Дали не си прецаках помпата???

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 04 дек 2006 13:47


Е ще черпиш че не извади здравия зъб, че както беше нарочил помпата :stumm
Сигурно не е алармата, а алармаджията-ама най-трудно се открива лоша връзка-много е потайна :twisted:




Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Пон 04 дек 2006 16:15


Лоша връзка а. Малеееееееееее. Да се таковам в кратуната. Що не я откача и не си я взема в къщи, да я погледна. Или в офиса. Ще свърша тази работа и ще пиша за отзиви ако открия нещо. За сега помпата отпада, но никой не ми каза, ще мога ли с резервно захранване да подам 12 волта на помпата за да се прибера или компа ще ме цака нещо с "крив" сигнал? :roll: Още нещо, кое това реле??


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 04 дек 2006 16:26


Според моята логическа мисъл, щом си откачил куплунга на помпата може да и подадеш независимо захранване.Компа падава сигнал на управляващата верига на някое реле, а това че на силовата верига няма никой едва ли му пука.Помпата си върти с една скорост и дебит, компа регулира дюзата. Ама не виждам как с този експеримент ще откриеш лошата връзка :roll:


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Пон 04 дек 2006 16:44


Неееееее. Лошата връзка ще се опитам да я открия като разглобя алармата. А питането ми беше ако ми направи някакъв проблем на път да сложа акумулатора на мястото на 12 волта за да се прибера, пък после да му мисля. Дали ще е проблем някакъв???


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Пон 04 дек 2006 19:50


Колега право си се насочил релето е с номер 167 и се намира в дясната страна на таблото с бушоните и релета, но по принцип можеш да разбереш дали работи като сложиж пръст върху него и дадеш на контакт то ще цъкне и след 1-2 секунди изключва - това със сигурност се усеща ако се окаже реле имам в магазина - 10 лв - TRW


batsande
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 28 май 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batsande » Пон 04 дек 2006 19:54


kaloyan22 написа:Според моята логическа мисъл, щом си откачил куплунга на помпата може да и подадеш независимо захранване.Компа падава сигнал на управляващата верига на някое реле, а това че на силовата верига няма никой едва ли му пука.Помпата си върти с една скорост и дебит, компа регулира дюзата. Ама не виждам как с този експеримент ще откриеш лошата връзка :roll:


Човека иска да се добере до вкъщи по този начин :D


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 04 дек 2006 20:02


Като никой жичкажия не иска да каже как да вържеш малкия акумолатор бих те посаветвал да го закачиш към буксата на помпата която е на фланеца над резервоара като откачиш кабелите към таблото, но имай предвид че това е съвет от любител. И го направи това за проба пред вас а не насред път та ако не стане да не мръзнеш пак.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 04 дек 2006 21:21


Бе, да, бе хора! Става, ама е хубаво веднага, след като загасиш колата, да откачиш и акумулаторчето. Но е слабичко и не знам колко време ще те кара. Провери първо как е поляритета, за да не го включиш обратно, защото тогава едва ли ще помпи.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 05 дек 2006 11:26


А нещо за искри над резервоара с бензин ? Според мен не е добре там да се включва - по-добре е някъде по-далеч.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 05 дек 2006 11:49


gr_kanev написа:А нещо за искри над резервоара с бензин ? Според мен не е добре там да се включва - по-добре е някъде по-далеч.

Еее, тва е Пасат да не е Москвич :wink:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 05 дек 2006 11:52


Откъде искри колега като изолираш буксата както трябва, нали и оригиналните кабели там се свързват. А и акумулатора ще седи върху кората на багажника а не върху фланеца на резервоара.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 05 дек 2006 12:00


Пасат, Москвич, ... - няма значение - мерките за безопасност трябва да се спазват. Бензина не пита в какво се намира. Иначе и Москвич, и Пасат горят горе-долу еднакво бързо /дано на никой не се случва !/. Просто пиша, че да няма после "Защо стана така ... ?". И внимавайте за лоши /несигурни/ връзки.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 05 дек 2006 12:11


Да не е лошо колегата Kentavar да отиде до алармаджията за да се определи дали проблема е от нея и ако не е маи остават възможностите или реле или помпа. Иначе това не си е работа да не знаеш като тръгнеш на някъде дали ще стигнеш.


Потребителски аватар
Kentavar
Мнения: 167
Регистриран на: Сря 16 ное 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Kentavar » Вто 05 дек 2006 12:25


Кофти е да не знаеш дали ще стигнеш. Като тръгнеме на някъде, ако се наложи спиране, не гася колата. Само когато се налага да зареждам, а после съм на тръни, дали ще чуя помпата или не. Мисля, че ще стане с малкото акумулаторче. То ще седи върху кората на багажника, буксите ще ги изолирам с термошлаух и няма да има проблеми, ама е тъпо. Ще насроча нова среща с алармаджията и после ще рапортувам. Но откакто спрях да заключвам колата с алармата, а само с ключа, нямам проблеми....


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 05 дек 2006 12:30


Ами не се ослушвай тогава а отивай. Парите дето ще ги дадеш за бензин до Перник или до Горубляне ще ти се изплатят само от нервите дето си късаш с този проблем толкова време.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта