като има повече масло има и малко по голямо налягане в един и същ обем и го набива по лесно през гумичките.
А за голфа постепенно ми дигна разхода на маслото като наблюденията са ми че лятото харчеше и съответно пушеше повече.В началото пушеше само на 1-ва и 2-ра, после започна и на 3-та,4-та и 5-та.
Дали е само то гумички? Пробвай да извадиш маркуча който е за картерните газове, той идва от картера и влиза в моноинжекцията(ако си моно) и като я форсираш не трябва да пуши в смисъл да не пуши синьо като от ауспуха. При мен имаше едва забележим цвят на пушека.
А за голфа постепенно ми дигна разхода на маслото като наблюденията са ми че лятото харчеше и съответно пушеше повече.В началото пушеше само на 1-ва и 2-ра, после започна и на 3-та,4-та и 5-та.
Дали е само то гумички? Пробвай да извадиш маркуча който е за картерните газове, той идва от картера и влиза в моноинжекцията(ако си моно) и като я форсираш не трябва да пуши в смисъл да не пуши синьо като от ауспуха. При мен имаше едва забележим цвят на пушека.
IvoG написа:Т.е. за да са само гумички на клапаните не трябва да пуши(синьо) от маркуча за картерните газове. Но при повечето коли на тия километри са гумички. И аз бях много притеснен дали не е от сегменти, но се оказаха само гумичките.
Благодаря за съвета. И аз като гледам какво пишат колегите по форума, започвам малко да се притеснявам. Ще пробвам само с гумичките
като начало. Един колега ми каза, че след като ги е сменил е спряла да му харчи масло, а е била на 180 000 реални км. Какво ще кажеш за смяна без сваляне на главата?
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
passi1 написа:IvoG написа:Т.е. за да са само гумички на клапаните не трябва да пуши(синьо) от маркуча за картерните газове. Но при повечето коли на тия километри са гумички. И аз бях много притеснен дали не е от сегменти, но се оказаха само гумичките.
Благодаря за съвета. И аз като гледам какво пишат колегите по форума, започвам малко да се притеснявам. Ще пробвам само с гумичките
като начало. Един колега ми каза, че след като ги е сменил е спряла да му харчи масло, а е била на 180 000 реални км. Какво ще кажеш за смяна без сваляне на главата?
Ами на мен без сваляне на главата ми ги смениха, но майстора трябва да има опит в този вид подход, за да не сгафи. А иначе е по добре с сваляне на главата, и до колкото съм чувал това е истинският начин, но по скъп.
Не се притеснявай като смениш гумичките ще се оправи

-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта