Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 07 дек 2017 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
Колеги сега намерих схеми, на системата за вторично пълнене с въздух. На нея ли се дължат високите обороти сутрин, около 2 минути, или нещо друго потдържа тези обороти, така наречения при по старите коли автоматичен смукач или стъпковото моторче. Възмозможно ли е също ако в тази вторична система за пълнене с въздух има някакъв проблем, това да повлияе на ламбдата ? Защото четох че работата на тази система продължава, докато не получи сигнал от първата ламбда и не повече от 90 секунди ?
Питането ми е, за да разбера на празно ли я смених тая ламбда, или това че беше замръзнала при преглед с ваг ком, е достатъчно красноречиво че сатама ламбда е за смяна ?
Питането ми е, за да разбера на празно ли я смених тая ламбда, или това че беше замръзнала при преглед с ваг ком, е достатъчно красноречиво че сатама ламбда е за смяна ?
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
Не знаех,че имаш"прахосмукачка".
В линка, който е даден е упоменато да се прегледат пътищата.
Ламбдата щом е била"замръзнала" значи е умряла.
В линка, който е даден е упоменато да се прегледат пътищата.
Ламбдата щом е била"замръзнала" значи е умряла.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
Системата secondary air injection Sistem няма нищо общо с работата на мотора.!
Ама нищо.
За поддръжка на оборотите сутрин играе сензора за темп. На входящия въздух (намира се на всмукателния колектор) и дросела! И много важните маркучи за картерната вентилация. Точно под всмукателяя се кьса един и сутрин не държи обороти много е скрит.
Ама нищо.
За поддръжка на оборотите сутрин играе сензора за темп. На входящия въздух (намира се на всмукателния колектор) и дросела! И много важните маркучи за картерната вентилация. Точно под всмукателяя се кьса един и сутрин не държи обороти много е скрит.
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 07 дек 2017 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
Защо тогава пише че тази вторична система за пълнене с въздух се включва при студен старт.
Мисля че прахосмукачка казвате на помапата на тази система, утре ще проверя има ли я, няма ли я.
Сега имам възможност да поръчам за проба дебитомер, само активната част, мога да го сложа и да проверя с тестера дали ще излезе грешка. При включен тестер , при шофиране нямаше грешки, спра ли на място грешката се появява.
П.П забравих да спомена, оборотите на колата са бетон и студена и топла. Просто забелязвам че на празен ход, разхода не пада под 1 литър/ час. Преди падаше на 0.8 - 0.9 литра/ час при загрят мотор.
Мисля че прахосмукачка казвате на помапата на тази система, утре ще проверя има ли я, няма ли я.
Сега имам възможност да поръчам за проба дебитомер, само активната част, мога да го сложа и да проверя с тестера дали ще излезе грешка. При включен тестер , при шофиране нямаше грешки, спра ли на място грешката се появява.
П.П забравих да спомена, оборотите на колата са бетон и студена и топла. Просто забелязвам че на празен ход, разхода не пада под 1 литър/ час. Преди падаше на 0.8 - 0.9 литра/ час при загрят мотор.
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
Не е дебитомер.
Моята дава 1л/ч.
На празен ход.
С климатик,1.4--1.7.
Но двата двигателя нямат много общо.
Моята дава 1л/ч.
На празен ход.
С климатик,1.4--1.7.
Но двата двигателя нямат много общо.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
При изключени фарове,подгрев на седалките,радиото,, вентилатор на климата и подгрев на предното стъкло ми дава 0.7/ 0.8
Последна промяна от ivuchev на Сря 27 дек 2017 0:15, променено общо 1 път.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
[/size]
на 100. %само дава грешка на системата incorrect flow detected без да се менът оборотите
Zdravko Zankov написа:Сигурен ли си?
на 100. %само дава грешка на системата incorrect flow detected без да се менът оборотите
Последна промяна от ivuchev на Сря 27 дек 2017 0:51, променено общо 1 път.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
martin.mihaylov написа:Защо тогава пише че тази вторична система за пълнене с въздух се включва при студен старт.
