KR16V - Проблем при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 11 авг 2006 9:36


Някой намери ли решение на проблема при студет старт при мен също работи неравномерно,но като пипна дори леко газта колата гасне веднага и после трябва да върта много време а като загрее се изчиства и работи добре,а при мен има едно прекъсване във високите обороти бях решил,че е от голямата бенз.помпа но като чета възможно ли е да е от тази дюза,неразбрах тя само при студен старт ли впръсква допълнително бензин в колекторите или винаги при подаване на пълна газ :roll:




Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Пет 11 авг 2006 9:50


При рязко подаване на газ също пръска.Можеш да изкараш буксичката на дюзата и да сложиш една лампичка за проверка (от тези които са без цокъл,с две жички които излизат от тях). При рязко подаване на газ лампичката трябва да святка за кратко.Ако вдигаш плавно оборотите,не свети.Това се прави на загрял двигател.На студен трябва да свети докато въртиш стартера и после след като запали,свети още няколко секунди в зависимост от околната температура и тази на двигателя. Но едва ли ще можеш да запалиш без да е свързана дюзата.


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Пет 11 авг 2006 9:55


От написаното от теб ми се струва,че проблема не е в дюзата (щом пали нормално).По-скоро сместта ти е бедна и затова ти гасне двигателя като натиснеш газта.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 11 авг 2006 9:57


Днес ще я проверя тази дюза и ще видим,че ако се набутамс нова помпа и без това е доста солена и проблема си остане няма де е добре,та преди това да отстраня другите възможности за причина да прекъсва :roll:


П.С:От 3 седмици го имам KR-а и още не съм му се израдвал все едно карам 80 коня Голф точно във 5000 като му дойде силата почва да тъпче и прекъсва :evil: :x :(


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Пет 11 авг 2006 10:07


Иди в някой сервиз където имат манометър и измери налягането на входа на разпределителя (главата) на инжекциона.Аз имам такъв с накрайник,но не съм от София.Трябва да е около 5 атмосфери и дори при форсиране налягането не трябва да пада много.Пробвал съм със закачен манометър със 180km/h по магистралата и налягането се колебае съвсем леко.Така и трябва да е.Ако при теб налягането е по-ниско,няма да му е достатъчно горивото и нормално при високи обороти да не работи както трябва.В такъв случай пробвай да смениш горивния филтър,че е по-евтин и ако не се оправи,се насочи към бенз.помпа.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 11 авг 2006 10:17


OzzY написа:Иди в някой сервиз където имат манометър и измери налягането на входа на разпределителя (главата) на инжекциона.Аз имам такъв с накрайник,но не съм от София.Трябва да е около 5 атмосфери и дори при форсиране налягането не трябва да пада много.Пробвал съм със закачен манометър със 180km/h по магистралата и налягането се колебае съвсем леко.Така и трябва да е.Ако при теб налягането е по-ниско,няма да му е достатъчно горивото и нормално при високи обороти да не работи както трябва.В такъв случай пробвай да смениш горивния филтър,че е по-евтин и ако не се оправи,се насочи към бенз.помпа.


Първо мислех,че е от малката помпа,но пробвах с друга читава и пак си го прави,след което отидох да замерат голямата помпа налягането е на 5бара и малко,но при подаване на газ стрелката пада,майстора каза че нетрябва стрелката да мърда,а другото което мери е регулатора на налягане,стои от дясно на блока под дистрибуторната капачка и каза,че ми изравнява налягането а не би трябвало,аз го свалих и го почистих основно,сега трябва да си бачка а предишния собственик каза,че е сменил горивния филтър и наистина като го погледна си личи,че е сменян скоро,но се чуда дали да давам 30лв за нов дали ще има смисъл :roll:


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 11 авг 2006 10:32


Е аз ето до къде стигнах :
Имах го същия проблем и сега колата хич неще да пали ! :cry:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 11 авг 2006 10:33


WDW написа:Е аз ето до къде стигнах :
Имах го същия проблем и сега колата хич неще да пали ! :cry:


май,май голяма бензинова помпа :cry:


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 11 авг 2006 11:02


Какво значи това "голяма" бензинова помпа ? То съответно би трябвало да има и "малка" ?
И аз някъде бях чел,че помпите са две !? Но сега като гледам схемите на инжекцията за тоя двигател, си я дават само една !


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 11 авг 2006 11:17


WDW написа:Какво значи това "голяма" бензинова помпа ? То съответно би трябвало да има и "малка" ?
И аз някъде бях чел,че помпите са две !? Но сега като гледам схемите на инжекцията за тоя двигател, си я дават само една !


Ами така им казват,едната само подкачва и стой в резервоара а другата прави голямото налягане и е външна 8)


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 11 авг 2006 17:27


Тествах дюзата и до нея идва ток при подаване на газ,след свалянето и обаче установих,че не пръска грам бензин а като и развих отзад втулката имаше много бензин и то под голямо налягане,дайте съвет как да я прочиста,ако се окаже от нея ще съм много щаслив 8)Моля дайте съвет :idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 11 авг 2006 18:01


OzzY написа:...Датчиците днес ги мерих...И трите са с еднакво съпротивление и би трябвало да са наред,понеже единият от тях е за стрелката на таблото,а тя си показва вярно.При загрят двигател съпротивленията се менят еднакво и на трите датчика...


Само да кажа, че когато си купувах датчик за температурата дето се показва на таблото, ме предупредиха в НААS, че синия и черния са с различни характеристики.(аз съм с 2 отделни) Сравнително скоро (около 2 месеца) ги размених ей тъй, за пробата и температурата на таблото ми я показа поне с 10-15 градуса по-ниска...
Така, че не би трябвало да се изменят еднакво... поне не и с еднаква стъпка... Мое мнение...

Да, бе, извинявам се! Видях датите на отделните писания чак след като го бях пратил... :oops:
И под стъпка имах предвид, че в началото (примерно на 20 градуса) дори да са с еднаква стойност, то при загрял мотор вече трябва да са рзлични, а не, че се променят скокообразно стойностите

Последна промяна от radotom на Пет 11 авг 2006 18:47, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Пет 11 авг 2006 18:26


radotom,може и да са малко нелинейни,а и зависи какво разбираш под "стъпка".Съпротивлението се мени плавно,не на стъпки.Това са постове отпреди почти една година.Още карам с тези датчици,а проблема ми е решен отдавна и съвсем не беше в тях :)

negodnika - в ултразвукова вана се чистят дюзите.Успех и дано наистина да е там проблема.При студен двигател имаш ли затруднения в паленето? Когато тази дюза не работи,колата пали значително по-трудно.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 11 авг 2006 18:32


OzzY написа:radotom,може и да са малко нелинейни,а и зависи какво разбираш под "стъпка".Съпротивлението се мени плавно,не на стъпки.Това са постове отпреди почти една година.Още карам с тези датчици,а проблема ми е решен отдавна и съвсем не беше в тях :)

negodnika - в ултразвукова вана се чистят дюзите.Успех и дано наистина да е там проблема.При студен двигател имаш ли затруднения в паленето? Когато тази дюза не работи,колата пали значително по-трудно.


да имам затруднения,сега се оказа друго като дам на маса от акумулатора бачка като е закачен на буксата,не някъде изглежда по ел.схемите,вече незнам :roll:


Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Пет 11 авг 2006 18:38


negodnika написа:да имам затруднения,сега се оказа друго като дам на маса от акумулатора бачка като е закачен на буксата,не някъде изглежда по ел.схемите,вече незнам :roll:


Аз затова ти казах да пробваш с една лампичка на мястото на датчика - ако светне,значи всичко е ОК и идва ток.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта