Passat 1.6 101hp??

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 06 авг 2004 9:00


Закачи си ламбдата нормално - при тези мотори тя играе доста важна роля. Ако караш без нея ECU-to ще ти подава усреднени стойности , което означава по-малка мощност с по-голям разход. Прочети малко тук ако искаш за ламбдата http://future.quarta.ru/icars/injsys/o2nt-w.html а има и доста теми по този въпрос
За нулиране на ECU-то най-лесно е да извадиш клемата на акумулатора за 10-15 мин, a ако след нулирането пак не бачка добре с ламбдата явно е за смяна - ще отделиш 120-150 лв но ти гарантирам че ще си върнеш парите от икономия на гориво за кратко време
Айде честито с придобивката и безаварийно каране




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 9:07


съни-умната!виж какво са написали хората по тоя въпрос със нулирането...!

Некоторые автовладельцы самостоятельно заменяют
вышедший из строя катализатор на резонатор и отключают лямбда-зонд. В этом случае ECU
работает по усредненным значениям и не может обеспечить оптимального приготовления
состава топливной смеси. Кроме того, добиться низкого уровня содержания СО в выхлопных
газах на таких автомобилях бывает весьма проблематично. Часто в этих случаях после отклю-
чения аккумулятора работа двигателя становится неустойчивой и не всегда оптимизируется
даже после значительного пробега автомобиля, т.к. не во всех ECU есть система коррекции
режимов сохраняемых в оперативной памяти и, при отключении питания, ECU теряет эти
значения. Восстановление этих значений порой может быть дороже стоимости нового катали-
затора вместе с О2.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 06 авг 2004 10:06


E те т'ва не съм го срещал и нямам този проблем. Редовно занулявам по този начин, защото въпреки че газовата ми е с емулатор, ECU-to пак трупа грешки и на около седмица занулявам.
BTW, в момента си правя един светодиоден индикатор за показанията на ламбдата (емулатора) във всеки един момент към ECU-то ако не друго поне като го погледне човек се успокоява/се изнервя от показанията


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 10:30


пу! късметлия! иди пусни едно тото-джакпота не бил още паднал-моя шеф нещо се повреди на тая тема и фърчат фишове и генератори на случайни числа тука на поразия...


Потребителски аватар
mrks423
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mrks423 » Пет 06 авг 2004 16:26


Консумативите (масло, всички възможни филтри, ремъци и обтегача на ангр.) ги смених веднага. А за ламбдата се чудя как точно да подходя. Може самата сонда да е сдала багажа, но определено колата има по-голяма мощност с изключена сонда. Не мога със сигурност да го твърдя, но ми се струва, че разхода не се е променил (със и без сонда). Някой ще ме светне ли в какво точно се изразява на практика натрупването на грешки в компа? А и от четенето на горния линк нещо ми се охлади ентусиазма да занулявам компютъра, че да не изпадне в амнезия. После става наистина кофти.


Потребителски аватар
mrks423
Мнения: 70
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mrks423 » Пет 06 авг 2004 16:29


Предполагам, че и колегата Б4 го интересуват същите въпроси та се намесвам в приказката малко изневиделица... :)


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Пет 06 авг 2004 16:34


Ти май беше със същия двигател като моя, какви са ти впечатленията :?: И аз се чудя кво да права с тая сонда. Колата върви добре без нея но колегите ме плашат с тая грешка в ECUто. Ама и на мен не мие ясно като какво представлява.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 16:38


абе съни ви даде един готин линк по нагоре и аз съм го дал тоя линк в основен на една тема само за ламбда-четете и ще разберете много за ламбдата.всичко е описано там.


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Пет 06 авг 2004 16:39


mrks423, тъй-като ти май се единствения от форума със същия модел купеи мотор, ако си от София ще ми бъде интересно да сравним как върви твоята кола в сравнение с мойта.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 06 авг 2004 17:06


Компа (ако имаш предвид ECU-то, не съм го пипал, защото нямам идея как мога да го направя, а и не знам какво точно да пипам. Давайте съвет ако нещо може още да се подобри.

мисълта ми беше,че преди време и аз махнах катализатора на един пасат ,обаче колата "откачи" .обясниха ми ,че ECU-то било програмирано да подава стойности с катализатор демек като съм го избушил газовете излизали по-бързо и ставало боза. :?ей такива работи ама не съм много светнат та повече инфо нямам :oops: "пипнаха" го малко в сервиз и всичко стана ОК.
ламбда сондата си я закачи щото ще има "гутен апетит" :wink:
най-добре като смениш консумативите да отидеш на диагностика.то не вреди . :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 авг 2004 17:09


GOLFER написа:ламбда сондата си я закачи щото ще има "гутен апетит" :wink:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
абе голфър откъде само ги раждаш тия ....
:lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 06 авг 2004 17:16


такова ми ECU-то бре:D
мисля си ,че е крайно време да изчистя натрупаните грешки ?:?
или да откача клемите ?:?
знам един сервиз в Китен на плажа комай ще помогне. 8)


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Съб 07 авг 2004 11:45


GOLFER написа:знам един сервиз в Китен на плажа комай ще помогне. 8)


Я погледни в тоя сервиз дали имат soft (и пържени картофки 8) ) и за моя модел :oops: :wink:


Bobsun Passatov
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 21:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat 1.6 101hp??

Мнениеот Bobsun Passatov » Пон 26 юни 2006 22:43


Здравей! Пише ти Бобсън. По отношение за 1,6 литровият двигател на Пасат 2, наистина е малко слаб, но икономичен. Аз обичам елегантното каране и за мен той много ми пасва. На рали няма да ходим. Мислех да му слагам климатик, но се отказах поради слабият двигател. Препоръчвам ти да караш тези типове двигатели в диапазона от 1500 до 2000 об./мин. за градско и за автомагистрала до 2500 об./мин. Така разхода се свежда до 7л/100км.изминат път


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Passat 1.6 101hp??

Мнениеот radotom » Пон 26 юни 2006 23:26


Bobsun написа:Здравей! Пише ти Бобсън.....


Приятелю, че темата е от преди 2 години, бе братче! :shock
Но иначе... добре дошъл при нас! :bounce



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 41 госта