Б4 бутон за стартера вместо ключ? (снимки смяна клеморед)
- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Относно паленето с бутон! Първо въртене на ключ - контакт, второ - върти стартер и пали (евентуално). Когато ми изтрязка клемореда си взех няк'ъв за 8лв и след 3 дни - бомбаж. След това си взех няк'ъв около 20лв., който изкара 2 седмици. Изрових от гаража едно по-кораво копче, извадих клемореда и взех една жичка да тествам. Шибнах единия и край в най-тлъстия кабел (предполагаемия за мен "баш плюс") и с другия край започянах да бутам по гнездата в клемата. Стигнах до момента в който на определените гнезда само върти стартер. Не ми се занимаваше повече, вързах бутона на въпросните гнезда и го забучих в централната конзола. Така копчето колкото искам си го натискам - върти само стартер и колата няма как да тръгне сама, без да я помоля учтиво (слагам ключа, давам контакт, цъкам имобилайзера и натискам изведеното от мен копче). Отнема време да запаля, но ми омръзна да махам пластмасарии и волани, че да тествам клемореди и да се моля да оцелеят. При следващ преебан клеморед, който ми се наложи да оправям, директно вадя контакт и стартер на таблото и забравям за ключа.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
На новите коли се доплаща за старт - бутон!
На VW има място за бутон колкото искаш. Аз съм го монтирал профилактично. Приказките, че нещо много страшно ще ме сполети, са глупости. 6 години карах Застава 55, която за контакт имаше мощен ЦК ключ от трактор и бутон от кипаджийски пишещ прибор за стартер.
Успех в преправянето!


На VW има място за бутон колкото искаш. Аз съм го монтирал профилактично. Приказките, че нещо много страшно ще ме сполети, са глупости. 6 години карах Застава 55, която за контакт имаше мощен ЦК ключ от трактор и бутон от кипаджийски пишещ прибор за стартер.
Успех в преправянето!

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Аз праснах един як бутон отдолу на пластмасите и паля с него, щото не ми се занимава да свалям волана, ето това ми харесва как е направено viewtopic.php?f=11&t=186313&hilit=%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%BE%D0%BD+%D0%B2%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE+%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
значи колеги проблема е следния..преди малко трагнах към центъра сичко си беше нормално спрях колата и имах 30 мин работа.. като трагнах да паля колата дадох на контак изчаках 3-4 секунди и трагнах да запаля колата но ключа не се върти
помагайте
(голф 3 1.9 тди 1з)


- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Опитай едновременно да въртиш и Волана наляво-надясно!
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
не става.. не е от волана нешо..някои предполагат клеморед или нешо в патрона 

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 14 апр 2010 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
И моят пасат (1,8 бензин 91г) ме зарадва с тази "екстра" ключа ми завърта до контакт и не повече...затова реших ,че ще е за бутон. Махнах пластмасите под волана , изкарвам буксата за бендикса (мисля че така се казва, това което се завърта от ключа, ако не е се извинявам) на нея има 6-7 кабела. Този посредата е най0дебел и е черен с червена нишла. Пада се точно посредата. Него се реже , след което от ляво на него има още един дебел кабел и тои е черен. От него трябва да се вземе ток. Така че си оставин 5-6см. и го срязах по нагоре , взех си свръзка и свързах кабела за буксата , този който идва от акумулатора и единият за бутона. След това другия за бутона свързах с този , първият отрязан. И готово. Давам на контакт с ключа и паля с бутона. За да не се прецака нещо , на кабела за бутона сложих прекъсвач , така че ако забравя на скорост , и се прецака бутона и реше да пали, да не се получи. Като цяло и е оферта , защото сега на светофари повече от 30 сек червено си гася колата и след това пали моментално за по-малко от секунда. Докато като бях с ключ палеше от 2 3 път.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 06 юли 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Бе6е ми писнало да сменям клемоледи
Последният издържа 1 месец
На колегата който казва че е опасно нищо подобно
И аз я направих със старт бутон
Давам на контакт от клюба и бастър копче и да ме няма
И от тогава NO PROBLEM
Последният издържа 1 месец
На колегата който казва че е опасно нищо подобно

И аз я направих със старт бутон
Давам на контакт от клюба и бастър копче и да ме няма
И от тогава NO PROBLEM

- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Когато се нагрее силно от слънцето моя пасат б3 не искаше да запали ... аз преди да сменя клемореда реших да сложа един СТАРТ бутон, намерих един на който пише 10(6) ампера ? Сложих го и работи супер, обаче ме е страх да не би да трябва бутона да е за по голям ток - 20 А да речем и има ли опасност да 'залепне' и да върти и след като съм го отпуснал ?
Колко мога да изкарам така преди да сменя клемореда ?
Колко мога да изкарам така преди да сменя клемореда ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Принципно клемореда има доста повече функции от това,което можеш да постигнеш с бутон.Примерно при Пасат В3 и В4 с климатроник,от него се взима сигнал към контролера,с което той знае дали си запалил или не и съответно си пуска компресора или не.Този сигнал е точно на принципа,че като завъртиш на стартер,клемореда спира другите консуматори и климатроника схваща,че палиш.После изчаква малко време и цъква компресора. Ако палиш с бутон и само даваш на контакт с ключа,както се сещаш,никога няма да ти тръгне компресора.Важно е да се знаят тези неща,понеже много обичаме да си обългаряваме колите,ама понякога те са малко по-умни,от колкото си мислим 



- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12115
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Стефчо, при мен както съм сложил бутона, пак ми гаси консуматорите при въртене, въпроса е че ми гаси радиото като палим и ме е много яд. Трябва директно да пусна кабела за радиото от акумулатора, но не му е дошло времето
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
kossel написа:Ако палиш с бутон и само даваш на контакт с ключа,както се сещаш,никога няма да ти тръгне компресора.Важно е да се знаят тези неща,понеже много обичаме да си обългаряваме колите,ама понякога те са малко по-умни,от колкото си мислим
Явно нашите коли са по-умни , отколкото мислиш и ти, Стефане. Защото и моя климатроник си работи, макар че Пасата ми пристигна от Италия преди 7 години с такъв бутон, вързан по най-простия начин към съответните кабели, паралелно на клемореда.

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Здравейте колеги, вчера я играх и аз тази игра, като се вкара ключа не палеше, та взех този новия и го сменихме, сега си пали идеално и ключа си влиза доста по-плътно от предишния. Все пак да очаквам ли някакви гафове с новия, че марката не ми е позната? И всъщност ако е менте какво може да стане? Благодаря предварително





Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
За всички неразбрали като мен, за да свалите кожуха на ключалката и клемореда (1), трябва първо да извадите №2, а след него излизат пружината (3) и лагерът (4), като лагерът е закрепен за кожухът не за пръта!



№2 се вади със скоба, a ако скобата се изплъзва от ръбчето може да защипете втулката (№2) под ръба с клещите показани по долу и да дърпате тях със скобата!




№2 се вади със скоба, a ако скобата се изплъзва от ръбчето може да защипете втулката (№2) под ръба с клещите показани по долу и да дърпате тях със скобата!

Последна промяна от x15 на Пет 24 фев 2012 22:02, променено общо 1 път.
- debo71
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 14 апр 2011 14:23
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2002
- Местоположение: Варна
Re: Бутон за стартера вместо с ключа?(снимки смяна на клемореда)
Мерси колега за нагледната лекция. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта