1,8 mi vs.2,0 fi

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
oSViRePql
Мнения: 1735
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот oSViRePql » Чет 07 дек 2006 14:17


Lawyer написа:
scuba написа:1,8 ми е направен за да му се слага газ :-)


Точно така е. :drive


:да:

Колегата който каза че му е падало ~6 не знам как го е постигнал :roll: При мене(1.8mI) 3 човека + багаж 100-120 си удря почти 10/100. А един път 2-ма човека + багаж 150-160 ги мина 12/100 :lol: добре че свърши в София(имах и бензин де) :)

Едит: А лятото с климата пак 3 човека + багаж си е същия разхода ~10/100




psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 07 дек 2006 14:37


faf40, а пък колко теми има в стил "бенз. помпа ми се скапа" - дай тогава да караме само дизели и да отречем тотално бензинките? :-)
Между другото ако ти сдаде помпата някъде извън града ще завиждаш на хората с АГУта - не е зле да си имаш резервна горивна система. :-)

Проблеми с АГУтата има, не отричам, но те имат различни причини и *нито една* не е "принципна":
1. Масово се слагат най-евтините възможни уредби (турски, или N-ta употреба), пести се от емулатори и т.н.;
2. На двигатели за които е задължително газов инжекцион или поне ламбда контрол се слага класическо АГУ и после с клизма се прави да работи някак си;
3. 90% от хората монтиращи АГУта са най-меко казано некадърни и безотговорни;
4. Немалко собственици на АГУта не си дават труда да се запознаят с елементарните изисквания за нормална експлоатация, напр. редовна смяна на филтър, поддържане на запалителната система в добро състояние.
5. Монтажа на всяко допълнително у-во на колата увеличава риска от проблеми (аз например нямам проблеми с климатика, щото нямам климатик), така че е нормално и АГУто да внася свой дял.

Нищо от гореизброено няма отношение към газта по принцип. Ако не се праиш на тарикат на дребно при монтажа няма и ядове да имаш.

Ако монтираш качествено АГУ на 1.8 моно, и я регулираш добре после е достатъчно да сменяш въздушния филтър когато трябва и няма да имаш ядове. Проверено е. Аз мойта кола я търкалям от няколко години с ловато (сам съм го монтирал) - никога, никакъв проблем не съм имал.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Чет 07 дек 2006 16:26


psstv18rp написа:faf40, а пък колко теми има в стил "бенз. помпа ми се скапа" - дай тогава да караме само дизели и да отречем тотално бензинките? :-)
Между другото ако ти сдаде помпата някъде извън града ще завиждаш на хората с АГУта - не е зле да си имаш резервна горивна система. :-)

Проблеми с АГУтата има, не отричам, но те имат различни причини и *нито една* не е "принципна":
1. Масово се слагат най-евтините възможни уредби (турски, или N-ta употреба), пести се от емулатори и т.н.;
2. На двигатели за които е задължително газов инжекцион или поне ламбда контрол се слага класическо АГУ и после с клизма се прави да работи някак си;
3. 90% от хората монтиращи АГУта са най-меко казано некадърни и безотговорни;
4. Немалко собственици на АГУта не си дават труда да се запознаят с елементарните изисквания за нормална експлоатация, напр. редовна смяна на филтър, поддържане на запалителната система в добро състояние.
5. Монтажа на всяко допълнително у-во на колата увеличава риска от проблеми (аз например нямам проблеми с климатика, щото нямам климатик), така че е нормално и АГУто да внася свой дял.

Нищо от гореизброено няма отношение към газта по принцип. Ако не се праиш на тарикат на дребно при монтажа няма и ядове да имаш.

Ако монтираш качествено АГУ на 1.8 моно, и я регулираш добре после е достатъчно да сменяш въздушния филтър когато трябва и няма да имаш ядове. Проверено е. Аз мойта кола я търкалям от няколко години с ловато (сам съм го монтирал) - никога, никакъв проблем не съм имал.



Бе...и ти си прав;)Шпаги долу....:)Та въпроса на колегата беше каква кола да избере,не кое е по-добре, бензин или газ,майн се поотплеснахме малко


Потребителски аватар
batsasho1
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 10 фев 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот batsasho1 » Чет 07 дек 2006 18:23


Бе...и ти си прав;)Шпаги долу....:)Та въпроса на колегата беше каква кола да избере,не кое е по-добре, бензин или газ,майн се поотплеснахме малко[/quote]
Правилно! Колега вземи си 1.8 абс голяма разлика във вървенето сравнен със 115 коня няма, а е по- евтин.


forka22
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 22:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот forka22 » Чет 27 мар 2008 23:41


вземай 2000 i сас обикновена газова варви перфекно и гори 10/100 градцко няма да сажеляваш


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пет 28 мар 2008 9:44


Абе значи аз съм с пасат Б3 РП мотор. Сложих му газова, без ламбда контрал и компютура постоянно си записва грешки, от което ми се влошава работата на бензин
Моят проблем може да се дължи на калпави майстори, но ако имах пари за бензин, никога не бих си слажил газ.
Като карам на газ имам чувството че някакъв мъртвец бута колата, няма го живеца който имаше на бензин. :cry:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта