Специфика при демонтаж и монтаж на дръжка на врата-Пасат Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Специфика при демонтаж и монтаж на дръжка на врата-Пасат Б3

Мнениеот ti6ogb » Сря 23 мар 2011 21:46


И аз съм си сменял шофъорската дръжка , защото се чупеше палеца който бута за отварянето.Взех си нова(25 лв.)и си пренаредих патрона по моя,става лесно.Успех.




Потребителски аватар
pepo
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Специфика при демонтаж и монтаж на дръжка на врата-Пасат Б3

Мнениеот pepo » Пет 25 мар 2011 21:43


ti6ogb написа:И аз съм си сменял шофъорската дръжка , защото се чупеше палеца който бута за отварянето.Взех си нова(25 лв.)и си пренаредих патрона по моя,става лесно.Успех.

Колега ако мога да попитам как се пренарежда този патрон че мен ми изглежда доста сложно scare :D

bobcho написа:Ако ти се отваря трудно вратата ( малко ОФФ ) напръскай с ВД-40 или някакъв друг смазочен спрей механизъма, който е вътре във вратата.Представлява две лостчета с пружинки ( като си свалил дръжката предполагам си видял ).

Мойте ги смазах всичките и сега отварянето е песен - с едно пръстче :)

Това е временно решение.Ще напръскаш с тоя спреи вътре боклуците полепнали по механизма и ефекта ще е кратък после бързо ще се затлачи отново.Аз скоро си прочистих всичките механизми доста лесна работа даже им хванах цаката как да се свалят без да сваляш кората.Та свалих си механизмите 2 часа киснене в бензин после всеки един механизъм 5-10 мин си играя с него да го раздвижвам потопен в бензина за да може боклуците между триещите се части да паднат.След това исплакване на механизмите добре с ообезмаслител и вода,като изсъхнат напулно едно стабилно поливане вутре на механизма с моторно маслоо имах 15в40 (но си мисля че с м10д щеше да е по добре) пак добре раздвижвам и монтирам обратно.Лек реглаж на пласмасовите крачета на самите дръжки и това е .Нправо се родих след това вратите се отварят с единя пръст няма го вече боренето с дръжката с двете ръце :Mr Green Fun


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Специфика при демонтаж и монтаж на дръжка на врата-Пасат Б3

Мнениеот vasilb » Пет 25 мар 2011 23:24


Патронът се пренарежда, като с тънка отвертка избуташ пластините и те изскочат от патрона(имат малки пружинки). След това по ключа пробваш и ги нареждаш като за него и готово. Ако някоя не съвпада - с една пила я протъркваш вътре и ще пасне!
Да питам - как махаш бравите без да сваляш кората? Имах желание за зимата да ги почистя изцяло и да не замръзват, но доста сложно ми се видя свалянето им и ги пръсках с меглио както са си монтирани и пак имаше ефект, но има какво да се желае! :)


Потребителски аватар
pepo
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Специфика при демонтаж и монтаж на дръжка на врата-Пасат Б3

Мнениеот pepo » Съб 26 мар 2011 20:16


Първо и аз се занимавах да свалям корите просто защото си нямах на представа кое как е вързано за самия механизъм.Иначе метода е простичък развиваш болтовете на механизма издурпваш го навънка леко те железата въре позволяват на механизма да се отдели от вратата 1 2 сантиметра и с тънки клещи откачаш железните куки от механизма като внимаваш да не паднат във вратата че тогава пак тряа да сваляш кората.Аз просто през желязната кука сложих едно парче проводник 10 квадрата за да неможе куката да мине през дупката обратно.Ако не се лъжа на предните врати доста зор видях без да свалям кората защото бутончето за заключване е точно над механизма и доста трудно беше слагането.защото механизма на врата влиза точно през дупката а като закачиш куката малко тясно става и малко на страни с леко усилие влиза.А зглобяването по обратния ред издърпваш куките с клещите закачаш ги,те лесно се закачат,и това е :012:
И сега ефекта страшен с единия пръст леко си дурпам дръжката и се отваря спокоино не е нужно с палеца да натискам в неподвижната част на дръжката :shock Пробваи го тоя начин с бензина сичко хубаво да се исчисти и някжа смаска слагаш каквото прецениш за добре дали масло течна грес и т.н. и се радваи :banana


Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Специфика при демонтаж и монтаж на дръжка на врата-Пасат Б3

Мнениеот plameney » Чет 31 мар 2011 9:39


Задните дръжки излизат лесно,но предните имат три кабелчета за централното.Аз свалях кората,иначе няма как да извадиш предната дръжка на повече от 1-1.5 см на вън.По лесна ми се вижда размяната на патроните отколкото пренареждане на пластинките в тях.Така и така разглобявате за да се стигн до патрона...


Потребителски аватар
pepo
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Специфика при демонтаж и монтаж на дръжка на врата-Пасат Б3

Мнениеот pepo » Чет 31 мар 2011 9:46


scare Извинявам се че не оточних че примера които давам е за механизми БЕЗ централно :Mr Green Fun



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта