теч на антифриз от маркучите B3 2E
- gataneca
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Ако проблема идва от мембраната на изпарителя мисля че, ако колата работи на бензин няма да надува в маркучите-пробвайте.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:42
- Автомобил: passat
- Двигател: 1.9 tdi afn 1998
- Местоположение: veliko tarnovo
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
здравейте колеги. да се включа и аз по темата.карам пасат б5 98г. 1,9 тди 110кс.какво се случва при мен.както и при вас ми се губи антифриз.първо смених капачката на разширителния съд с нова.след това се оказа че термостата е останал отворен и спря да загрява смених и него.мерих си антифриза дали има изгорели газове в него (няма такива).маистора които ми сменя термостата ми огледа всички маркучи за течове и не откри такива.вътре в краката на шофьора и на пасажера от другата страна е сухо.няма течове от радиаторчето на парното и не ми омазнява стъклото.като отворя капачката на разширителния съд било то на студен или на топъл двигател все съска и има налягане в системата.2 пати ми се случва като запаля колата и ми светва че нямам течност във разширителното казанче и какво се случва , след 2 км пробег спирам и нивото във казанчето е на средата.как стават тея работи не ми е ясно.отделно не ми пуши колата нито синкаво нито черно.не гори масло нито е пребито ако го меси с антифриз. а сега кажете що е то.



Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Внимателно чета отзивите по проблема с теча и налягането в охл, система.При мен изпускат оригиналните скоби при тройника и откъм скоростите.Карам 10г на газ и не съм усетил и най-малка промяна в работата на двиг.Не може да е пробита мембраната,защото просто няма да работи или ще харчи повече газ.На един приятел беше спукана мембраната и колата,Пасат,не работеше на газ-трудно палеше,гаснеше в движение.А моята сутрин пали от половин ключ,както и когато е загряла.Няма да е така ,ако влиза вода в цилиндрите.Скапана работа!Утре ще я покарам с полуотворена капачка.Гаден проблем!
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
zhivo написа:Внимателно чета отзивите по проблема с теча и налягането в охл, система.При мен изпускат оригиналните скоби при тройника и откъм скоростите.Карам 10г на газ и не съм усетил и най-малка промяна в работата на двиг.Не може да е пробита мембраната,защото просто няма да работи или ще харчи повече газ.На един приятел беше спукана мембраната и колата,Пасат,не работеше на газ-трудно палеше,гаснеше в движение.А моята сутрин пали от половин ключ,както и когато е загряла.Няма да е така ,ако влиза вода в цилиндрите.Скапана работа!Утре ще я покарам с полуотворена капачка.Гаден проблем!
Не е задължително да работи зле на газ при скъсана мембрана. При мен се беше пробила голямата мембрана (имаше дупка даже в металната и част) и пак си работеше добре, и икономично, само от време на време смърдеше на газ. Ако е скъсана водната мембрана на изпарителя набива по малко газ в антифриза и после твърди маркучи, течове и т.н
- gataneca
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
За съжаление проблема с течовете си остана, просто онзи ден като е имало спукан маркуч налягането изглежда е било по-малко и затова нямаше течове на скобите, като смених спукания маркуч нещата се повториха, сълзи си и това е.
Приемам всякакви съвети и най-вече къде има по-евтин антифриз за да си доливам

Приемам всякакви съвети и най-вече къде има по-евтин антифриз за да си доливам







- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
gataneca написа:За съжаление проблема с течовете си остана, просто онзи ден като е имало спукан маркуч налягането изглежда е било по-малко и затова нямаше течове на скобите, като смених спукания маркуч нещата се повториха, сълзи си и това е.
Приемам всякакви съвети и най-вече къде има по-евтин антифриз за да си доливам![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Докато го закиснах доста силикон отиде хе


Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E


- gataneca
- Мнения: 39
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Колега zhivo нямаш си представа колко те разбирам как ти е омръзнала колата от тези проблеми, понеже ги имам почти същите(по горе съм ги описал). Преди да тръгнеш да сваляш пак главата бих ти дал някой съвет(не професионален-любителски) за това че ти работи на 3 цилиндъра, виж си свещите. Аз мойте ги смених вчера по същата причина-паля на бензин работи на 3 цил. преди бише за 10 секунди но онзи ден така си работи почти до 70 градуса и си викам айдее ще се сваля глава, но за всеки случай почнах да свалям един по един кабелите на свещите и една въобще не работи, като при топъл двигател трябва много да се заслушаш за да усетиш че от време на време прекъсва по-малко. И аз взех да се оглеждам колко пара изхвърля и ....
Взех направо 4 свещи и като ги свалих старите на този цилиндър където не работеше свеща се беше спукала от към електрода. Така че провери свещите за най-лесно. За това че по капачката има бяло не е никакъв проблем при кола с газ и зимна обстановка. Ако не ходиш на дълги разтояния карай докато не се пресече маслото в картера, да стане на пръчката като боза, и тогава вече ще е ясно от къде е проблема. Аз преди години имах проблем с гарнитурата на едно Дукато и с прахчета изминах 20 000 км за няколко месеца(като съм сменял маслото доста често понеже избиваше пак) докато не взе да изтича водата в колекторните тръби още щом я сипеш.
А за главата предполагам че е спукана щом веднъж си сменял гарнитура и не се е оправила колата-дано да греша. Успех БРАТКО ПО СЪДБА
друго не ни остана. Пиши какво е излязло и споко, само човек неможе да се оправи на 100% кола може, въпроса е дали си заслужава.

