Колко трябва да върви един Пасат?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 15 юни 2007 11:43


Тед написа:Със същия Пасат Б4 съм. 120 км/ч - 3100 оборота.
На нагорнище до Смолян вървя като пушка - 80-90 км/ч, на газ, изпреварвах си всичко що бе на пътя.
;)

А другите с 40-50 ли се движеха?:lol:
Като вдигате на втора 100км/ч :shock , що сте си взели Пасати -те са за сериозни хора!




Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shotoman » Пет 15 юни 2007 13:51


За вървене много върви спор няма. Като го натисна, и като вдигне предницата направо... :)


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Пет 15 юни 2007 20:18


radotom написа:
faf4o написа:Е не ти ли е жал ве?Аз на 60 км.включвам пета...

Faf4o, 60 е малко за 5-а.
Предполагам, че ще си на някъде 1500-1750 оборота. Аз сменям предавка на минимум 2000 и максимум 2500 :lol:



Що бе.На равно си захапва гадинката . С малко газ,не се мъчи,си отлепя.Аз бърза работа нямам.Кати искам да тъпча нещо нямаше да си взимам Пасат нали :)


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Мнениеот olele39 » Пет 15 юни 2007 20:31


К22 - прав си ! Тук всички сме сериозни, докато не презацепим някой зъб...


Потребителски аватар
host
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот host » Съб 16 юни 2007 8:21


Ми 1.8 кубатура В3-ка щом на втора върти ,какво повече искате от колата?А между другото вече съм напълно убеден ,че карането на Пасата( или поне моя ) доставя много по-голямо удоволствие като си караш както си трябва ,без разни влизания в 6+ обороти и такива.Спокойното краране с качествата на автомобила като се комбинира е много по-приятно и за мен и за пасажерите ама то всеки си има собствени разбирания де.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 16 юни 2007 9:00


faf4o написа:Що бе.На равно си захапва гадинката .

Не, не казвам, че не става.
Аз, понеже съм мързел, колата си я карам като автоматик едва ли не!
Случвало ми се е да карам с 90 на 5-а, по някаква причина да намаля до 50 и без да барам скорости, с плавно подаване на газ си продължавам след това.
При 40 км/ч вече претраква аванса, та се налага да се размърдам малко и да бъчна 3-а :lol:

host написа:А между другото вече съм напълно убеден ,че карането на Пасата( или поне моя ) доставя много по-голямо удоволствие като си караш както си трябва ,без разни влизания в 6+ обороти и такива.Спокойното краране с качествата на автомобила

Хе! Ще се разберем с теб, градски! ;)
И аз съм на същия принцип.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Съб 16 юни 2007 14:22


Много е стабилен на пътя ейййййй това ме кефи,не мръдва не пъшка не лашка.Като дигнеш 100км все едно си на място и в завоите е стабилен и при високи скорости.Пасата не е спортна кола вярно е но има потенциал за такава.Има много добра аеродинамика и ако този комфорт се съчетае с корав двигател е направо нвсменяема кола.Имал съм щастието да се кача някога на пасат Г60 синхро 160кс преди около 5години , още ме хваща гъдел като се сетя как дигаше предницата изживяването тогава беше несравнимо.Ако имах възможност да разполагам с повече пари щях да взема един VR6 ама това са големи пари за толкова стара кола да трошиш.Мене винаги ме е ласкаела тръпката да карам спокойно и да се наслаждавам но ако се наложи винаги да разчитам на едно 160-180кс :lol: макар че никога не съм карал безумно бързо.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Съб 16 юни 2007 18:26


radotom написа:
faf4o написа:Що бе.На равно си захапва гадинката .

Не, не казвам, че не става.
Аз, понеже съм мързел, колата си я карам като автоматик едва ли не!
Случвало ми се е да карам с 90 на 5-а, по някаква причина да намаля до 50 и без да барам скорости, с плавно подаване на газ си продължавам след това.
При 40 км/ч вече претраква аванса, та се налага да се размърдам малко и да бъчна 3-а :lol:

host написа:А между другото вече съм напълно убеден ,че карането на Пасата( или поне моя ) доставя много по-голямо удоволствие като си караш както си трябва ,без разни влизания в 6+ обороти и такива.Спокойното краране с качествата на автомобила

Хе! Ще се разберем с теб, градски! ;)
И аз съм на същия принцип.




Е чак пък 40.Ако искаш като те мързи тръгвай на 5-та :lol:


IvanD
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот IvanD » Съб 16 юни 2007 20:23


Съединителят на твоята кола не е за смяна.Не си давай парите излишно.Те просто така са конструирани.На 5-та при 3 000 оборота
върви със 100km.
Ако искаш да ти обясня защо е така,
и те интересува мога да ти дам телефон да ми се обадиш
ако искаш.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 16 юни 2007 20:32


IvanD написа:Съединителят на твоята кола не е за смяна.Не си давай парите излишно.Те просто така са конструирани.На 5-та при 3 000 оборота
върви със 100km.
Ако искаш да ти обясня защо е така,
и те интересува мога да ти дам телефон да ми се обадиш
ако искаш.
    :shock Би ли обяснил на кого го пишеш това и на какъв въпрос :twisted:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 16 юни 2007 20:54


Теодор написа: :shock Би ли обяснил на кого го пишеш това и на какъв въпрос :twisted: [/list]

Ами всъщност, пише го на колегата Viso, чиято тема така яко оспамихме, чееее...
IvanD, това, колега, зависи от скоростната кутия.
При мен на 100км/ч не са 3 000 об.
А и като замине съединителя, тя колата, веднъж набрала скорост, ако е на равно ще си я поддържа, но докато наберееееееееееее......
Всъщност, точно от това се оплаква колегата
А на теб: :welcome_to_group


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 16 юни 2007 21:18


radotom написа:
Теодор написа: :shock Би ли обяснил на кого го пишеш това и на какъв въпрос :twisted: [/list]

Ами всъщност, пише го на колегата Viso, чиято тема така яко оспамихме, чееее...
IvanD, това, колега, зависи от скоростната кутия.
При мен на 100км/ч не са 3 000 об.
А и като замине съединителя, тя колата, веднъж набрала скорост, ако е на равно ще си я поддържа, но докато наберееееееееееее......
Всъщност, точно от това се оплаква колегата
А на теб: :welcome_to_group
[list
radotom много си прав за оспамването, явно и аз изпуснах за какво беше темата :oops:
А на колегата IvanD :welcome_to_group [/list]


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Съб 16 юни 2007 22:14


Значи,доколкото разбирам,за да ти е пъргав Пасата,до 100км/ч да си го караш на втора /това значи оборотомерът да си е все у лютеницата/и след това да мислиш за трета/не пета,за да не причука аванса , щото си под 100/


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 16 юни 2007 22:22


walentin написа:Значи,доколкото разбирам,за да ти е пъргав Пасата,до 100км/ч да си го караш на втора /това значи оборотомерът да си е все у лютеницата/и след това да мислиш за трета/не пета,за да не причука аванса , щото си под 100/
    Абе не си разбрал баш както трябва ама неисе :lol: като го покараш ще му свикнеш :wink:


Потребителски аватар
Bradatia
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bradatia » Нед 17 юни 2007 10:46


Не съм голям спец, защото имам кола от април месец, но те съветвам да отидеш на диагностика. Вчера ходих и се оказа, че при смяна на ангренажен ремък след това на са зацепили както трябва делкото и от там колата ми едвам вървеше. Сега не мога да я позная!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], DanZki, stefan4o и 58 госта