Мисля че прахосмукачка казвате на помапата на тази система, утре ще проверя има ли я, няма ли я.п
Сега имам възможност да поръчам за проба дебитомер, само активната част, мога да го сложа и да проверя с тестера дали ще излезе грешка. При включен тестер , при шофиране нямаше грешки, спра ли на място грешката се появява.
П.П забравих да спомена, оборотите на колата са бетон и студена и топла. Просто забелязвам че на празен ход, разхода не пада под 1 литър/ час. Преди падаше на 0.8 - 0.9 литра/ час при загрят мотор.
Включва се за да подгрее по бързо катализатора, не сондата!
Малко извън темата. ти по пътя на логиката и катализатор си има живот. Трябва и него да сменяваш. Сондата / те са толкова сложна част малко хора ги разбират. Ако ти е дало грешка сонда и при триене пак се появява веднага тогава е за смяна евентуално тогава се гледат живи данни темп на катализатор и говорим за кола на бензин не с газ там е друга бира.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 07 дек 2017 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
Добре колега, ако утре след диагностика и примерно сложа нов дебитомер за проба/ имам опция да го върна/ грешката пак се появи, как се лекува тази система, маркуча И ще го проверя, но четох че се сменя и някакъв клапан, като бръкнеш с пръст, ако те изцапа то бил за смяна. Може и помпата да не работи на тази система.
Ще проверя и вакумите, но то толкова маркучи, кой за какво е ужас, но поне след още месец ще съм на ясно с тоя мотор и няма да ходя при никакъв „майстор”
Каква трябва да е температурата на катализатора ?
Колата е без газ.
Ще проверя и вакумите, но то толкова маркучи, кой за какво е ужас, но поне след още месец ще съм на ясно с тоя мотор и няма да ходя при никакъв „майстор”
Каква трябва да е температурата на катализатора ?
Колата е без газ.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
Системата за вторичен въздух най често връща клапана от там се преебава помпата.
Но при теб за разлика от при мен клапана ти е с вакуум.
Темп на катализатора е 255 / 290гр. По Целзий. при загрят мотор.
Но при теб за разлика от при мен клапана ти е с вакуум.
Темп на катализатора е 255 / 290гр. По Целзий. при загрят мотор.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
Беше споменал за лека пара от турбо то на една бензиностанция. Да ти кажа че се охлажда освен с масло и с антифриз да не се чудиш после ;)
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 07 дек 2017 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
Бях в сервиз, пичовете имаха ваг ком но не разбираха много. Не можаха да искарат показанията на първата ламбда, нали я смених исках да проверим дали работи. Успяха да искарат някакъв прозорец май с двете ламбди, пишеше BANK 1 и BANK 2 и се сменяха някакви показания казаха че това са двете ламбди. Огледаха колата и според тях са вакуми, чували ги, но нямаха време да ровят, а и аз бях на гости по Добричко и днес потеглих към Търновско. Така ще е по празниците. Има леко забиване при искурение, но не винаги. Ще трябва да се рови, според тях е под колекторите някъде, там.се чувало.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
ivuchev написа: И много важните маркучи за картерната вентилация. Точно под всмукателяя се кьса един и сутрин не държи обороти много е скрит.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 07 дек 2017 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 1.8Т AWT 2004 свети чека и има колебание в оборотите
ivuchev написа:ivuchev написа: И много важните маркучи за картерната вентилация. Точно под всмукателяя се кьса един и сутрин не държи обороти много е скрит.
Обороти са бетон, това ми е много странно. Шефа на сервиза беше по в час и каза че самата грешка я знае и е сигурен че е вакуум. Сега се чудя като я обслужваха смених накладки и спирачна течност, да не са направили нещо със спирачната система.
П.П пиша от телефон и всичките ми постове са редактирани по няколко пъти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта