Колеги, НЕРЕШИМ проблем с ниските обороти - Продавам пасата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Относно реле №32

Мнениеот radotom » Пет 05 яну 2007 13:22


RAD&KO написа:По книга, пише че служи за захранване на контролера за Комплексна Система за Управление на Двигателя (КУСД) "DIGIFAN".

Явно четем едни и същи книги!
mhihi :deal
И аз съм с DIGIFANT, ама що на мойто реле, разположено на същото място се мъдри цифрата 30?!? :dontknow:




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 06 яну 2007 9:09


RAD&KO написа:
К.Одаджийски написа:А дано е от това проблема.След 2 - 3 часа ще проверя и утре ще пиша дали има проблем.

Моля те, провери какъв тип система на запалване е твоята кола.
"DIGIFANT", "MONO-JETRONIC", "MONO-MOTRONIC", "SIMOS",
"K-JETRONIC", "KE-MOTRONIC" и д.р.
Питам, та да опитам да чета и да вида дали мога да помогна :019:
Моите коментари са изцяло върху наблюденията ми по моя двигател 1.8I - РВ, без газ-инсталация. Такова не слагам, защото скапва дебитомера, бенз. помпа, инжекцион и т.н.
Най-добрата газова инсталация е заводската, но това е мое мнение и не го натрапвам. Успех и Весела Нова Година !!! :beer :drunk


Двигателя е 1,8 PF и е с DIGIFANT . Те от тука http://www.vwclub.bg/articles.php?id=5 го прочетох. Иначе имам едно реле в таблото с бушоните с написано на него с големи цифри 32, което като го сваля е понагреяло, но на първо време неможах да открия дали по него има бахтисана спойка. Ще го свалям пак като ми остане време по светло, щото все по тъмно ръчкам.[/url]


Потребителски аватар
todorgg
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот todorgg » Вто 09 яну 2007 13:58


Стиви Джи написа:Какъв точно е проблема с оборотите. Аз съм със същия двигател и ми "играеха" ниските обороти и понякога гаснеше. Оказа се ламбда сонда. Тогава и аз обикалях разни спецове, накрая отидох в Юнитрейд и ми решиха проблема.

Колега, я ми кажи Моля те къде се намира тази "ламбда сонда"?
И незная защо, ама щом падне температурата под 0 градуса, -обикновенно сутрин, педала на спирачката е много странен, и след 10 мин работа на двигателя се оправа? Имаш ли идея от какво е?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 09 яну 2007 14:52


Todorgg написа:Колега, я ми кажи Моля те къде се намира тази "ламбда сонда"?
И незная защо, ама щом падне температурата под 0 градуса, -обикновенно сутрин, педала на спирачката е много странен, и след 10 мин работа на двигателя се оправа? Имаш ли идея от какво е?

Ламбда-сондата служи за коригиране на съотношението въздух-гориво в горивната смес. Намира се на испускателния колектор или в началото на първото гърне (катализатора). На различните модели е различно.
Другото е, че обикновенно има разлика в сондите в зависимост от това дали си с автоматични или ръчни скорости (Убийте ме, ако знам защо, но така е дадено в книжката)
По проблема със спирачките: Има ли ABS колата? Ако няма, може би имаш проблем със сервоусилвателя. Вакуум или нещо друго.
Ако имаш...е те тогава вече не знам, нищо, че и аз имам!
М/у впрочем, сменял ли си спирачна течност, колега? Ако не, горещо ти препоръчвам! Спирачната течност е силно хигроскопична и поема страшно много влага от въздуха. Препоръчителна е смяната й през 2 години.
Относно връзката м/у Ламбда-сондата и спирачките - мисля, че няма такава.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 09 яну 2007 15:54


radotom написа:
Todorgg написа:Колега, я ми кажи Моля те къде се намира тази "ламбда сонда"?
И незная защо, ама щом падне температурата под 0 градуса, -обикновенно сутрин, педала на спирачката е много странен, и след 10 мин работа на двигателя се оправа? Имаш ли идея от какво е?

Ламбда-сондата служи за коригиране на съотношението въздух-гориво в горивната смес. Намира се на испускателния колектор или в началото на първото гърне (катализатора). На различните модели е различно.
Другото е, че обикновенно има разлика в сондите в зависимост от това дали си с автоматични или ръчни скорости (Убийте ме, ако знам защо, но така е дадено в книжката)
По проблема със спирачките: Има ли ABS колата? Ако няма, може би имаш проблем със сервоусилвателя. Вакуум или нещо друго.
Ако имаш...е те тогава вече не знам, нищо, че и аз имам!
М/у впрочем, сменял ли си спирачна течност, колега? Ако не, горещо ти препоръчвам! Спирачната течност е силно хигроскопична и поема страшно много влага от въздуха. Препоръчителна е смяната й през 2 години.
Относно връзката м/у Ламбда-сондата и спирачките - мисля, че няма такава.
    Единствената връзка която аз се сещам е ако ламбда-сондата е на колекторите, а сервото също взема въздух от там през щуцера и маркуча към сервото и там да е разхлабен или скъсан маркуча и да изпуска налягане евентуално.


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Вто 09 яну 2007 16:20


Колеги, сервото на спирачките ползва вакуум, който се образува от всмукателните колектори. Ламбда сондата е монтирана на изпускателните колектори и следи количеството на кислорода в отработените газове. Така че връзка между спирачките и ламбда сондата няма как да има.


Потребителски аватар
RAD&KO
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
Двигател: PB 1990
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнениеот RAD&KO » Съб 20 яну 2007 2:09


Ъ-ъ-ъ! :oops: :shocked
Да се похваля на всички ....
Оборотите се оправиха, ама за две седмици. Смених реле №32 с ново, дистрибуторна капачка и палец - нови. Е, утре ще пера "стъпков ел. мотор ..." и ако се оправи, копувам нов... :idea:
Да питам тия релета, нормално ли е да греят така яко?
Реле №32, релето за помпата в резервоара и релето за ABS. Не си спомням номерата, само какво управляват ... :shock


Потребителски аватар
PASSAT
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 28 юли 2006 14:57
Автомобил: Passat B4
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Русе

Мнениеот PASSAT » Пон 22 яну 2007 9:03


И Аз имах същият проблем и писах по горе, че ми казаха да си сменя клапана за празния ход. При мен оборотите се оправяха като извадя едно от маркучетата за вакуум (това което отива към таблото за да отчита разхода). И проблема с оборотите го имаше на газ и бензин, но на бензин само като загрее се получаваше. Стигнах до извода, че на колата не и стига въздух :oops: :oops: :oops: . Там където е дроселовата клапа има едно болтче от което в autodata пише, че се регулират оборотите на празен ход и го отвъртях с един оборот. Сега нямам никакъв проблем с оборотите :D :D . Все пак когато загрее се опитах да го върна малко но само малко да го завуртя в посока на затваряне оборотите полудяват от около 400 да към 1500...2000.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Пон 22 яну 2007 22:23


Евала на колегата RAD&KO , че ни светна за релето (при мен е 30)
От както ми сложиха газта от време на време се ебаваше в смисъл - като я подкарам студена никви грижи - като загрее до 90 градуса и загася и след около 2-3 мин. се опитам да запаля отиваше на 1500 оборота и почваше да ги мени 1500-2000 и след около 5-6 мин. се оправяше сама. Вчера савсем се прецака и винаги като запаля отиваше на 1500-2000 и не щеше да се оправи. Сутринта като пипнах реле 30 се оказа че е изскочило (поразяващата ръчичка на "майстора" го беше пипала. Сега върви като змей (преди на газ прекъсваше на около 5500 оборота - сега забива 7000 без грижи) и имам чувство че се завърнаха към 50-на коня.
Ако имам случай ще почерпя непременно - все пак се бех засилил да купувал ламбда сонда за 300кинта от сакар . Мерси още веднъж.


бат Вальо
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот бат Вальо » Съб 03 фев 2007 21:28


На моята кошница имах същия проблем.
Предлагам на всички които имат такъв проблем да погледнат да ли им се движи моторчето за празен ход когато се запали колата, тогава да търсят проблема другаде.
В моторчето влизат 4 кабела,2 от тях (подебелите) са за управлението му.
Закачате някаква крушка (12в) и палите колата.
Ако не светне, управлението в компа се е скапало. Аз си отворих компютъра и открих, че чипа се е пръснал.


Потребителски аватар
KrasimirN
Мнения: 44
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KrasimirN » Пон 05 фев 2007 19:29


RAD&KO написа:Ъ-ъ-ъ! :oops: :shocked
Да се похваля на всички ....
Оборотите се оправиха, ама за две седмици. Смених реле №32 с ново, дистрибуторна капачка и палец - нови. Е, утре ще пера "стъпков ел. мотор ..." и ако се оправи, копувам нов... :idea:
Да питам тия релета, нормално ли е да греят така яко?
Реле №32, релето за помпата в резервоара и релето за ABS. Не си спомням номерата, само какво управляват ... :shock

Значи колега,за миенето на стъпковото моторче...вчра го правих.След като измих зъбчатката и червяка ди напръсках с вазелин от спрей,но по-важното е... в самия палец на моторчето/този с пружинката,който излиза и се прибира :-) / има едни финни пластини,които дават контакт когато не е натиснат педала на газта.Тях ги почистих с контакт спрей/но да е читав спрея/.


Потребителски аватар
RAD&KO
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
Двигател: PB 1990
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнениеот RAD&KO » Чет 08 фев 2007 10:38


Привет на всички!
След 24 часово киснене в АМВ и прилежно почистване в събота 27.01.07, монтирах стъпковото моторче. И о, Ужас!!! Оборотите застинаха на 2500 ... Палих, гасих, ресетвах компа, разврътках винтовете на дебитомера и дроселовата клапа и нищо!!!
:idea: Получих просвтление и се обадих на "Доктор Volkswagen боли". Ех, да ни е жив и здрав, винаги прав и корав!!! Васко много благодаря!!! При положение че бе с температура от 42 градуса и се бореше с озверял щам на грип, Васето помогна за сетен път!!! Мерси!!!
Та той ми каза да "посъветвам" моторчето с опакото на отверката и нещата се оправиха. Е, наложи се да врътна винта на инжекциона при дроселовата клапа за да намаля оборотите до нормално.
Интересно е, че стрелката на обортомера се движи по-плавно, но най интересното е че вчера на две от кръстовищата на път към дома, обротите пак заскачаха! Извода - ще се копува нов стъпков мотор .... :shock :(


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Чет 08 фев 2007 12:25


RAD&KO написа:Извода - ще се копува нов стъпков мотор .... :shock :(

Колега, като купиш сподели от къде и колко пари ти е струвал, че и аз трябва скоро да си взимам нов. Чух че нов BOSCH струвал 130лв.
успех


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Чет 08 фев 2007 13:54


megalodon написа:Колега, като купиш сподели от къде и колко пари ти е струвал, че и аз трябва скоро да си взимам нов. Чух че нов BOSCH струвал 130лв.
успех


Аз пак ще се изкажа в темата за прословутите моторчета. Преди 3 седмици купувах стъпково моторче с 4 пина за 132,50 от Стиви Ауто на ул. Раковска отдясно след Сливница посока ул. Козлодуй. Марката е Бош, защото оригиналното е 400 и нещо лева.

Късмет!


Потребителски аватар
RAD&KO
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
Двигател: PB 1990
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнениеот RAD&KO » Чет 08 фев 2007 15:28


megalodon написа:
RAD&KO написа:Извода - ще се копува нов стъпков мотор .... :shock :(

Колега, като купиш сподели от къде и колко пари ти е струвал, че и аз трябва скоро да си взимам нов. Чух че нов BOSCH струвал 130лв.
успех


Е, сега от Ауто + ме зарадваха, че точно моя модел е с поръчка и 600 лв., но неразбрах дали е с или без ДДС, защото получих психически срив на финансовата система :shock
Явно ще се дават пари за стар, но чесно казано това си е таралеж в гащите ... :(



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта