B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Техническа и сервизна информация за Passat
axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот axeon » Съб 21 апр 2012 9:59


ilian78 написа:набии нови бренери,ако са скъпи отиди при накой и от разпределителен вал,да ти направи нови на координатна машина и да ги набие,преди това главата на някой майстор да я навари.Ако си от Плевен това упражнение става за около 4 часа и си готов
Колега бензиновите коли нямат бренери,няма кво да набива




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот radotom » Съб 21 апр 2012 12:01


Аз виноват за думичката 'бренери', аз грешно се изразих. :oops:
Да го кажа 'главата в часта м/у двете легла на съседни клапани'.
Ама... защо да надува от подобно спукване? :roll:
Доколкото оглеждах моята глава - точно там няма (не виждам достатъчно място за ) водна магистрала... Единствената опасност, която виждам е да доизгорят леглата на клапаните, както и самите клпани от преминаващите през цепнатините горещи газове. :roll:

Ако някой може да обясни, незвисимо оборвайки или потвърждавайки казаното от мен ще съм благодарен - интересува ме за лично самообучение


axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот axeon » Съб 21 апр 2012 12:19


radotom написа:Аз виноват за думичката 'бренери', аз грешно се изразих. :oops:
Да го кажа 'главата в часта м/у двете легла на съседни клапани'.
Ама... защо да надува от подобно спукване? :roll:
Доколкото оглеждах моята глава - точно там няма (не виждам достатъчно място за ) водна магистрала... Единствената опасност, която виждам е да доизгорят леглата на клапаните, както и самите клпани от преминаващите през цепнатините горещи газове. :roll:

Ако някой може да обясни, незвисимо оборвайки или потвърждавайки казаното от мен ще съм благодарен - интересува ме за лично самообучение

Колега правилно даде примера с бренерите защото тези спуквания са типични предимно за дизеловите коли макар че и бензинките го правят особенно на газ.Най тежките последствия са следните поне от това дето съм видял.Пропадане леглото на клапана и насиране на всичко късане на клапан от там предполагам на всички е ясно,друг проблем губене на компресия и така на татък зависи как ще тръгне цепката имал съм случай на горене на вода не беше на фолсфаген но беше факт,100 пъти го заваряха и все тая нищо не стана в крайна сметка.Тъй че всичко си зависи дали пукнатината ще тръгне и на къде за това аз лично няма да рискувам да сложа такава глава но всеки си знае джоба и си решава сам.


Потребителски аватар
bryanokoner
Мнения: 86
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик\София

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот bryanokoner » Нед 22 апр 2012 9:43


Не е задължително да е от газта купих мотор от голф 2е никога нее каран на газ.Шлайфах глава клапани .Сглобих го и работеше като трактор съскаше все едно е компресор и се губеше антифриз.При повторно сваляне се загледах м/у клапаните и на 2 цилиндър имаше точка от някав удар като я изчистих имаше цепка.На мен ми казаха че файда от наваряване няма добре че имах здрава глава от моя мотор.Съветам те да си намериш друга глава и не се занимавай с тая.Та май между клапаните има водна магистрала.


axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот axeon » Пон 23 апр 2012 9:14


Оспамихме темата на колега но да определено не е задължително колата да е на газ за да спука глава между клапаните но по мои наблюдения при коли с газови се наблюдава по често.Не искам да засегна никой аз също карам кола на газ.


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот emil210378 » Вто 01 май 2012 12:46


Ta да си дойдем на думата . За комплект гарнитури виктори ренц+гумички за клапаните 100 лв.Шлайф на сегашната и на старата 40лв.Паста за клапаните 10лв.за останалите консумативисларам 50-60лв.Като се има в предвит че сам си правя всичко от измиване до напълно обслужена глава .Забравих,нови болтове 30лв.Ролката ми е добра но ремък ,масло,филтър не съм купувал още и там 60-70 лв.и тя се оказа че тази повреда ми стъпва близо 4 стоянки :banghead: :lol: .Ако тоя пасат тръгне безаварино ще му оставя гумите на галош.ще му разплача буталата,ебаси филма .От декември ме е заял.То не бе стъкла,стартер,акумолатор,воден радиятор ,свещи,кабели,капачка,палец. Иде ми да го закача на твърд боксир и на вторични,единствено ме спира че немеца от когото го купих се грижил за него и е опазил купето здраво.Само да го усетя че кякъде е тръгнал да ръждясва .А какво масло да купя ...10-40 15-40, или по гъсто.


axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот axeon » Сря 02 май 2012 8:35


До сега с какво масло си го карал колега?Добре е да 10w40 ама колите ни не са първа младост и може да го пипа тогава варианта е по гъсто масло 15w40 ти си решаваш


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот emil210378 » Сря 02 май 2012 17:35


Днес запалих колата :lol: вземах и минерално масло .След 2000 к. го сменам с полусентетика.Има и довършителни работи, като двуцевката ... не съм я закачал още умалях просто 36 часа без сън си казаха думата. На всички лек ден :beer .


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот emil210378 » Съб 05 май 2012 14:54


Айе пак в бокса :shock .Започнах да обезвъздушавам водната система и се сетих че преди реминта на главата сменях термостат. Извадих го,и сложих стария наливам вода и преди да стигне 92 г.започва да бълва като гейзер от разширителя.Сметнах че с него ще е добре въпреки че бе блокирал полу отворен.Махнах го,сложих новия като предварително го пробвах поне 15 пъти,в вода и термометър.Същата работа,като стигне 86-87 г. на таблото започва да изхвърля вода. Извадих маркуча от радиятора на парното и налях вода в разширителя за да обезвъздуши.Двата дебели маркуча са топли,и през тънкото маркуче си тече вода вече идея си нямам защо си хвърля водата. Покарах я около блока за да видя дали ще се оправи уви докато я паркирах пак си хвърли видата .Водния радиятор е чисто нов капачката на разширителя е от сините,но не се завиваше добре на разширителния съд и извадих клапата без да го разглубявам и го сложих на старата черна капачка.Маркучите не са твърди ,даже горния ми се струва че е празен.Защото като угася мотора след 3-4 минути като го стисна не излиза вода през тънкия маркуч, това ме навежда на мисълта че главата остава без вода .Утре ще сваля термустата да пробвам без него,ако хвърля вода остава да е помпа или знам ли дайте идей


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот Iezekil » Съб 05 май 2012 16:14


ако хвърля вода е възможно да имаш някъде малка пробойна по съединенията и от там да смуче въздух.Следващ вариант е да се пробва с друга капачка,понеже ти сменяш капачката но не и клапата на нея явно.Ако имаш газ може да е изпаритела.Краен вариант е първоначалния от първа страница,но за мен е първата ми хипотеза-нарушена херметизация на системата...

не разбрах какво стана със спуканата глава


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот emil210378 » Нед 06 май 2012 6:12


Главата си е в къщи тази на мотора е друга


Потребителски аватар
tjrz
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 30 апр 2009 12:57
Автомобил: VW Golf 4 2.3 V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Разград

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот tjrz » Нед 06 май 2012 10:47


аз залагам на капачката, аз мойта я смених с такава синя и си хвърляше така водата взех една от моргата и се оправиха работите успех :wink: :wink:


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот emil210378 » Нед 06 май 2012 20:13


Колата е без терустат, парнито го обезвъздуших като развих маркуча и долях вода в разширителното казанче, паля и на място за кратко време вдигна 90 *,това май не е нормално.Възможна ли е естествена циркулация ако се е прецакала водна помпа.Защото от радиятора,при пълен маркуч и незапален мотор,като го стисна водата в разширителя се движи след 10мин.след достигане на 90* ивключен вентилатор като стисна маркуча е празен въобще няма тази твърдост както в началото.Забелязах след като свалих термустата че водната помпа има луфт,възможно ли е да упира някъде в корпуса и да не работи както се тябва .


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот Iezekil » Нед 06 май 2012 20:20


възможно е да загрява толкова бързо от голям теч и не работеща водна помпа,няма друго обяснение,но нали я проверява?По тревожното е къде се губи антифриза,огледай ауспуха и маслото и търси възможен теч.Ще те насоча към парното-изолирай го с една тръбичка или опипай за теч под таблото.Търси къде е пробойната,тя обяснява всичко-загряването и хвърлянето на водата най-вече.


Потребителски аватар
emil210378
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 дек 2010 16:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: B3 115 k.с.От беля по голяма беля

Мнениеот emil210378 » Нед 06 май 2012 20:36


Не съм проверявал водната помпа просто като свалих термустата неволно се хванах с едната ръка за шайбата на помпата за да се наместя по удобно че ми капеше вода в лицето и тогава забелязах че има луфт.Маслото си е наред а през аспуха излиза само лек конденз ,и спира кати загреят трабите, никакъв дим няма.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта