pa4o_ivanov61 написа:...той минава през гарнитурата и се притиска между главата и колектора . проблеми не съм имал.
Има гарнитури, при които дупката е голяма и гумичката е отделно от гарнитурата. Използвах старата гарнитура, понеже е метална, не съм я сменял. Не ми се рискуваше да протече. Видях, че на много други коли с тоя двигател лежи директно. Изрязах металната гарнитура, така че да не закача гумичката. Когато гумичката не лежи директно от двете страни, има по-голям шанс да протече, дори и да не се е втвърдила.
Истината е, че старата гумичка е мека, не е прегоряла, може би е леко сплескана. Но не ми се рискуваше.
Благодаря за информацията. Значи съм свалял втори път без да е имало нужда.
За жалост това не са толкова популярни двигатели, защото се падат междинни.
kris11 написа:Металната гарнитура ще го притисне.
Така е, но пак има шанс да текне. Благодаря за предложението, но докато всичко е наред, нямам намерение втори път да пипам там.
п.п Смених и скобата на маркучето, което влиза в колектора. Почна да сълзи и от там, като го разбутах тия дни.
