
KR16V - Проблем при студен двигател
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Някой намери ли решение на проблема при студет старт при мен също работи неравномерно,но като пипна дори леко газта колата гасне веднага и после трябва да върта много време а като загрее се изчиства и работи добре,а при мен има едно прекъсване във високите обороти бях решил,че е от голямата бенз.помпа но като чета възможно ли е да е от тази дюза,неразбрах тя само при студен старт ли впръсква допълнително бензин в колекторите или винаги при подаване на пълна газ 

- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
При рязко подаване на газ също пръска.Можеш да изкараш буксичката на дюзата и да сложиш една лампичка за проверка (от тези които са без цокъл,с две жички които излизат от тях). При рязко подаване на газ лампичката трябва да святка за кратко.Ако вдигаш плавно оборотите,не свети.Това се прави на загрял двигател.На студен трябва да свети докато въртиш стартера и после след като запали,свети още няколко секунди в зависимост от околната температура и тази на двигателя. Но едва ли ще можеш да запалиш без да е свързана дюзата.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Днес ще я проверя тази дюза и ще видим,че ако се набутамс нова помпа и без това е доста солена и проблема си остане няма де е добре,та преди това да отстраня другите възможности за причина да прекъсва
П.С:От 3 седмици го имам KR-а и още не съм му се израдвал все едно карам 80 коня Голф точно във 5000 като му дойде силата почва да тъпче и прекъсва


П.С:От 3 седмици го имам KR-а и още не съм му се израдвал все едно карам 80 коня Голф точно във 5000 като му дойде силата почва да тъпче и прекъсва



- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
Иди в някой сервиз където имат манометър и измери налягането на входа на разпределителя (главата) на инжекциона.Аз имам такъв с накрайник,но не съм от София.Трябва да е около 5 атмосфери и дори при форсиране налягането не трябва да пада много.Пробвал съм със закачен манометър със 180km/h по магистралата и налягането се колебае съвсем леко.Така и трябва да е.Ако при теб налягането е по-ниско,няма да му е достатъчно горивото и нормално при високи обороти да не работи както трябва.В такъв случай пробвай да смениш горивния филтър,че е по-евтин и ако не се оправи,се насочи към бенз.помпа.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
OzzY написа:Иди в някой сервиз където имат манометър и измери налягането на входа на разпределителя (главата) на инжекциона.Аз имам такъв с накрайник,но не съм от София.Трябва да е около 5 атмосфери и дори при форсиране налягането не трябва да пада много.Пробвал съм със закачен манометър със 180km/h по магистралата и налягането се колебае съвсем леко.Така и трябва да е.Ако при теб налягането е по-ниско,няма да му е достатъчно горивото и нормално при високи обороти да не работи както трябва.В такъв случай пробвай да смениш горивния филтър,че е по-евтин и ако не се оправи,се насочи към бенз.помпа.
Първо мислех,че е от малката помпа,но пробвах с друга читава и пак си го прави,след което отидох да замерат голямата помпа налягането е на 5бара и малко,но при подаване на газ стрелката пада,майстора каза че нетрябва стрелката да мърда,а другото което мери е регулатора на налягане,стои от дясно на блока под дистрибуторната капачка и каза,че ми изравнява налягането а не би трябвало,аз го свалих и го почистих основно,сега трябва да си бачка а предишния собственик каза,че е сменил горивния филтър и наистина като го погледна си личи,че е сменян скоро,но се чуда дали да давам 30лв за нов дали ще има смисъл

- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
WDW написа:Какво значи това "голяма" бензинова помпа ? То съответно би трябвало да има и "малка" ?
И аз някъде бях чел,че помпите са две !? Но сега като гледам схемите на инжекцията за тоя двигател, си я дават само една !
Ами така им казват,едната само подкачва и стой в резервоара а другата прави голямото налягане и е външна

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
OzzY написа:...Датчиците днес ги мерих...И трите са с еднакво съпротивление и би трябвало да са наред,понеже единият от тях е за стрелката на таблото,а тя си показва вярно.При загрят двигател съпротивленията се менят еднакво и на трите датчика...
Само да кажа, че когато си купувах датчик за температурата дето се показва на таблото, ме предупредиха в НААS, че синия и черния са с различни характеристики.(аз съм с 2 отделни) Сравнително скоро (около 2 месеца) ги размених ей тъй, за пробата и температурата на таблото ми я показа поне с 10-15 градуса по-ниска...
Така, че не би трябвало да се изменят еднакво... поне не и с еднаква стъпка... Мое мнение...
Да, бе, извинявам се! Видях датите на отделните писания чак след като го бях пратил...

И под стъпка имах предвид, че в началото (примерно на 20 градуса) дори да са с еднаква стойност, то при загрял мотор вече трябва да са рзлични, а не, че се променят скокообразно стойностите
Последна промяна от radotom на Пет 11 авг 2006 18:47, променено общо 2 пъти.
- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
radotom,може и да са малко нелинейни,а и зависи какво разбираш под "стъпка".Съпротивлението се мени плавно,не на стъпки.Това са постове отпреди почти една година.Още карам с тези датчици,а проблема ми е решен отдавна и съвсем не беше в тях
negodnika - в ултразвукова вана се чистят дюзите.Успех и дано наистина да е там проблема.При студен двигател имаш ли затруднения в паленето? Когато тази дюза не работи,колата пали значително по-трудно.

negodnika - в ултразвукова вана се чистят дюзите.Успех и дано наистина да е там проблема.При студен двигател имаш ли затруднения в паленето? Когато тази дюза не работи,колата пали значително по-трудно.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
OzzY написа:radotom,може и да са малко нелинейни,а и зависи какво разбираш под "стъпка".Съпротивлението се мени плавно,не на стъпки.Това са постове отпреди почти една година.Още карам с тези датчици,а проблема ми е решен отдавна и съвсем не беше в тях
negodnika - в ултразвукова вана се чистят дюзите.Успех и дано наистина да е там проблема.При студен двигател имаш ли затруднения в паленето? Когато тази дюза не работи,колата пали значително по-трудно.
да имам затруднения,сега се оказа друго като дам на маса от акумулатора бачка като е закачен на буксата,не някъде изглежда по ел.схемите,вече незнам

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта