Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот zfa159 » Вто 24 дек 2013 16:43


Ами принципно на заводското окачване, шарнирите адски трудно се мърдат, защото са доста плътни втулките.Колкото по-лесно се мърда,толкова по-голяма хлабина има между шарнира и втулката и съответно започва по-бързо износване. Ако пък са супер стегнати, тогава започва по-голямо натоварване и волана се върти по-трудно и има по-голяма сила на триене между шарнира и втулката и пак не е готино. Втулката иначе е тефлонова като материал (не са особено твърди,ама то и от тефлон до тефлон си има разлика).
За надценяването на възможностите - аз не говоря за това дали някой има или няма пари да вземе оригинална предница. Всеки, който е имал пари за такава кола, ако се напъне ,ще събере, ама не е там въпроса, работата опира до това до колко е смислено. Надценяваме основно късмета си и всеки смята, че точно той няма да вземе ментето от евтините или че точно на неговата няма да и се счупи рециклирания носач...ама за това няма никаква гаранция. Всичко се определя от това колко се кара колата и какво очакваш. Повечето хора караме под 10 000км годишно и не е оправдано да дадеш 1500лв за предница на кола, която утре може Камаз-а зад теб да направи на ваденка, защото бай Спиро е пиян и не те е видял въобще, че съществуваш пред него като участник в движението....или като мен - да си отнесеш целия преден мост барабар с магарето в пресно открадната водосъбирателна решетка на магистралата....найс, а :mhihi (това ми се случи на Фиат-а 2006-та година). Точно с тази цел казвам да се систематизира малко информацията и човек да може да има информация за да си прецени кое е най-удачно за него - примерно да види предница за 300лв с гаранция 1 година и да прочете дали кара толкова в действителност или не,защото са си разходи да се свали,да се прати за рекламация,да се върне и т.н. и през това време колата не се ползва.Да види после друга за 400лв без гаранция,ама да прочете за нея,че изкарва примерно 10 000км и да си прави сметка при този пробег на година дали иска нея, или да си прочете за оригиналната и да си прецени дали за 2-3 години тя му е рентабилна и може по-добре да вземе правилно решение или някоя от другите 66 варианта. Хората с тези коли не са глупави,нито са прости, напротив...просто липсва конкретна и ясна информация как седят нещата с предниците,които могат да си купят или за хората,които могат да им ги рециклират. Големи хора сме,можем и сами да преценим,ако имаме всички карти на масата...а тях ги няма,защото 5 човека казват 5 различни неща и по-лошото - в 5 различни теми и информацията се губи по трасето. Затова и на мен ми се налага да дъвча едно и също във всички теми за алуминиевите носачи.
:beer




IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот IRRITATING » Вто 24 дек 2013 16:52


Хората които могат да напишат нещо смислено по въпроса отдавна са се отказали да спорят с дървени философи За мен на първо място е ТРВ след него поставям Лемфьордер на трето Мейле на четвърто Беса Ако се прави сравнение по добре да е само по марки


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот zfa159 » Вто 24 дек 2013 16:59


Ами това е информация, това е и предложение...ако седнат още 10 човека като теб и се разберат, спокойно може да оформи тема така, че да е удобна и полезна за всички с такива коли.
Аз нямам как да кажа, защото нямам такава кола, само ги ремонтирам и виждам резултатите...ама кой къде я е карал тази предница, как я е карал и т.н.,е информация, която нямам и няма как да имам. Заради това карам хората с такива коли, те да си го направят и да си е в тяхна полза и да им е подредено така, както им е удобно.
Аз за себе си съм си приел простото правило - ако дойде клиент и иска ходова част от мен, му давам оферта само за Lemfoerder, защото за нея знам, че е ок и мога да му гарантирам дори само с думата си, че ще е доволен (тази ходова част няма гаранция на хартия). Ако му е скъпа и не му допада, просто го моля да донесе, каквото той прецени, защото и аз ако седна да чета, се сблъсквам със същия проблем - информация има колкото искаш, ама не е полезна.
:beer


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот mupk0 » Вто 24 дек 2013 17:18


Моята е ТРВ.В чужбина е карана Х километра,а в БЪлгария 26 000 км вече за 1 година в Стара Загора и наляво надясно.За смяна имам биалетката и 1бр горен носач.Това е допреди 2-3 000км и ще се сменят след празниците сигурно и пак с ТРВ...


Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот _Technics » Вто 24 дек 2013 17:47


Пичове, аз съм собственик на Б5.5. Този автомобил не е за БГ ! Той е конструиран за равен път, не за off-road. Сърдете се на тези, които не стопанисват пътя добре, или по скоро не го стопанисват, само ни глобяват на него за щяло и нещало. И аз искам да си карам пасата всеки ден по много но не ми излиза сметката, нито за гориво нито за ремонти! Тя и нафтата 2.66лв./литър........ Този автомобил е за хора който не са на народна заплата. Аз моя си го ползвам само да разходя някое гадже, за собствено удоволствие или ако трябва в сенга да съм със сигурен автомобил на дълъг път (4х4). В противен случай не ми се вързва сметката.
Относно носачите сменям само Lemfiorder.
Разумно решение е да си купите коли до 96-та 97-ма запазени да си ги стегнете и да си ги карате с кеф да си вършите работата с тях. Нито са толкова тежки, окачването не е сложно и скъпо, но е точно за този път!!!! Мен ми е жал да си чупя хубавата кола на пътя, за който си плащам да е ОК апак той да е тотал щета. Разхода също ще е разумен. Аз така нарпавих и съм МНОГО ДОВОЛЕН! Хем не храня държавата с акцизно гориво като за световно, нито големите босове за авточасти! Това е едиснтвения ми начин да постигна някакъв баланс в икономически план.
А8 -> това е автомобила мечта, но счупи ли се нещо (а то е направено да се чупи по-често от по простия и евтин автомобил)........ край :) Явно доста хора не вярват и се пробват, но .... няма как да е по друг начин за съжаление.
Весело посрещане на Бъдни вечер ! ;)


Потребителски аватар
simo7
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
Автомобил: Джета
Двигател: 2012г
Местоположение: Бургас

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот simo7 » Вто 24 дек 2013 17:58


Еми ти за какво плащаш тогава гражданска,каско,винетки,данъци като я караш 1-път в месеца както казваш да изкараш някое гадже.Аз не виждам смисъл да си наринал толкова пари за хубава кола и да седи в гаража.Явно си добре с финансите и не те бърка.Весело изкарване на празниците на вички.


Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот _Technics » Вто 24 дек 2013 18:18


защото хем искам да имам хубава кола хем ми е зор, както се усети по естеството на темата от колегите във форума. А това, че закона е такъв да плащам за всичко...... и на мен не ми харесва, но реално така се виждам с повече пари, от колкото ако карам и поддържам само пасата... другия вариант е да карам само по старата кола с по евтината поддръжка, но засега смогвам така - ако се наложи и това ще стане!


Потребителски аватар
miron88
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 18 окт 2010 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот miron88 » Вто 24 дек 2013 18:40


zfa159 :th_up :bowdown
аз намекнах че носачи под 8-900лв. комплекта не са за слагане ама ме уплюха имало за 300 :mhihi
с носачите за 300 може да седи в гаража иначе не :smile
аз минавам по около 20 000км и варянта е един скъпи и качествени :exclaim
бях чувал за рециклирани и попитах защото бих си събрал един рециклиран комплект за СПЕШНИ случаи
за ништо друго.


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот yanio » Вто 24 дек 2013 20:59


Преди време , когати сменях носачите , купих цял комплект от колега от ауди форума. Към 300лв мисля че струваше. След 15000км се разтропаха 2 горни носаче , по един от всяка страна. Единия го замених със SWAG, а другия със стария оригинален (имаше още живот в него) След още 5-6 хил се разтропаха и другите 2 горни , при което ги смених с Мейле , закупени от колега от нашия форум.
От тогава съм минал още около 5 хиляди и няма тропане. Долните (големите) носачи все още са тези от 300лв. На около 25000км. Гледам , че тампоните им са посмачкани , но все още се държат.
Това е обективното ми мнение :D
17000km oт този пробег е с джанти 18-ки , останалите с 17-ки


Потребителски аватар
miro_penev
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 30 юли 2013 19:41
Автомобил: Vw Passsat B 5.5 TDI
Двигател: AVF 2004
Местоположение: Равда-Бяла-Варна

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот miro_penev » Сря 12 фев 2014 15:51


Пробег за 1 година 60 хил. км - източна България
Носачи - ТРВ.
Рециклирането е краен вариант, не би бил лош за всички носачи без основния , подкрепям колегите от по горе.
Колеги ,коментирате цени за комплекти, след 8 години на каране на пасат Б5 и Б5.5 не ми се е налагало да сменя комплект всички носачи на веднъж.
След първоначално консултация от моя майстор ( който ми ремонтира колите в последните 10 год.) ТРВ се доказа като победител.
Общ пробег на двата автомобила от 2006 до 2013 година е 200 000 хил км. Пробвал съм и с по ефтино решение , но ТРВ си е "Дъ Бест". Вярно скъпо е , но с времето се отплаща.
А някой спомена за биалетки , моят опит е 2 броя от сервиз Фолксваген , без да ползвам отстъпоки е 75 лв за 2 бр.(2012 г. последно сменях)
Вярно има и други коли с по разумни цени на окачването. Идеалният вариант щеше да е окачване на Б6 при купе на Б5.5 ....
Спорен ден колеги.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8983
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот samo_pechka » Сря 12 фев 2014 17:41


Някой от вас ползвал ли е услугите на посочената фирма http://www.polyurethan.me/contacts.htm ? Занимавали се с кач.рециклаж , както на шарнири , така и на тампони (подменят ги с полиуретан ) . Ползвал ли е някой от вас услугите на тази фирма?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот mupk0 » Сря 12 фев 2014 18:39


Ползвали сме го :) Работят коректно и точно.Иначе точно за такива кокали аз лично не съм.


venci_68
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:59
Автомобил: passat
Двигател: AVF 131k 2003
Местоположение: Ловеч

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот venci_68 » Чет 13 фев 2014 23:54


колеги,носачите на пасат б5 ипасат б5,5 еднакви ли са и по точно носача на амортисьора,защото един търговец на авточасти ме уверява че има разлика точно във втулката на носача и от там в ухото на амортисьора и естествено цената при пасат б5,5 е нагоре.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот zfa159 » Пет 14 фев 2014 9:41


По каталожен номер наистина са различни. Срещал съм 4 вида такъв носач според годините - има разлика в конуса на шарнира (единия е с 2-3мм по-тънък от другия), има разлика и в тампона за амортисьора (едните са с широк тампон,примерно 6см,другите са с по-тесен,примерно 5см). Разликите са сериозни и видимо става ясно, че няма да стане ако сравняваш двата един до друг. Кой на каква кола се слага обаче, не мога да ти кажа 100%-тово. По спомен наистина по-скъпия беше за 5.5 :)
:beer


venci_68
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:59
Автомобил: passat
Двигател: AVF 131k 2003
Местоположение: Ловеч

Re: Passat b5 рециклиране на алуминиеви носачи

Мнениеот venci_68 » Пет 14 фев 2014 9:55


благодаря колега остава да премеря с шуплера ширината на втулката на носача на моя пасат.предстои ми смяна на предни амортисьори и затова питам.не знам тези atec що за качество имат но цената им е наполовина.какво ще кажеш за тях



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта