бутах,местих файда няма.Четох ти пак поста за предварението и 1800-2000 оборота/което ми беше проблем дълги години/ и да ти кажа,няма връзка при мен поне.Днес след поредното въртяне на ТПС по едно време го докарах пак да не падат ооротите под 1800.Върнах предварението, но след ускорение ефект не.Както и да е,изключих буксата на ТПС на работеща кола.В първия момент оборотите пропаднах и аха да изгасне,в следващия се вдигнаха и останаха над нормалните,около 1000-1100 оборота.Не знам дали е не нормално,за мен ЕКУ премина в авариен режим.Това го направих на газ,изклюена ламбда.Не знам дали има значение
Утре ще видя как е с паленето и ускоренито че оставих предварението върнато.



1.8 моно ABS как се тества ТПС, центровка на запалването ?
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Как се тества ТПС на 1.8 моно ABS,центровка на запалване
Днес мерих моя ТПС между 1 - 4 позиция на картинката мерих даде 0,35v
Да го размествам ли или това 0,35v не е фатално, четох че нормалните граници са 0.18-0.21
при мен при рязко подаване на газ забива за момент и тогава се отпушва до към 2000 оборота я няма много много, това е и след рестарт, се едно се дави.
Всичко по запалителната система е сменено с ново, температурния датчик е оригинален от порше за 70 лв
,само горивния ме притеснява, че четох и от него идвал тоя проблем с плякането в смукателния колектор и давенето
Та това с наместването на ТПС до тея уж нормални стойности 0.18-0.21 сигурна намеса ли е или в теорията на вероятностите ? Да не се окаже че така просто имам по богата смес, ТПС а влияе ли и на центровката в момента така с тая стойност 0.35 защото ,ми прави впечатление че колата иска много повече зададено предварение от делкото от нормалното за да не забива и да върви добре ?
Другото което ми прави впечатление и което преди малко дискутирахме с колега от форума , е че след като бутна МПХ да се прибере до край, то се прибира и после излиза 2 3 мм само преди да му откача буксата за да започна да меря ?
Да го размествам ли или това 0,35v не е фатално, четох че нормалните граници са 0.18-0.21
при мен при рязко подаване на газ забива за момент и тогава се отпушва до към 2000 оборота я няма много много, това е и след рестарт, се едно се дави.
Всичко по запалителната система е сменено с ново, температурния датчик е оригинален от порше за 70 лв
,само горивния ме притеснява, че четох и от него идвал тоя проблем с плякането в смукателния колектор и давенето

Та това с наместването на ТПС до тея уж нормални стойности 0.18-0.21 сигурна намеса ли е или в теорията на вероятностите ? Да не се окаже че така просто имам по богата смес, ТПС а влияе ли и на центровката в момента така с тая стойност 0.35 защото ,ми прави впечатление че колата иска много повече зададено предварение от делкото от нормалното за да не забива и да върви добре ?
Другото което ми прави впечатление и което преди малко дискутирахме с колега от форума , е че след като бутна МПХ да се прибере до край, то се прибира и после излиза 2 3 мм само преди да му откача буксата за да започна да меря ?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Как се тества ТПС на 1.8 моно ABS,центровка на запалване
Да,сигурен метод е.Мери се между 1 и 2 пин на загряла кола.Моторчето се изключва в момента преди да се върне напред 2-3мм,просто трябва да остане в най-прибрано положение.
При мен сщо има забиване при даване рязко на пълна газ,докарах го до поносимото с наместване на центровката,но мисля,че за елиминирането му трябва реглаж на изпаритела по-прецизно да се направи.
Всички останали симптоми ги туширах със смяна на ТПС и настройването му.
При мен сщо има забиване при даване рязко на пълна газ,докарах го до поносимото с наместване на центровката,но мисля,че за елиминирането му трябва реглаж на изпаритела по-прецизно да се направи.
Всички останали симптоми ги туширах със смяна на ТПС и настройването му.
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Как се тества ТПС на 1.8 моно ABS,центровка на запалване
При мен забиването е на бензин не на газ,
сега ще слезна да го меря и да видя дали мога
да го настроя реално в някакви граници.
Все пак отново да попитам този ТПС освен че
когато показва че клапата е малко отворена
да обогатява горивото променяли ми запалването ?
сега ще слезна да го меря и да видя дали мога
да го настроя реално в някакви граници.
Все пак отново да попитам този ТПС освен че
когато показва че клапата е малко отворена
да обогатява горивото променяли ми запалването ?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Как се тества ТПС на 1.8 моно ABS,центровка на запалване
Според това какво показва той ЕКУ си дозира горивото през дюзата.Сам си отговори на въпроса,понеже нито знам какъв е проблема,нито как палиш..
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Как се тества ТПС на 1.8 моно ABS,центровка на запалване
И аз имам абсолютно същия проблем на газ, от както я сложих, нова ловато. Този който ми я монтира каза че или дърпа въздух, или е от стъпковото моторче. Да ама не е от тях. и така си карам, нормален ми е разхода и динамиката, но се налага да укротявам оборотите понякога със слагане на по висока предавка.
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: 1.8 моно ABS как се тества ТПС, центровка на запалването
Всичко е до мерене, с откачено жило, задължително прибрано степ моторче ,
и разликата в температурата не би дала разлика в показанията на тпс-а.
Мен ме подведе жилото което с десети отваряше дросела и ми даваше
грешни показания, оказа се точно в норми, високите обороти идваха
от кофти степ мотор. Сега вече това ми позволи повече предварение с което
детонациите и забиването на бензин изчезнаха. Оборотите си падат нормално ,
докато не набие грешка сондата.
и разликата в температурата не би дала разлика в показанията на тпс-а.
Мен ме подведе жилото което с десети отваряше дросела и ми даваше
грешни показания, оказа се точно в норми, високите обороти идваха
от кофти степ мотор. Сега вече това ми позволи повече предварение с което
детонациите и забиването на бензин изчезнаха. Оборотите си падат нормално ,
докато не набие грешка сондата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 17 госта