А за главата предполагам че е спукана щом веднъж си сменял гарнитура и не се е оправила колата-дано да греша. Успех БРАТКО ПО СЪДБА

- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
gataneca написа:Приемам всякакви съвети и най-вече къде има по-евтин антифриз за да си доливам![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Преди 2 часа исках да си купя антифриз концентрат в Ямбол и останах втрещен от цената - 5лв/кг - като същия антифриз в София е около 3лв. Трябваше ми само 1 литър, но се издразних, че така се опитват да дерат кожи и отидох в Търговията там цената на същата бутилка беше 2,70лв купих си 3 бутилки да си имам резерв.
Може би и ти трябва да потърсиш цена на едро, като го разредиш с 2 части вода цената става съвсем поносима.
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: Нед 17 окт 2010 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Здравеи колега.Преди да предприемеш какъвто и да е ремонт,отиди да ти замерят дали има изгорели газове в разширителния съд-има специални уреди за това и тогава пиши.Почисти си малкото маркуче от троиника до разшерителния съд,и виж дупката на троиника за запушвания.Поздрави.
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Приемам съвета,колега gataneca,всякакви експерименти си правих с Пасата и накрая ще го карам докато почне да прави бози!Поне го карам на близки разстояния-10,20км.Сутринта оставих отворена капачката и ни парно ни дявол,а двигателя е загрял.По едно време замръзна изпарителя!Завих капачката и всичко се оправи,и маркучите съответно се надуха. След обяд пък я карах само на бензин-пак надува,значи не е и изпарителя.Като я паля тия 2 дни понякога заработва на 3 цилиндъра,но след 1-2мин. изчиства-свещите ги сменях преди 3000км,но може някоя да е избила.Тройника го смених преди 1 месец.Течовете си продължават.Ще карам до авария!Сега се сетих,че при последната смяна на гарнитурата,майстора ми каза,че на блока под гарн.,до единия цилиндър имало малка язвичка,която бил запълнил с течен метал(тогава изпускаше навън по блока) и може би тя да е причината.Като е загрял двиг. и е с надути маркучи звукът му се променя-става по шумен и тракащ,а като отвия капачката се успокоява по-утихва.Майната и-карам до спукване.Като почна с тия магарии се нервирах и си взех Нисан Терано 2-3.0 TDI 2003г.,дългата база. Но пасатчето не го оставям-просто ще изчакам хубаво да дефектира.И то инат,и аз инат!
- Antracid
- Мнения: 61
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
бози няма как да направи сменяите си гарнитурите навреме да не търсите после глави заради някои лев на 100% гарнитура като ви изчетох темата надути маркучи хиляда скоби капачки и тече другият вариянт като не ви се отваря мотора на клапана на капачката има пружинка резвате и двоината намотка последната демек и газ колко остиска вече успех колеги 

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Да,прави се оказаха някои колеги-карах,карах,ама работата взе да се влошава и отворих двигателя-гарнитура!Пропуснала е към 1 и 4 цилиндър.Но де да беше само това-имаме съмнение,че главата има пукнатина на камерата между двата клапана и че е крива,а вече беше шлайфана 1 или 2 пъти.Реших,че тая глава повече за нищо не става,но и блока май не е равен около 1 цилиндър.С една дума е.а си я майката тая кола!Тепърва ще мерим с майстора по прецизно,но ще я ремонтирам-ако не беше тоя проблем колата е в отлично състояние.Пък и от продажба нищо не се взима.Сега сигурно ще се наложи да търся двигател,ама знам ли какъв ще го набарам?Та е това излезе от моя теч на антифриз!
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Ако нестава мотора аз бих търсил друг 

Re: теч на антифриз от маркучите B3 2E
Стана същия двигател.Разглобихме го,подравнихме челото на блока,смених главата с друга и колата вече 8 месеца няма проблеми,слава Богу!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: neznaiko и 80 госта