жабка за пасат
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: жабка за пасат
я дайте една снимка да видя за какво иде реч,нищо ли нямате?И аз нямам жабка и не ми и трябва,имам лавичка достатъчно удобна.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: жабка за пасат
Последно- от Венто жабката става ли в Б4 или да търся такава 'лавичка'?
- ZEDYCUS
- Мнения: 357
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: жабка за пасат
За от Венто не знам, но от Б3 жабка си пасва идеално на мястото на пасажерския аербег, но само ако колата е без климатик. Аз съм с такава, не е много плитка, ако има интерес ще я снимам.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: жабка за пасат
Тъй,да внеса малко яснота и да споделя моят личен опит с таблата и жабките.
Най-напред за видовете жабки при Пасат - те са два вида според това дали има климатик/троник или няма.Ако няма,жабката е доста по-дълбока.Ако има,е по-плитка.Захващането е едно и също.
Жабка от Пасат В3 и жабка от Пасат В4 са напълно взаимозаменяеми и се захващат на едни и същи места към таблата (и на В3 и на В4). Разликата е само в каретата на кожата на самото табло (при В4 каретата са по-едри от колкото на В3).
Аз съм правил следните експерименти :
на моят пасат В3,който е с климатроник,му сложих табло от В4,който е бил само с климатик и не е имал жабка.Сложих си на това табло моята жабка от В3-то на мястото на бег-а без никакъв проблем и си сложих и полчиката под жабката (малката жабка) от В3-то.
Сега взехме Пасат В4 с два бег-а (края на 95-та) и понеже мразя да нямам жабка,свалих бег-а и взех жабка от В4,който е бил само с един бег и с климатик (плитка) и си я сложих на това място без никакъв проблем.
С две думи искам да обобщя,че на В4 с десен бег без проблем може да се сложи жабка от В3 или В4 ,само трябва да си спазите дали колата е с климатик или без (жабката за кола с климатик става и на мястото на кола без климатик,ама е по-плитка и няма смисъл).Също така при повечето В3 под жабката има едно като поличка,което е пак с отвор за боклуци и вратичка отпред (много готино) и то също може да се боцне на мястото на В4-ковото такова,което е плътно и няма дупки за боклуци (при мен в момента е точно така).Абсолютно всички отвори по таблото си ги има,процедурата е само развиване и завиване на болтчета
Още една подробност - при В4,който е заводски с десен бег,я няма заводската инсталация за осветление на жабката и ако искате да си имате ламБа, трябва да си пуснете един кабел от осветлението на таблото
По мой личен спомен жабката на Голф 3 и на Венто има разлика в захвата към таблото,ама не съм сигурен,защото никога не съм слагал двете една до друга,да видя дали се разминават...ама то има предостатъчно Пасат-и на части,за да търсите ов Голф 3 или Венто

Най-напред за видовете жабки при Пасат - те са два вида според това дали има климатик/троник или няма.Ако няма,жабката е доста по-дълбока.Ако има,е по-плитка.Захващането е едно и също.
Жабка от Пасат В3 и жабка от Пасат В4 са напълно взаимозаменяеми и се захващат на едни и същи места към таблата (и на В3 и на В4). Разликата е само в каретата на кожата на самото табло (при В4 каретата са по-едри от колкото на В3).
Аз съм правил следните експерименти :
на моят пасат В3,който е с климатроник,му сложих табло от В4,който е бил само с климатик и не е имал жабка.Сложих си на това табло моята жабка от В3-то на мястото на бег-а без никакъв проблем и си сложих и полчиката под жабката (малката жабка) от В3-то.
Сега взехме Пасат В4 с два бег-а (края на 95-та) и понеже мразя да нямам жабка,свалих бег-а и взех жабка от В4,който е бил само с един бег и с климатик (плитка) и си я сложих на това място без никакъв проблем.
С две думи искам да обобщя,че на В4 с десен бег без проблем може да се сложи жабка от В3 или В4 ,само трябва да си спазите дали колата е с климатик или без (жабката за кола с климатик става и на мястото на кола без климатик,ама е по-плитка и няма смисъл).Също така при повечето В3 под жабката има едно като поличка,което е пак с отвор за боклуци и вратичка отпред (много готино) и то също може да се боцне на мястото на В4-ковото такова,което е плътно и няма дупки за боклуци (при мен в момента е точно така).Абсолютно всички отвори по таблото си ги има,процедурата е само развиване и завиване на болтчета

Още една подробност - при В4,който е заводски с десен бег,я няма заводската инсталация за осветление на жабката и ако искате да си имате ламБа, трябва да си пуснете един кабел от осветлението на таблото

По мой личен спомен жабката на Голф 3 и на Венто има разлика в захвата към таблото,ама не съм сигурен,защото никога не съм слагал двете една до друга,да видя дали се разминават...ама то има предостатъчно Пасат-и на части,за да търсите ов Голф 3 или Венто


- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: жабка за пасат
Ясно, значи на Б4 с климатик остава онова подобие на жабка отдолу да търся 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: жабка за пасат
и от В3 ти върши същата работа
честно казано по-често го виждам на В3,от колкото на В4,не знам защо...

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: жабка за пасат
Щото вече здрави жабки от Б3 се не намират
Всичко е разбито и на тор, сгазено в калта по моргите и те така.

Всичко е разбито и на тор, сгазено в калта по моргите и те така.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: жабка за пасат
Явно имам див късмет
Трябвали са ми сумарно 3 жабки.Две от тях са от В3 и 3-тата от В4.С първото отиване при кола на части,взимам здрава жабка,която е в хубаво състояние
Вие не знам къде ги търсите ама явно съм изкупил всичките хубави 



- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12136
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: жабка за пасат
По столицата е възможно Стефчо, тука обаче няма да ти приказвам какъв ред цари по моргите 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта