Lawyer написа:scuba написа:1,8 ми е направен за да му се слага газ
Точно така е.

Колегата който каза че му е падало ~6 не знам как го е постигнал



Едит: А лятото с климата пак 3 човека + багаж си е същия разхода ~10/100
Lawyer написа:scuba написа:1,8 ми е направен за да му се слага газ
Точно така е.
psstv18rp написа:faf40, а пък колко теми има в стил "бенз. помпа ми се скапа" - дай тогава да караме само дизели и да отречем тотално бензинките?
Между другото ако ти сдаде помпата някъде извън града ще завиждаш на хората с АГУта - не е зле да си имаш резервна горивна система.
Проблеми с АГУтата има, не отричам, но те имат различни причини и *нито една* не е "принципна":
1. Масово се слагат най-евтините възможни уредби (турски, или N-ta употреба), пести се от емулатори и т.н.;
2. На двигатели за които е задължително газов инжекцион или поне ламбда контрол се слага класическо АГУ и после с клизма се прави да работи някак си;
3. 90% от хората монтиращи АГУта са най-меко казано некадърни и безотговорни;
4. Немалко собственици на АГУта не си дават труда да се запознаят с елементарните изисквания за нормална експлоатация, напр. редовна смяна на филтър, поддържане на запалителната система в добро състояние.
5. Монтажа на всяко допълнително у-во на колата увеличава риска от проблеми (аз например нямам проблеми с климатика, щото нямам климатик), така че е нормално и АГУто да внася свой дял.
Нищо от гореизброено няма отношение към газта по принцип. Ако не се праиш на тарикат на дребно при монтажа няма и ядове да имаш.
Ако монтираш качествено АГУ на 1.8 моно, и я регулираш добре после е достатъчно да сменяш въздушния филтър когато трябва и няма да имаш ядове. Проверено е. Аз мойта кола я търкалям от няколко години с ловато (сам съм го монтирал) - никога, никакъв проблем не съм имал.
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 39 госта