Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Техническа и сервизна информация за Passat

Имате тръбичка с два края или тръба с 3 края за картертната вентилация?

Имам тръба с 2 края между главата и капака на моното
1
33%
Имам тръба с 3 края, единият отива към главата, вторият капака на моното, третият слиза долу до делкото на щуцер
2
67%
 
Общо гласове: 3
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот ktamen » Нед 26 мар 2017 21:02


Освен ако няма всичко нужно останало му без пари отнякъде :exclaim




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот инжектопляктор » Нед 26 мар 2017 21:05


ktamen написа:...

Дори и тогава щеше да резне излишното разклонение на маркуча и да му сложи тапа. Аз така бих направил. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот ktamen » Нед 26 мар 2017 21:07


Ами ако въпросното капаче ти е пробито от ръждата?
Това гадаене е напълно излишно и само си изтъркваме клавиатурите.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот Iezekil » Нед 26 мар 2017 22:01


Всъщност моята плочка не е гола плочка,а затапен щуцер,като другия на пляктора.Както знаете сменях блока и е наплно взможно този блок да е бил с такъв отдушник.Обаче да са ми го затапили.
Безспорно е някакъв вариант именно свързан с механичните помпи,просто блока е предвиден и за такава,и за това и е затапен отвора.
Сщата дискусия намерих при руснаците,пише,че всъщност си има вентилационни канали към главата и се обезмисля въпросната вентилация.
http://passatb3piter.ru/forum/topic/140 ... %D0%B2-rp/
Само да вметна,че АБС има такава вентилация,но отзад на блока.Даже си мисля,че не е от блока,а си е от картера.Нямам идея защо се е появила в късния вариант.Там мисля беше тръба,затова маркучето към моното е тройно,но късо.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот инжектопляктор » Нед 26 мар 2017 22:41


в последние года выпуска на моторах RP появился дополнительный отвод, вместо заглушки под механчиеский бензонасос. Это заводское решение, а не самоделка. А в следующих реинкарнациях этого мотора уже штатно ставились маслоотделители, и дырка в блоке стала побольше

Значи все пак тоя маркуч е заводски! И освен това дупките за вентилация може да не смогват и трябва да се остави маркуча до там!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот Iezekil » Пон 27 мар 2017 4:58


Ако не смогваха,нямаше да ги затапват заводски-по същата логика.Ако има монтирана помпа,как ще смогват тогаз?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот Iezekil » Съб 01 апр 2017 14:02


Днес специално за Ижекшъна отворих капака на Голф МК2 1,8 карбуратор,90 коня.Моторя май се води от рода на 2Ю или ДЮ,не разбрах,но е 1към 1 визуално с нашите.Та на въпросното място си имаше механична помпа,а вентилацията му беше с един единствен маркуч от капака.Та затапвай спокойно бих казал.


Потребителски аватар
ангелчо77
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: RP 1990
Местоположение: ловеч

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот ангелчо77 » Пон 03 апр 2017 6:28


В събота видях същото изпълнение на тоя маркуч на пасат б3 abs .Интересно е да се разбере защо се слага само на определен брой двигатели-примерно рп и абс,както и в различни купета-голф и пасат.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13399
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 03 апр 2017 14:04


За различен пазар?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот Iezekil » Пон 03 апр 2017 15:11


Точно в масовото РП го няма...


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот red rider » Пон 03 апр 2017 22:49


Какво ще рече масовото?
Всъщност не знам дали има връзка, но забелязвам,че тази тръба я имат двигателите с вакуумно делко.Моят е същия с такава тръба.

Оп видях че колегата ангелчо е писал за АБС с такава тръба.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот Iezekil » Вто 04 апр 2017 13:09


На АБС обаче тръбата е отзад,друг вход.
Моя блок е РП,и да е имал-вече няма тръба.
Карбураторните нямат тръба,щото имат помпа...делкото вакуумно ли е?
На шурека ми РП е с вакуумно делко,няма тръба.Какво ще рече масово?Ми пишеш у гуглето РП мотор и гледаш снимки..Няма такова животно с тръба.
пп.Пуснете една класация у форумо и всеки с РП да цъка с тръба ли е или без.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот инжектопляктор » Вто 04 апр 2017 13:39


Iezekil написа:пп.Пуснете една класация у форумо и всеки с РП да цъка с тръба ли е или без.

Хаха - анкетата е готова. :Mr Green Fun Аз си мисля, че това с тройната тръба е предвидено като модел за някакви по-специални условия.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот Iezekil » Вто 04 апр 2017 13:54


Първо-някой да ме светне как точно се правят тия анкети.
И второ,който я е правил да я опрости.Кви тръби с 3 края.
Само за двигател РП да пише
"Колко отдушника за картерна вентилация имате "
1
2
И трето,да се качне другаде,щото тая тема не обхваща голфовете...


Потребителски аватар
ангелчо77
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: RP 1990
Местоположение: ловеч

Re: Passat B3 1.8 RP - парт номер на маркуч за картерна вентилация

Мнениеот ангелчо77 » Вто 04 апр 2017 18:23


Ха-днес на един приятел с пасат 1.8 абс му отваряме капака и същата тръба.Явно при абс мотора е често срещана.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта