Закачи си ламбдата нормално - при тези мотори тя играе доста важна роля. Ако караш без нея ECU-to ще ти подава усреднени стойности , което означава по-малка мощност с по-голям разход. Прочети малко тук ако искаш за ламбдата http://future.quarta.ru/icars/injsys/o2nt-w.html а има и доста теми по този въпрос
За нулиране на ECU-то най-лесно е да извадиш клемата на акумулатора за 10-15 мин, a ако след нулирането пак не бачка добре с ламбдата явно е за смяна - ще отделиш 120-150 лв но ти гарантирам че ще си върнеш парите от икономия на гориво за кратко време
Айде честито с придобивката и безаварийно каране
Passat 1.6 101hp??
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
съни-умната!виж какво са написали хората по тоя въпрос със нулирането...!
Некоторые автовладельцы самостоятельно заменяют
вышедший из строя катализатор на резонатор и отключают лямбда-зонд. В этом случае ECU
работает по усредненным значениям и не может обеспечить оптимального приготовления
состава топливной смеси. Кроме того, добиться низкого уровня содержания СО в выхлопных
газах на таких автомобилях бывает весьма проблематично. Часто в этих случаях после отклю-
чения аккумулятора работа двигателя становится неустойчивой и не всегда оптимизируется
даже после значительного пробега автомобиля, т.к. не во всех ECU есть система коррекции
режимов сохраняемых в оперативной памяти и, при отключении питания, ECU теряет эти
значения. Восстановление этих значений порой может быть дороже стоимости нового катали-
затора вместе с О2.
Некоторые автовладельцы самостоятельно заменяют
вышедший из строя катализатор на резонатор и отключают лямбда-зонд. В этом случае ECU
работает по усредненным значениям и не может обеспечить оптимального приготовления
состава топливной смеси. Кроме того, добиться низкого уровня содержания СО в выхлопных
газах на таких автомобилях бывает весьма проблематично. Часто в этих случаях после отклю-
чения аккумулятора работа двигателя становится неустойчивой и не всегда оптимизируется
даже после значительного пробега автомобиля, т.к. не во всех ECU есть система коррекции
режимов сохраняемых в оперативной памяти и, при отключении питания, ECU теряет эти
значения. Восстановление этих значений порой может быть дороже стоимости нового катали-
затора вместе с О2.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
E те т'ва не съм го срещал и нямам този проблем. Редовно занулявам по този начин, защото въпреки че газовата ми е с емулатор, ECU-to пак трупа грешки и на около седмица занулявам.
BTW, в момента си правя един светодиоден индикатор за показанията на ламбдата (емулатора) във всеки един момент към ECU-то ако не друго поне като го погледне човек се успокоява/се изнервя от показанията
BTW, в момента си правя един светодиоден индикатор за показанията на ламбдата (емулатора) във всеки един момент към ECU-то ако не друго поне като го погледне човек се успокоява/се изнервя от показанията
Консумативите (масло, всички възможни филтри, ремъци и обтегача на ангр.) ги смених веднага. А за ламбдата се чудя как точно да подходя. Може самата сонда да е сдала багажа, но определено колата има по-голяма мощност с изключена сонда. Не мога със сигурност да го твърдя, но ми се струва, че разхода не се е променил (със и без сонда). Някой ще ме светне ли в какво точно се изразява на практика натрупването на грешки в компа? А и от четенето на горния линк нещо ми се охлади ентусиазма да занулявам компютъра, че да не изпадне в амнезия. После става наистина кофти.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Компа (ако имаш предвид ECU-то, не съм го пипал, защото нямам идея как мога да го направя, а и не знам какво точно да пипам. Давайте съвет ако нещо може още да се подобри.
мисълта ми беше,че преди време и аз махнах катализатора на един пасат ,обаче колата "откачи" .обясниха ми ,че ECU-то било програмирано да подава стойности с катализатор демек като съм го избушил газовете излизали по-бързо и ставало боза.


ламбда сондата си я закачи щото ще има "гутен апетит"

най-добре като смениш консумативите да отидеш на диагностика.то не вреди .

-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat 1.6 101hp??
Здравей! Пише ти Бобсън. По отношение за 1,6 литровият двигател на Пасат 2, наистина е малко слаб, но икономичен. Аз обичам елегантното каране и за мен той много ми пасва. На рали няма да ходим. Мислех да му слагам климатик, но се отказах поради слабият двигател. Препоръчвам ти да караш тези типове двигатели в диапазона от 1500 до 2000 об./мин. за градско и за автомагистрала до 2500 об./мин. Така разхода се свежда до 7л/100км.изминат път
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat 1.6 101hp??
Bobsun написа:Здравей! Пише ти Бобсън.....
Приятелю, че темата е от преди 2 години, бе братче!

Но иначе... добре дошъл при нас!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 41 госта