
Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 25 апр 2012 10:40
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: София
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Аз бих пробвал първо с клемореда при положение, че пали на дърпане без проблем. Въпреки че по скоро през лятото дава ядове като се "разкапе" от топлото, но на този може пък студа да му действа така.
Последна промяна от _B4_ на Нед 22 яну 2017 16:00, променено общо 1 път.
- VWPASSATGL
- Мнения: 320
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Ето какво се получава след няколко по продължителни опита да запали.
https://drive.google.com/file/d/0B8WN_W ... p=drivesdk
При първите опити нямаше индикация но после се появи това от клипа, дано го отворите, от google drive е но може да се гледа от всички.
Даването на късо на стартера няма как да го пробвам много е надолу, имам и климатик, а и не е много приятно да се лежи в снега пред блока...
След малко ще ме дърпат пак за да запаля, така си пали за 4-5 метра, и това май е единствения вариант да запали. Но тогава трябва да не махам педала от газта, че пак изгасва. Държа газта няколко секунди и после всичко се нормализира / оборотите са си 900-1000 / колата си загрява и си пали от четвърт... до следващото пълно изстиване.
https://drive.google.com/file/d/0B8WN_W ... p=drivesdk
При първите опити нямаше индикация но после се появи това от клипа, дано го отворите, от google drive е но може да се гледа от всички.
Даването на късо на стартера няма как да го пробвам много е надолу, имам и климатик, а и не е много приятно да се лежи в снега пред блока...
След малко ще ме дърпат пак за да запаля, така си пали за 4-5 метра, и това май е единствения вариант да запали. Но тогава трябва да не махам педала от газта, че пак изгасва. Държа газта няколко секунди и после всичко се нормализира / оборотите са си 900-1000 / колата си загрява и си пали от четвърт... до следващото пълно изстиване.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Стартерът ти върти много бавно! Акумулаторът слаб ли е бил,когато си правил клипа? Отвори ли все пак ,капака на Моното?
- VWPASSATGL
- Мнения: 320
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Да слаб е бил доста въртене имаше, не съм отворил още капака.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Ами отваряй! Лула десятка ти трябва, до колкото помня.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Слезте двама до колата,извади някой кабел докато върти и виж за искра.Подскачането на оборотомера включва и Хол в уравнението и би обяснило сухите свещи.Само дето е възможно наистина да губи контакт от клемореда...а щом го прави само на студено,защо да не включим и комутатора сред заподозрените?
Затова е крайно време да провериш за искра,както ако имаш мултицет да мериш закранването към бобината докато другия върти.Да провериш дюзата прЪска ли.Да провериш масата към бобината,кабелите на хол,на дюза,на бобина,на ключета,клапани и релета.Тук диагностика се прави докато не пали,не след това.
Затова е крайно време да провериш за искра,както ако имаш мултицет да мериш закранването към бобината докато другия върти.Да провериш дюзата прЪска ли.Да провериш масата към бобината,кабелите на хол,на дюза,на бобина,на ключета,клапани и релета.Тук диагностика се прави докато не пали,не след това.
- VWPASSATGL
- Мнения: 320
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Високото напрежение където влиза в делкото има искра, няма смисъл да вадя лулите от свещите и там ще има искра... А за другите тестове в 7 сутрина когато най се бърза за някъде е много трудно, а и като не пали се ориентирам към друг транспорт. Отделно тази кола не се кара точно от мен а от жената, а тя какво да проверява, мога да се занимавам с нея вечер след 5 и почивните дни.
Днес запали на газ с даване на ток, на бензин беше невъзможно. След като запали на газ много трудно нормализира оборотите си, трябваше да форсирам колата няколко минути на място. Всичко това свързвам с периода преди да загрее и след, което много ме учудва. След 2 часа престой днес на Узана колата запали от първия път много бързо, явно не е била изстинала. За мен ключов момент е студа, минусовите температури, и това, че проблема прогресира от миналата зима до тая. Миналата зима паленето беше сравнително трудно но палеше, а сега е невъзможно!
Тези два дни направих някой неща и ги описах тук, толкова са ми познанията и възможностите, май ще се ориентирам към добър сервиз за да се реши проблема.
Днес запали на газ с даване на ток, на бензин беше невъзможно. След като запали на газ много трудно нормализира оборотите си, трябваше да форсирам колата няколко минути на място. Всичко това свързвам с периода преди да загрее и след, което много ме учудва. След 2 часа престой днес на Узана колата запали от първия път много бързо, явно не е била изстинала. За мен ключов момент е студа, минусовите температури, и това, че проблема прогресира от миналата зима до тая. Миналата зима паленето беше сравнително трудно но палеше, а сега е невъзможно!
Тези два дни направих някой неща и ги описах тук, толкова са ми познанията и възможностите, май ще се ориентирам към добър сервиз за да се реши проблема.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Аз мисля, че е бобина.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12124
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Ми в повечето случаи и бобината и комутатора тия номера ги правят на загряло. Аз миналото лято викам ще си сменя бобината е така превантивно и си купих някаква от най-китайските. Сложих я и запалих без проблем, тръгнах си и след точно 5 км колагата се разтресе и угсна на един светофар. Избутах в страни, бобината печеше на 20 см от нея. Изстина малко и колата запали, минута работа и пак угасна. Сложих старата бобина и от тогава си карам с нея. Китайчето го изхвърлих. Имах проблем и с прецакан комутатор. Като загрее и спира да работа, докато е студена колата пали, ама бързо загряваше де, под минута време лятото и е готов, можеш да вариш боб върху него
-
- VW експерт
- Мнения: 13390
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
К.Одаджийски написа:Аз миналото лято викам ще си сменя бобината е така превантивно и си купих някаква от най-китайските.
Точно от теб не съм очаквал такова движение.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Идват и студени и почивни дни.Можеш да направиш няколко теста.За това ще пиша бавно и обширно.
Да почнем от там,че за паленето трябва искра и гориво.Свали капака на моното,подложи под дюзата един картон и завърти.Ако пръска,ще го напръска.
Извади кабел,сложи свещ или без свещ,дай на маса,виж за искра докато въртиш.
Да,може и да отива искра до дистрибутора,но ние търсим искра след него.За по-сигурно.Друг е въпроса,колко силна е тая искра.
Това е най-простото дето трябва да направиш.От тия резултати ще видим къде ще търсим проблема.Щото при теб има проблем-оборотомера ти не се държи нормално при въртене.И още един-стъпковото моторче не се държи нормално-не бута дросела и от там не държи обороти студена...на газ.Дали е моторчето,ТПС или ЕКУ обаче,ще говорим по-натам.Щото може да е друго.Щото си с газова,ама не знаем как са избегнати грешките/не че ги има,ама знам ли/.Аз не се сещам,кое се влияе от студа,за това предлагам тия проби.
За по-напредналите,които биха прочели темата и поста ми-проверка 3в1.С една тел в хол буксата се разбира веднага бобината здрава ли е/хвърля искра/,моторчето здраво ли е/чува се как се движи/,ЕКУ командва ли парада/всичко това/,че и дюзата пръска ли. Тия неща са свързани.За клемореда са написали колегите,но и той влиза в уравнението само при първите 2 основни операции.
Да почнем от там,че за паленето трябва искра и гориво.Свали капака на моното,подложи под дюзата един картон и завърти.Ако пръска,ще го напръска.
Извади кабел,сложи свещ или без свещ,дай на маса,виж за искра докато въртиш.
Да,може и да отива искра до дистрибутора,но ние търсим искра след него.За по-сигурно.Друг е въпроса,колко силна е тая искра.
Това е най-простото дето трябва да направиш.От тия резултати ще видим къде ще търсим проблема.Щото при теб има проблем-оборотомера ти не се държи нормално при въртене.И още един-стъпковото моторче не се държи нормално-не бута дросела и от там не държи обороти студена...на газ.Дали е моторчето,ТПС или ЕКУ обаче,ще говорим по-натам.Щото може да е друго.Щото си с газова,ама не знаем как са избегнати грешките/не че ги има,ама знам ли/.Аз не се сещам,кое се влияе от студа,за това предлагам тия проби.
За по-напредналите,които биха прочели темата и поста ми-проверка 3в1.С една тел в хол буксата се разбира веднага бобината здрава ли е/хвърля искра/,моторчето здраво ли е/чува се как се движи/,ЕКУ командва ли парада/всичко това/,че и дюзата пръска ли. Тия неща са свързани.За клемореда са написали колегите,но и той влиза в уравнението само при първите 2 основни операции.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Iezekil написа:И.За това ще пиша бавно ...
идеално, че аз не чета бързо...

- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Есента в един проливен дъжд, нещо се намокри и пасатът угасна. Няма палене просто. Извиках един колега, дръпна ме, запали с 300 зора и дълго не искаше да нареди цилиндрите. На другата сутрин запали без проблем. Превантивно смених кабели, свещи, капачка и палец. Карах без проблеми до... миналата седмица. В големия студ палеше от раз. Обаче... вдигнаха се температурите малко и.... няма палене. Така 2 пъти. На втория път запали едва - нов е акумулаторът, обаче пак не е както трябва. Отворих капака и гледам как искрата от централния кабел плющи наляво-надясно по бобината. Хайде на магазина, оръсих се 84 лева след отстъпката за бобина NGK и засега всичко и е наред. Та затова мисля, че е бобина.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
Да,единствено бобината и кабелите се влияят от влагата.Щях да питам,но доста е бавна комуникацията и реших,че щом проблема е само в студ,значи не говорим за влага.Влага има пролет и есен,понякога и лятото при дъжд.Автора обаче оставя убеждение,че проблема е само януарски-февруарски.Не,че не може да е бобината/около бобината,но от някъде трябва да се тръгне.
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:56
- Автомобил: Passat B5 2000g
- Двигател: APU
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B4 1994г. ABS - трудно, невъзможно палене сутрин/студена
И аз имам подобен проблем 1.8Т пасат.Покарай 2-3 дена само на бензин и поне при мен проблема изчезва за определено време.Така и не се разбра от къде идва тази гадост.Има доста изписано във форума по въпроса.Някои твърдяха че са опръстени на всмукателните колектори.Аз не го реших проблема 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта