


Шестограм за тампоните - спукана резба, а сега????
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Шестограм за тампоните - спукана резба, а сега????
Аз пак ще ти кажа,пък ти прави каквото искаш:отиди до някой гумаджия,гръмни с пистолета ,смени там каквото имаш да сменяш и си готов.Спукал си само върха на стеблото,докъдето влиза шестограма.Гайката държи малко по-надолу,няма да ти пречи спуканото.Обаче щом си го спукал,значи се е раздуло там стеблото.Сега вече ще трябва с клещи-гарги например или каквото прецениш да върнеш старата форма на стеблото.Щото вече гайката хептен няма да я отвиеш.Сам прецака работата с пусти шестограм като си си наумил.Кати превърта стеблото с гайковерта ,няма да се повреди амортисъора,не бой се.Всеки божи ден обстрелваме гайки на ам-ри и един не се е повредил досега.А сега виде ли: по-лошо стана.Айде с здраве,че се ядосах..
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Шестограм за тампоните - спукана резба, а сега????
Е аз моите тампони съм ги сменявал вече 4 пъти с тези амортисьори и винаги си ги развивам с гайковерта и не са заминали до сега,няма и да заминат скоро
А Васко е прав,ако внимаваш,няма и да превърти стеблото въобще.
Иначе нямаш друг вариант,защото ако продължаваш със шестограма,накрая или ще се счупи стеблото,където се е пукнало или ще превърти шестограма и ще стигнеш пак и отново до гайковерта.


Иначе нямаш друг вариант,защото ако продължаваш със шестограма,накрая или ще се счупи стеблото,където се е пукнало или ще превърти шестограма и ще стигнеш пак и отново до гайковерта.

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Шестограм за тампоните - спукана резба, а сега????
Васко, тегли ми една кратка ама от сърце, барем ти мине.
Цар съм да правя от нищо нещо. Като ми влезе в главата е те на. Не изтраях до понеделник да намеря гумаджия. Жената умира да ми се смее
Ма аде, тая пуста припряност ми яде главата цял живот. С нея съм се родил и май и с нея ще си умра.
От що толко запичат тея гайки? Е не моа си обясна. Едната като я свалих си беше чиста, без ръжди и боклуци. Така си я карам от 4г.Тампони и амортесьори не съм сменял. Какво се вторачих, а кажи де

Цар съм да правя от нищо нещо. Като ми влезе в главата е те на. Не изтраях до понеделник да намеря гумаджия. Жената умира да ми се смее

От що толко запичат тея гайки? Е не моа си обясна. Едната като я свалих си беше чиста, без ръжди и боклуци. Така си я карам от 4г.Тампони и амортесьори не съм сменял. Какво се вторачих, а кажи де
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Шестограм за тампоните - спукана резба, а сега????
запичат от така наречените "средства срещу саморазвиване" в механиката.
те могат да бъдат:
шплент
федер (пружинираща) шайба
или както е в твоя случай-пластмасова вложка на горния ръб на гайката или самата гайка да е леко сплесната най горе.
иначе, брадър, ше се развиват и днеска и нощеска с това въртене на волана в несвяст...
малко като послужат и клеясат и с осигуровката и си готов-опънат...
затова гайковерта върши чудеса. защото развива със серия от малки, силни и бързи удари, което прави нещата да вървят на степени и лесно.
а ако искаш да не се върти стъблото със сигурност-можеш да го осигуриш с гарги, но задължително хвата трябва да е най горе, под тампона, където на практика не е работната дължина на стеблото. за да не убиеш с гаргите амортисьора.
те могат да бъдат:
шплент
федер (пружинираща) шайба
или както е в твоя случай-пластмасова вложка на горния ръб на гайката или самата гайка да е леко сплесната най горе.
иначе, брадър, ше се развиват и днеска и нощеска с това въртене на волана в несвяст...
малко като послужат и клеясат и с осигуровката и си готов-опънат...

затова гайковерта върши чудеса. защото развива със серия от малки, силни и бързи удари, което прави нещата да вървят на степени и лесно.
а ако искаш да не се върти стъблото със сигурност-можеш да го осигуриш с гарги, но задължително хвата трябва да е най горе, под тампона, където на практика не е работната дължина на стеблото. за да не убиеш с гаргите амортисьора.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Шестограм за тампоните - спукана резба, а сега????
[quote="ktamen"][/quote]
то да не е от стъкло че така на харабия да си се движи пукнатината?
както и да е ....
казах аз какво направих в моя случай когато се счупи амортисьора...
колегата да прави квото иска с неговия..
то да не е от стъкло че така на харабия да си се движи пукнатината?
както и да е ....
казах аз какво направих в моя случай когато се счупи амортисьора...
колегата да прави квото иска с неговия..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта