Само защо си взел на 8000К,да те пита човек!Ако само знаеше какво ще видиш при лоши метео условия...


feikot написа:Друг е въпроса,че свети около 2 пъти по-слабо от 4300 и да речем 5000К.Аз бях с 6,после сложих 8,после 4300 (жълтееше ми) и накрая се спрях на 5000К.Най-добрия вариант.
avtomoto написа:А колеги това може ли да се направи на обикновенните фаровете едносекцийните (H4) да светат така заедно къси и дълги? Пак там от буксата на лосчето, предполагам че е едно и също (колегата е бил с такива като моите). И какво може да ми се случи когато ми светат и двете светлини?
Благодаря предварително





stefan4o написа:Сложих изправителен диод, който пуска само в една посока напрежение.
kristianatanasov написа:Сега вече като се наложи да разкарам ксенона и върнах стоковите фарове.....
ме осени идеята да сложа халогенни крушки в фаровете с лупите.....
Хубаво,напаснах крушки H1 в лупите.......светнаха идеално,но хубавото свършва тук!
Като съм на къси-светят,като пусна дълги-клапите в лупите се отварят но крушките изгасват...
Направих моста със бушона на буксата както е направил колегата,но с моста светят постоянно на дълги,колкото и да цъкам лостчето фаровете си светят на дълги,като махна бушона си е по старому....
Аз ли бъркам някаде?Кажете как точно става номера?
п.п.-Коментари от рода-"Ама премери ли фокусното разстояние..""Ама тея лупи са за еди какви си крушки..." и т.н.....са излишни,дайте да ги оправя,пък после ще направя тестове с тях,ще направя снимки и ще се види!
Че със стоковите фарове направо не мога да го гледам Пассата и все ме човърка да направя нещо с другите фарове-Хем да си харесвам колата,хем да виждам по добре.Така че ако стане-стане,ако не ще си бича със стоковите....но така и така ми седят фаровете с лупи,та поне да пробвам!
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта