


Въпрос за максималната скорост на Пасат Б 5.5
Dan4ote Пуснато на: Сря Май 14, 2008 10:17 am Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Затова пък аз 200 си ги нямам за нищо
От 160 нагоре остават огорчени другите автомобили какво им се случва.
Шшшшт тихо колега,че ей сега ща наскачат саждите с чипове, къде си тръгнал с това 1.8 Т срещу дизел пауА ли кво беше .То и аз имам едно подобно APU ама си трая ,че като чета ме е страх какво правят коли по 110-5 к.с. които на пътя са с доста по скромни претенции,а по форумите не им стигат километражите само защото са ТДИ




vw20v написа:Някой хора си четат Nm , ходят да си ги мерят , а не се сещат да погледнат една графика на мощността на моторчето си къде точно почват и къде свършват TDI .естествено , че на 3500 оборота турбинката си е свършила работата от там нататък е сектанта TDI ..
Не е баш така. Предишната ми печка, AVF с ръчни скорости вървеше точно както казваш, до 3500 и след това - по-скромно.


Иначе печките са си сила де. Вие с тия бензинки де сте тръгнали.

- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
longora написа:Ясно .. чип ще се слага, ама първо май ще трябва да пооправя колата ... Днеска на Хемус посока София ( нанадолнище ) с 3 човека и багаж едвам 210 ....
Не си правете майтап с високата скорост момчета, тва "едвам" ми звучи все едно Шумахер го е казал! Карайте си 100 - 120 и да ви е мирна главата!
А на колегата постнал темата какво да кажа - 180 не е ли достатъчно? Не сме в Германия все пак!
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
ittso написа:vw20v написа:Някой хора си четат Nm , ходят да си ги мерят , а не се сещат да погледнат една графика на мощността на моторчето си къде точно почват и къде свършват TDI .естествено , че на 3500 оборота турбинката си е свършила работата от там нататък е сектанта TDI ..
Не е баш така. Предишната ми печка, AVF с ръчни скорости вървеше точно както казваш, до 3500 и след това - по-скромно.Сегашната със същия двигател, но автоматик си върви добре до малко над 4000. Не знам дали има разлики във софтуер на двигателя на автоматиците и ръгачките, но определено има осезаема разлика. Може на предишната нещо да не и е било наред де, знам ли.
![]()
Иначе печките са си сила де. Вие с тия бензинки де сте тръгнали.
пе4ка не пе4ка ама след многократни презаписвания на софта 240 съм ги стигал на няколко пъти(на хубавите пътища)
само 4е тия скорости са безмисленни и предпо4етох вместо турбодупка и високи скорости обратното-автоматика пали гуми и тръгва от 1500оборота за сметка на максимална скорост 175-180км/4ас(предпо4итам да забие на тая скорост и да не се увли4ам по щуротии)
- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
longora написа:Ти от 101 коня на тва купе колко искаш .... 260 е за W8 според мен. Нали слагат километражите от най-мощните мотори на всички останали .. Аз с моя дето е 131 коня не мога да направя 220 ... да не говорим че май вече и 200 не може незнайно защо .... Това не е състезателна кола ( особено с тоя двигател ) карай и си свиркай
А колега мисля че не е така за километражите на W8 са до 300 иначе незная на какъв принцип ги слагат километражите и аз си мисля че 180 за тоя двигател 101 к.с. е доста добре.
- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mony124 написа:Мойта печка V6 си излита от 180 км/ч и стигна до 240 км/ч, до 260 не посмях. Смених нафтата с ОМВ (по-скъпата) и с нея литна. Иначе с обикновенна забива на 215 - 220 км/ч. Явно има значение.За сравнение с мойта баба астра (94-та) 240 си се усещат, че летиш, а с пасатко - спиш !
![]()
Тааа нафта верно ще да е била неква много специална...



- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
mony124 написа:Мойта печка V6 си излита от 180 км/ч и стигна до 240 км/ч, до 260 не посмях. Смених нафтата с ОМВ (по-скъпата) и с нея литна. Иначе с обикновенна забива на 215 - 220 км/ч. Явно има значение.За сравнение с мойта баба астра (94-та) 240 си се усещат, че летиш, а с пасатко - спиш !
![]()
Пробвай да добавиш няколко милиграма нитроглицерин.
Тогаз може и да литнеш директно вертикално...

Всички тука май мечтаят как ще се събудят някоя сутрин и Passat-a, Golf-a (най-вече) и т.н. изведнъж ще са се превърнали с мотор от Viper, Carrera GT, Murcielago, McLaren F1 и сие...
Не ви разбирам. Аз, с моя Черен Ламтурник, съм вдигал най-много 200.
Нито съм искал повече, нито съм имал възможност. Веднъж успях да поддържам скорост 180-190 в продължение на 15-ина минути. Толкоз.
Passat-ът не е спортен автомобил.
Но може да стане!

- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Vizor написа:на мене пък голфа ми нещо прекъсва мамка му
преди спокойно си правеше 380-390.. обаче се притеснявах много заради 14-ските на скуба дет ми ги даде.. гадна работа.. и за това не го настъпвах
а сега настъпвам и .. 320-330км/ч
един вейрън не мога да задмина
ники ме изпреварва с пежото отстрани.. аз връщам на 3-та давам яко газз единия фар влезе във въздушния филтър ама то не му пречи той си гълта въздух от гарнитурата ГАЗ ГАЗ ГАЗ гледам Ники натиска нитро бутона и се изправя на задни колела направо (като се има в предвид че е с предно) един скайлайн го натиска отзаде .. обаче нали го знаеш с кофти скоростна малко късичка му дойде и удари прекъсвач ние пак газ газ газ минаваме покрай една патрулка оня двига палката и от тягата го видях 20 минути зад нас бягаше после аз викам минавам от МС-а на мотек превключвам обаче цъкам отстрани на лостчето борд компа да видя температура на маслото то ми вика няма масло ама в скоростите нали имам кво ми пука то ще си вземе от там .. продължаваме ники обаче нещо му стана с едната свещ и намали до към 300 и видя че полицая го изпреварва от тягата дето го дръпна продължавам аз напред обаче гледам старазагора се приближава застрашително бързо викам чеки да натисна спирачките от лъчо брембо макс 239мм като апарата ми е за 256мм си взех уж натискам спирачката тамааааан да спра и оп в айтос


niks76 написа:пе4ка не пе4ка ама след многократни презаписвания на софта 240 съм ги стигал на няколко пъти(на хубавите пътища)
само 4е тия скорости са безмисленни и предпо4етох вместо турбодупка и високи скорости обратното-автоматика пали гуми и тръгва от 1500оборота за сметка на максимална скорост 175-180км/4ас(предпо4итам да забие на тая скорост и да не се увли4ам по щуротии)
Я дай малко повече подробности. Само на двигателя ли сменя софта или и на скоростите? С различни версии на фабричния или с тунинг доработки? На автоматика да не му "изпаднат зъбните колела" след тунинг на двигателя?

Просто със 180 си вървеше толкова леко и понеже и пътя е хубав(между харманли и свиленград-магистрала-нова) и си викам я аз да я понастапя малко... Иначе и аз съм за това че колкото по бавно се кара толкова по дълго ще живееш! Освен това уча медицина и съм се нагледал на "шофьори", и знам кво следва след як челен удар!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: VWPASSATGL и 37 госта