030B Outside Temperature Sensor – Front Bumper - датчика за темп. на предната броня. Той има отношение към пускането на компресора. Докато не го оправиш, компресора няма да тръгне. Грешка за налягането на фреона нямаш, налягането е достатъчно, за да тръгне. При диагностиката може да гледаш дали се подава захранване към компресора и ако не, поради каква причина контролера не го пуска (това става с Vag-Com де, през панела не можеш).
Другите 2 грешки си си видял и сам за какво са, щом моторите работят, не се занимавай с тях, явно прекъсват за момент в някое положение.
За вентилатора - там управлението е електронно. При някои Б5.5 е с външен регулатор т.е. е сменяем само той, при други си е при вентилатора и се сменя цялото заедно. Общо взето най-вероятно е заминал самия регулатор, защото контролера не записва грешка за управлението на вентилатора т.е. си мисли, че го управлява нормално. Свали жабката и ще видиш вентилатора. Ако в него влизат повече от 2 дебели кабела, значи е с вградено управление. Сваляш го и го сменяш целия със същия със същия парт номер (от кола с десен волан не става, да знаеш). Ако в него влизат само 2 дебели кабела, поглеждаш в дясно от вентилатора по-нагоре на пластмасовото тяло, ще видиш една друга букса с 3 кабела - 2 дебели и 1 тънък. Това е модула за управление и сменяш само него. Ако смяната на тези неща няма ефект, търси причината в самото управление т.е. контролера с дисплея (до сега нямаме такъв случай де, ама все пак).
За осветяването на дисплея - да, има предвидено осветление и трябва да си свети. Ако не свети, трябва да се види защо, не е нормално.
