metalqgata написа:За водната помпа съм съгласен. Имах същият проблем. Ако е сменяна и е с пластмасовата турвинка 100% е превъртяла в остаПросто са калпави и не стават тия помпи (10лв по-скъпа е с металната турбина) А това за отворената капачка!! Пълни глупости!! Как ще каращ с отворена капачка, при нормално работно налягане 0.7 бара? Какво ще накара изпаряващата се вода да се втечни?? Това е недопустимо
особено като изфорсираш стига до 1 бар!
Колега, как си я обезвъздушил??? Когато наливаш водата развиваш казанчето, вдигаш го високо горе и махаш изходящият маркуч на радиаторчето на парното, за да се напълни и обезвъздуши то (понеже е най-високата точка на охладителната система) след като потече малко вода, затягаш маркуча на радиаторчето и чак тогава връщаш казанчето на мястото му
Това го гледах вчера, след като смених гарнитура на главата (понеже вместо антифриз имах маслко) и не се оказа тя, а масленият охладител (над филтъра) така се сдобих с маслено охлаждане и приятна почивка в Бургас, без кола.
Мъка беше чистенето на маслото от охладителната система, и когато остане малко, стават такива аномалии, че ти се отщява да имаш кола.
А що се отнася за "частично запушен радиатор" не е зле да провериш и това. Пускай маркуча и надувай двете радиаторчета.
Виж кога стават аномалийте? След като отвори втория кръг или преди това![]()
Успех, ще помагам скаквото мога
Ремонта е 90лв а гарнитурата 20.50лвако мислиш че си струва...
виждам, че си имаме капацитет тук, ако внимателно си ми прочел първият пост няма да бързаш да говориш, за маркучите и за термостата, написал съм, че когато температурите се изравнят, което означава, че термостата тогава отваря, защото при блокирал, това няма да се случи, така ли е или греша. После, на термостата има малък клапан който ако е блокирал надува маркучите, после с отворена капачка мога да е оставя да работи на място докато включи вентилатора без да изхвърли охладителната течност, и ти спомена вода, голяма грешка, специално за дизелите на фолксваген защото блокът е чугунен и става такава ръждива каша, че да се запуши радиатора е много вероятно, кара се само с антифриз и то целогодишно (открил сам много тарикатски начин да се почисти без да сваляш нищо и да промиваш), така се удължава и живота на водната помпа, ама ти сигурно знаеш предполагам. И аз не съм въф форума да си го меря с някой, което е типично за подрастващите механици, а да помогна с нещо на колегите който не са се сблъсквали с подобни проблеми, може да знаеш много , но незнаеш всичко, така е със всеки, ако мислиш обратното, то тогава си в голяма грешка. Нищо лично пич, просто не ми е приятно да ми казватт, че говоря глупости при положение, че се занимавам с коли повече от 30 год, и все пак знчм нещо, и ако казвам нещо то е от опит. А сега ще те науча на нещо, как да обезвъздушаваш волксваген без да сваляш казанчето и да ти омалява ръката да го държиш, то и без това е на наи високата точка, значи пълниш го догоре и откачаш малкият маркуч който влиза в горният му край, взимаш една помта като тези където ги има на горивната система на старите френски дизели и започваш да го стискаш, изсмуква всичмият въсдух от системата за секунди, дори и при студен двигател, затова е малкото клапанче на термостата за което ти споменах по рано, после доливаш и готово, хаиде със здраве на всички
