пасатката е с 6 скорости. с багажника разхода /до морето по магистрала с 160-180кмч/ ми се качи с около 0.5л/100
иначе съм ходил и до Банско с багажник, но понеже се кара по-бавно, почти няма разлика в разхода...
чат-пат тегля и една лодка /4,80м 500кг с колесара/ с него - тогава разхода се качва с 1.5/100, при нормална скорост 80-120кмч, повече избягвам да вдигам...
имам отзиви от първа ръка и за БМВ 320д 2006г - при каране в пакет дава около 1л/100 по-малък разход от Пасата... новото си е ново...
Мнения за Пасат 2002-2003г?
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Относно окачването: влизаш в eBay и си го поръчваш с доставката 356лв от Германия. Карам вече 2 месеца с такова и е супер. А за разхода, както казват колегите зависи от крачето, а и една газова уредба (не искам да правя реклама) на Fobos ми дава същия разход като на бензин (по каталог на производителя), а и по магистралата с 150km/h + клима 8,5разход.
P.S. Забравих да спомена, че газовата уредба в момента е 1100лв с монтаж и показание на ключа.
P.S. Забравих да спомена, че газовата уредба в момента е 1100лв с монтаж и показание на ключа.
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:07
- Автомобил: Passat 9 Elegance
- Двигател:
- Местоположение: Русе
И от мен един глас за дизела. По принцип бях твърд бензинжия но от 8 месеца карам Б5 1.9 пд 2000г -116к и съм много доволен.Ако си отваряш очите като я купуваш след това няма да имаш проблеми.Задължително си отдели и 2000лв. за обслужване (пълно),гуми и някои дреболийка-все пак не купуваш нова кола.И най важното-всичко е късмет.УСПЕХ.
- Dobermansp
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ок, дизел
Какво да му гледам обаче на тоя дизел, като от такива двигатели грам не отбирам? А не е идейно всяка кола да я влача с репатрак на диагностика. Кои са основните неща на които трябва да им се обърне основно внимание при оглед на място? Изобщо може ли нещо да се разбере без да се мери?
Стандартните съвети с чернилка от ауспуха, поддържане на обороти, тракане..... уж ги знам....
ама все пак...

Какво да му гледам обаче на тоя дизел, като от такива двигатели грам не отбирам? А не е идейно всяка кола да я влача с репатрак на диагностика. Кои са основните неща на които трябва да им се обърне основно внимание при оглед на място? Изобщо може ли нещо да се разбере без да се мери?
Стандартните съвети с чернилка от ауспуха, поддържане на обороти, тракане..... уж ги знам....

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами намираш някой с VAGcom да е с теб и поне това да закачите и да видите евентуални проблеми. Ако повечо наща са ОК, тогава на рапатрак и до доверен сервиз да се огледа. Най-добре на канал, подемник да я види специалист, че аз лично имам чувство, че в Бг няма неудряни коли. Не е страшно да е била удряна (стига мотора да не е стигнал до задната седалка), страшно е ако не е оправено както трябва. После мерите компресия (не че е 100% показател за състоянието на мотора), турбините мисля, че се мериха само в движение и без регистрационни номера не ми е много ясно как можеш и това да направиш... и после ... плащаш.
Аз пък искам да се обявя твърдо ПРОТИВ дизела.
Като двигател върви доста добре, като разход на гориво пак е много добре, обаче има едно голямо, НО.
Имах няколко нови дизелови автомобила и с последния що ядове брах........
Основния проблем е, че когато от ЕС ни принудиха да намалим количеството Сяра в нафтата в Българския Лукойл слагат някаква добавка за да докарат необходимите стойности и това разказва мамата на дюзите.
Та с последната ми кола в рамките на 7 месеца 3 пъти сменяхме дюзи по гаранция и колата така и не тръгна както трябваше. Оправи се по друг начин - откраднаха я !
Сега карам пасат Б 5.5 1.8Т и съм мн. доволен.
Поръчал съм си Тигуан 2.0 170HP. отново бензин.
НЕ искам да чуя повече за дизел докато не станем нормална държава. Защото съм си карал колите и в чужбина и знам как върви с немската нафта и колко гори......
Не съм толкова богат че да карам дизел. Ами ако не беше в гаранция????????
Не правете тънки сметки и си карайте бензин.
Успех в избора.
Като двигател върви доста добре, като разход на гориво пак е много добре, обаче има едно голямо, НО.
Имах няколко нови дизелови автомобила и с последния що ядове брах........
Основния проблем е, че когато от ЕС ни принудиха да намалим количеството Сяра в нафтата в Българския Лукойл слагат някаква добавка за да докарат необходимите стойности и това разказва мамата на дюзите.
Та с последната ми кола в рамките на 7 месеца 3 пъти сменяхме дюзи по гаранция и колата така и не тръгна както трябваше. Оправи се по друг начин - откраднаха я !
Сега карам пасат Б 5.5 1.8Т и съм мн. доволен.
Поръчал съм си Тигуан 2.0 170HP. отново бензин.
НЕ искам да чуя повече за дизел докато не станем нормална държава. Защото съм си карал колите и в чужбина и знам как върви с немската нафта и колко гори......
Не съм толкова богат че да карам дизел. Ами ако не беше в гаранция????????
Не правете тънки сметки и си карайте бензин.
Успех в избора.

- Dobermansp
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е аз де. Аз съм с Б5.5 1.9 ТДИ 130КС. За друга кола изобщо не искам и да си помислям. толкова съм доволен, че изобщо се чудя, за какво е тази дискусия. За да качи извънградско над 6.0Л/100км трябва да караш много бързо. Обслужването си има своята цена, но като цяло не се налага. Важно е да се кара с хубаво масло - най-добре оригиналното - Мобил от Юнитрейд спестява много грижи - 25лв/Литър. Слагаш едни гуми, с които да си спокоен и знаеш, че си си купил кола, а не кабинка. Можеш да караш, бавно, бързо.. както искаш. Купето не представлява проблем за двигателя- напълно му е достатъчен. Моят ако попадне на хубава нафта вдига на 5-та скорост от 80-140км/ч за 8 секунди. А тепърва там те чака 6-тата скорост. Колата не е гъзарска, не е лускозна, колкото съответното Ауди, но пък е надеждна и ако не я взимате за да демонстрирате нещо си е чудесен избор. Гласувам с всичките си ръце за дизелов Пасат! Има 310Нм въртящ момент, което я прави по-пъргава от бензиновия 1.8Т, който е с 200Нм и 150КС. И най-голямото предимство на дизела е разбира се по нанагорно. Излита. Няма нанагорно на магистрала Тракия, но което ако тръгнеш със 140 да не излезеш горе на 180-190лм/ч. Хайде, чао, че много време затрих 

Еее, на нормалните бензиностанции няма проблем. Там м/у лоша и добра разликата е малко вървене и малко бръмчане. Не говорим за нафта за отопление
Не се зарежда на бензиностания, по-малка от колата и така. Също мога да кажа, че на Ромпетрол е общо взето по-свестна от другите, но често и на Петрол се зарежда добре. При всички положения, колата не върви, както когато я взех и имах половин резервояр западна нафта. такова вървене и със скъпата нафта на OMV не съм постигал. Но такава ни е държавата. Като си купуваме каквато има, за какво да ни предлагат по-хубава?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab, georgi_1986, joker66, tyhrh и 35 госта