Странно прекъсване... B3 1.8RP

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пет 23 фев 2007 14:38


teodor6769 написа:Мерси dpp значи при мен е съвсем леко замислянето при рязко подаване на газ, просто за част от секундата и след това си поема. Дано не се задълбочава повече че нямам излишни 100лв за л.сонда. :?


Дано наистина teodor.
Но ти пишеш, че се получава "замисляне" в момента, когато искаш да ускориш рязко и това :screwy ..., имаш ли някой от другите симптоми за които писах по-горе.

А, ако ламбдата ти е с един кабел(както предполагам) цената е по-поносима психически, ок 70 лв. Аз си купих японска и сега събирам сили да я сменя, че се е запекла здраво в изпуск. колектор.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 23 фев 2007 14:43


Само замислянето е, оборотите не мърдат в много редки случаи около 50об надолу. Ламбдата ми е с един кабел.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 23 фев 2007 15:00


ivo123 написа:
k22 написа: При теб е различно, ама при моното думата компютър е силно преувеличена....

като е преувеличена думата компютър на моното - изкарай го и си подкарай Двигателя без комп да видим какво се получава :lol:

Е не е съвсем прост, ама не е като при пълната инжекция, или при най-новите ДВГ с 16 клапана. Те и за това са по-надеждни.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 23 фев 2007 15:41


така съм по-съгласен :beer


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 23 фев 2007 15:47


Еее, ама кви сте хора -хващате се във всяка дума, във всяко кабелче :D Айде приятен уикенд.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 23 фев 2007 20:55


teodor6769 написа:Мерси dpp значи РїСЂРё мен Рµ съвсем леко замислянето РїСЂРё СЂСЏР·РєРѕ подаване РЅР° газ, просто Р·Р° част РѕС‚ секундата Рё след това СЃРё поема. Дано РЅРµ СЃРµ задълбочава повече че нямам излишни 100лв Р·Р° Р».СЃРѕРЅРґР°. :?


При мен е същото - над 90-100 и над 2500 го няма прекъсването, оборотите не играят, или не толкова фрапиращо. Значи диагностика трябва... аз не знаех, че Васко прави ;) ще му пиша ;) значи не само мен ме дразни тоя проблем...


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 23 фев 2007 21:04


VW_FEN написа:
teodor6769 написа:Мерси dpp значи РїСЂРё мен Рµ съвсем леко замислянето РїСЂРё СЂСЏР·РєРѕ подаване РЅР° газ, просто Р·Р° част РѕС‚ секундата Рё след това СЃРё поема. Дано РЅРµ СЃРµ задълбочава повече че нямам излишни 100лв Р·Р° Р».СЃРѕРЅРґР°. :?


При мен е същото - над 90-100 и над 2500 го няма прекъсването, оборотите не играят, или не толкова фрапиращо. Значи диагностика трябва... аз не знаех, че Васко прави ;) ще му пиша ;) значи не само мен ме дразни тоя проблем...

    :shock :shock :shock


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 23 фев 2007 21:07


teodor6769 написа:
VW_FEN написа:
teodor6769 написа:Мерси dpp значи РїСЂРё мен Рµ съвсем Р»°. Дано РЅРµ СЃРµ задълбочава повече че нямам излишни 100лв Р·Р° Р».СЃРѕРЅРґР°. :?


µРЅ РјРµ дразни тоя проблем...

    :shock :shock :shock


Тва ще да е от ламбда сондата :shock mhihi Ае нещо обърках тука азбуките... исках да кажа, че ще го питам Васко кога може да пусне компютъра и да я види. Аз, че няма да барам нищо, няма ;) Освен бензиновия филтър... Иначе и при мен не мърдат оборотите, просто дали пък една добавка за прочистване няма да му дойде добре?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 23 фев 2007 21:17


VW_FEN написа:
teodor6769 написа:
VW_FEN написа:
teodor6769 написа:Мерси dpp значи РїСЂРё мен Рµ съвсем Р»°. Дано РЅРµ СЃРµ задълбочава повече че нямам излишни 100лв Р·Р° Р».СЃРѕРЅРґР°. :?


µРЅ РјРµ дразни тоя проблем...

    :shock :shock :shock


Тва ще да е от ламбда сондата :shock mhihi Ае нещо обърках тука азбуките... исках да кажа, че ще го питам Васко кога може да пусне компютъра и да я види. Аз, че няма да барам нищо, няма ;) Освен бензиновия филтър... Иначе и при мен не мърдат оборотите, просто дали пък една добавка за прочистване няма да му дойде добре?

    99.9% съм сигурен че и при теб не е от филтъра но и да го смениш все ще е от полза за собствено успокоение.


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Съб 24 фев 2007 11:16


niviat написа:...
Дадох предварение на запалването , но на око и ухо и резултата беше че колата тръгна като ужилена , не даваше да се пипне газта ,въобще двигателя не се замисляше.Обаче като ми оправиха центровката на запалването проблема пак се появи.

Вероятно не всички ще се съгласят с мен, но на по-стари коли наистина се забелязва точно този ефект при регулиране момента на запалване. Колата не върви нормално със заводски предписаната регулировка. А ако се направи регулировката "по вървежа на колата" нещата се оправят. Аз съм твърдо против такива регулировки и особено "на ухо", но вече на 3-4 ВАГа точно това наблюдавам. И то при положение, че са сменени преди това капачка, палец, кабели и свещи и са сложени заводски препоръчвани по каталог ... :banghead: :dontknow:


Потребителски аватар
niviat
Мнения: 332
Регистриран на: Чет 10 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот niviat » Съб 24 фев 2007 13:21


zdr_spasov написа:
niviat написа:...
Аз съм твърдо против такива регулировки и особено "на ухо"

И аз съм против , нали затова ходих да ми оправят центровката.А иначе бях дал предварение на запалването че тръгнах на път , а колата въобще не вървеше и то при положение че карам в диапазона 90-110 км/ч , т.е. не тормозя добитчето,абе ужас , и затова врътнах делкото и кеф , но празните обороти скочиха на 1000.
Но имам въпрос - предварението на запалването не се ли регулираше автоматично? Говоря за двигател ABS и система за управление на запалването Mono Monotronik


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 24 фев 2007 19:40


Добре, значи поне това мога да направя, да врътна малко делкото и да видя какво ще стане. Как се прави? Някакви особени инструменти?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 24 фев 2007 20:22


VW_FEN написа:Добре, значи поне това мога да направя, да врътна малко делкото и да видя какво ще стане. Как се прави? Някакви особени инструменти?

    Гаечен ключ или лула май 13 беше. :wink:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 24 фев 2007 20:32


OK и отварям делкото и го въртя леко на някъде? тц тц тц къде съм тръгнал и аз, като не разбирам... вярно, че смених свещи, палци, капачки, кабели, ама то тва нищо не значи mhihi ;) На къде да го завъртя?

mhihi само не ми се смейте - ся се уча още mhihi ;) доста неща понаучих от тоз форум, ама има какво да се желае още :)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 24 фев 2007 20:57


Първо задължително бележиш точно как ти е делкото в момента. После врътваш ама съвсем леко обратно на часовниковата стрелка ако пак не ти хареса как работи връщаш обратно на белега който си направил и отиваш при Ваското за прецизна центровка. Абе утре ако не духа и позагрее малко пиши ако идваш при НИМ на срещата и ще го погледнем дзверо как работи.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bilyalov, kele6, zdravkop64 и 72 госта