Светва лампичката за t на водата/антифриза - ОПРАВЕНО

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Сря 03 окт 2007 18:03


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F0%ED%EE прочети моята тема и си прави изводите сам ,но я прочети до края... :wink:




Потребителски аватар
intelman
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот intelman » Сря 03 окт 2007 18:33


та днес беше един хубав ден ... тръгвам пасата прегрява спирам перките не въртят прибирам се отивам в близката морга купувам моторчето (защото на моито му беше изгоряла бавната степен пробвана с директен ток от акумолатора) смених го :)
радостен паля и чакам 90 градуса да да ама не 90 -100 отива към 100 перките си почиват ...
отивам купувам датчика дето ги управлява от магазина сменям ... похабих си антифриза че не се сетих да го събера в легенче ...
паля о чудо перките работят и то супер ... карам си и забелязвам че въпросната лампа мига ... вода имам в разширителния съд обаче лампата не спира да мига макар и перките да въртят и двигателя да е в нормалната температура лампата мига ...

за моторчето платих 45лв + кожуха и перката от голф мисля ... моята беше на шлици а другата на едно напречно желязо на централната ос на моторчето ...

и датчика 22лв


Потребителски аватар
danielmihov
Мнения: 111
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот danielmihov » Сря 03 окт 2007 22:30


проблема е в стабилизатора в таблото щом си сменил датчика
айди успех


Потребителски аватар
intelman
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот intelman » Чет 04 окт 2007 3:25


:oops:
бързата ку**а знаете какви ги ражда ...
когато отвих датчика на радятора изтече течноста нали долях докато напълни разширителния запалих и ух нямаше въздух ... като изстина мотора отворих след като бях покарал на сжеткаща лампа и нямаше вода !!! събра към литър и вече не свети :oops: :roll:

извън темата някои да знае тампона на гредата между роговете отпред какви пари е мисля е маслен :?
казаха ми 80лв :?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 04 окт 2007 7:51


intelman написа:извън темата някои да знае тампона на гредата между роговете отпред какви пари е мисля е маслен :?
казаха ми 80лв :?
На мен, мисля, ми искаха около 50. Пак за маслен говорим, на Лемфьордер.
Ама беше преди 5-6 месеца, та може и да бъркам.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 04 окт 2007 11:16


Вчера след работа се качвам в колата, паля и след 5 сек пак светна лампичката. Отворих предния капак и направих първото нещо което е най-лесно - откачих куплунга който влиза в разширителния съд . Полза от това нямаше. Угасих двигателя, отворих казанчето, поогледах го и го опипах отвътре с пръсти, но никъде не видях поплавък за нивото. Явно нямам такъв, или не го търся където трябва. Моля колеги със модел B4 ако може да погледнат дали имат поплавък/нивомер в разшир съд, защото ми е странно тези кабели които отиват до него за какво са?!
Откачих всички куплунзи в двигателния отсег, които са свързани с охлаждането - на датчика, казанчето, терморелето, на вентилатора, напръсках ги със спрей за да изчистя окислението ако има такова и ги закачих обратно. Запалих, но този път лампичката не светна. Този номер с куплунзите съм го правил и преди месец преди да започне да мига лампичката и ще видим дали ще има ефект.
Датчика за температурата е с 4 кабелчета. Не се сетих вчера, след като лампичката спря да мига, да пробвам да откача куплунга на датчика да видя дали ще почне пак да мига?
Вчера потърсих в форума как се сваля таблото и намерих това което ми трябва тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=32887&postdays=0&postorder=asc&highlight=%F1%E2%E0%EB%FF%ED%E5++%F2%E0%E1%EB%EE&start=0. Тази събота и неделя ще съм зает с др истории и евентуално следващия уикенд ще смъкна таблото и ще погледна спойките.


kolmkol
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 11 юли 2005 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kolmkol » Пет 05 окт 2007 12:18


Здравей Докторе.Аз съм със същия проблем и вчера последно в сервиза ето какво направиха: проверка за газ в охладителната система.Установява се много лесно със сонда за CO2.Налива се син реактив и ако той си остане син си ОК.Ако си промени цвета - гарнитура.Цялата процедура е за 1-2 минути.
Разширителния съд няма поплавък.В него има 2 проводника, като връзката между тях я осъществява течността.Ако е ниско нивото - няма контакт - светва лампичката.
Датчик за температурата. За нашия модел той не е контактен, а в него има някакъв газ, който с течение на времето си заминава.Моя е сдал багажа и питах за цена: оригинален немски - 52 лв., китайски - 12 лв.
Ако има газ в системата, той е с по-висока температура от антифриза и минавайки през тройника задейства датчика.Датчика подава сигнал за превишена температура и лампичката светва.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 05 окт 2007 12:56


Здрасти kolmkol! Благодаря ти че се включваш с толкова подробен отговор. Какво излезе в крайна сметка при теб - само датчика за температурата ли?
Ако има газове в системата, при студен и неработил 6-7 часа двигател ще ги има ли пак, защото при мен лампата започва да мига няколко секунди след като запаля студения двигател?!


kolmkol
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 11 юли 2005 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kolmkol » Пет 05 окт 2007 15:48


Да, при мен проблема се оказа в датчика.От време на време дава фалшиви показания и лампичката ми започва да свети.А дали при студен двигател се отделят газове и аз не зная.И при мен се случваше да светне още докато е студена.Имах случаи и да угасне сама, а в други случаи чак след като загася двигателя.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 29 май 2008 15:53


Здравейте колеги!
След дълго отлагане, след новопоявили се проблеми покрай охлаждането, след много нерви и напрежение,след смяна на 6 релета на вентилатора, след смяна на термостат, на капачка на разширителния съд ( всички те се оказаха в последствие здрави, в момента карам с най-старото реле,а стария оригинален термостат стои като резервен ), след маса пари хвърлени на вятъра, най-накрая установих причината и оправих проблема с лампичката,с темепературата и др проблеми.
Проблемите бяха няколко, ще ги опиша, а причината една единствена.Надявам се да бъда полезен на много колеги които имат подобни проблеми/симптоми.
За какво става дума:
Проблеми свързани с охлаждането - мигане на лампичката за температурата без причина, невключване на перката на радиатора, прегряване на двигателя - по показания на уреда на таблото температурата достигаше 110 градуса;
Други проблеми - лампичката на таблото за акумулатора не светва при даване на контакт, изгасване на цялото табло и липса на всякакво отчитане на уредите при включване на фаровете;
Всички тези проблеми си имат дна единствена причина - ТАБЛОТО, лоши,студени спойки в него, които се виждат ясно на платката. Някъде бях чел че проблема с тези спойки бил масов при Пасат В3, но аз мога да кажа че отрких много лоши спойки на платката на Пасат В4.Именно тези лоши спойки са причината уреда за температурата да изкривява информацията от температурния датчик и аз през цялото време да си мисля че колата прегрява и че релето на перката не работи.
Нека колеги които карат колите си с темепратура на антифриза около 100 и над 100 ,както и под 87 градуса, нека да не се лъжат че това е нормална температура за двигателя им, а да потърсят причината за тези високи или ниски градуси. Нормалната температура трябва да е около 87-88 до 92-94 градуса. Всякакви други стойности над и под гореописаните, след продължителна работа на двигателя, са ненормални!!! На термостата са написани 87 и 105 градуса - на 87 започва да отваря, а на 105 е напълно отворен. На терморелето което включва перката има изписани 92 и 103 градуса, което означава че перката трябва да включи на първа степен на 92 градуса, а ако има втора степен - на 103. Т.е. всички тези описани температури могат само да ни подскажат какъв е нормалния диапазон на температура на двигателя.
Утре ще напиша нова тема, затова как се сваля таблото. Тя ще е като продължение и допълнение на една друга тема --> http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5ed5de0bdd благодарение на която отчасти разбрах как се сваля табло. На тези които се плашат от такава процедура, ще им кажа че второто сваляне на таблото ми отне не повече от 10-15 минутки. Играчката е по-голяма при доразглобяването на таблото и запояването на всички лоши спойки.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта