


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Нямал си ядове, защото при -15°С капацитета на оловнокисел акумулатор пада с примерно 30% отколкото при +15°С.
Някой да потърси в нета точната диаграма капацитет-температура.
Затова от завода избират най-ниската експлоатационна температура за региона и оттам избират акумулатора.
Иначе лятото в жегите ще палиш и с 55Ач...
Някой да потърси в нета точната диаграма капацитет-температура.
Затова от завода избират най-ниската експлоатационна температура за региона и оттам избират акумулатора.
Иначе лятото в жегите ще палиш и с 55Ач...
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, искам да си сменя подгревните свещи с нови, коя марка са по-добри или няма значение? Колата пали от раз и работи на 6, но сега в студеното сутрин при първо палене малко тресе за няколко секунди. И без това не знам какво е правил бившия собственик и се чудя дали да не ги сменя и тях с нови да знам, че няма да имам ядове със свещи. Ако може да ми кажете някой тънкости да не направя някоя беля, сменял съм на два форд-а и до днес вървят с тях, но на пасатко ме е страх да не ги пристегна или да разваля нещо. С гедоре с къса дръжка предполагам няма да стане беля.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Беру- като оригиналните или NJK. Потърси къде бях писал из темите как се сменяха. Не е много лесно заради тази на 4 ти цилиндър- стойката на нафтовият пречи и иска махане. A за да се махне има едни винтчета които аз ги развивам на сън вече с карета на 1/4 гедоре, понеже са на терсене место. Иска си магнитни вложки или парцалче против изпадане на болта от вложката. Шибано е, но се прави. Особено като чух цена от по 30 лева на свещ за сляна или общо 120 лева за 4те.
Моите си бяха ок, но ги смених.
Развиват се лесно-поне при мене. Но се стягат на 15 -20 Нм макс. Мажеш графитна грес по резбите, преди това пръскаш ВД40 за по лесно развиване. На тия Пасати като чели не клеасват.
Аз ползвам за развиването им 1/2 , а помощно 1/4 гедоре.
Моите си бяха ок, но ги смених.
Развиват се лесно-поне при мене. Но се стягат на 15 -20 Нм макс. Мажеш графитна грес по резбите, преди това пръскаш ВД40 за по лесно развиване. На тия Пасати като чели не клеасват.
Аз ползвам за развиването им 1/2 , а помощно 1/4 гедоре.
Последна промяна от kossis на Чет 07 яну 2016 9:16, променено общо 4 пъти.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз свалих 4 изгорели БОШ и сложих 4 нови пак БОШ.
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги
Колко пъти е хубаво да се подгрява на тези - 11 сутрин.Става въпрос за помпа-дюза 116 99г.
Колко пъти е хубаво да се подгрява на тези - 11 сутрин.Става въпрос за помпа-дюза 116 99г.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Майче веднъж е напълно достатъчно, понеже свещта продължава да грее и след запалването на мотора още известно време в зависимост от околната температура.
Разбирасе ако на три-четири оборота не запали, пак връщаш ключът и подгряваш втори път, тогава свещта загрява още по бързо и тнт.
Разбирасе ако на три-четири оборота не запали, пак връщаш ключът и подгряваш втори път, тогава свещта загрява още по бързо и тнт.
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги преди няколко дена се появи пукнатина на предното стъкло долу вляво ей така от нищото,да сте чували стъкла да се пукат ненадейно когато им скимне?
На дължина е колкото един пръст и не знам дали ще се увеличава нагоре,предложете ми някакви добри марки авто стъкла оригинал предполагам няма смисъл изобщо да питам за цена сигурно гони хилядарка.
Но ако реши да не расте по дължина засега ще постои че зимно време не мисля за подмяна.
На дължина е колкото един пръст и не знам дали ще се увеличава нагоре,предложете ми някакви добри марки авто стъкла оригинал предполагам няма смисъл изобщо да питам за цена сигурно гони хилядарка.
Но ако реши да не расте по дължина засега ще постои че зимно време не мисля за подмяна.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Може да е било пукнато в края -там при точкованата, тъмна зона и да не се е виждало просто.
От лепене и пробиване в края на пукнатината много няма смисъл според мене.
От лепене и пробиване в края на пукнатината много няма смисъл според мене.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На мен предното стъкло ми го смениха в "Кобра".. Вариантите бяха "китаец" за 100лв с монтажа и "оригинал", чиято стойност с монтажа и прехвърлянето на стикерите беше 156лв.
Оригиналното включвало и някакви уплътнения горе и долу.
Данните са от преди има-няма месец и са за Варна.
Оригиналното включвало и някакви уплътнения горе и долу.
Данните са от преди има-няма месец и са за Варна.
-
- VW експерт
- Мнения: 13399
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Комшията написа: оригинал предполагам няма смисъл изобщо да питам за цена сигурно гони хилядарка.
По спомен оригинално беше около 350-400лв.
Но не съм 100% сигурен,то ако е 1000лв...

- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И на жена ми на реното се пукна както михме колата и поляхме и прас, пукна се! Мислехме, че нещо ние сме виновни, но майстора който го сменяше каза, че е имало пукнато в края от камъче или нещо друго и стане ли разлика в температурата и се пука. По спомен го смениха за 150-200 лв. не знам китаец ли е, но за 2 години вече няма никакви проблеми!
- samo_pechka
- Мнения: 8983
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа:...
Развиват се лесно-поне при мене. Но се стягат на 15 -20 кила макс. Мажеш графитна грес по резбите, преди това пръскаш ВД40 за по лесно развиване. На тия Пасати като чели не клеасват.
Аз ползвам за развиването им 1/2 , а помощно 1/4 гедоре.
Еее kossis за килата ( моментите на стягане )приемам, че не е умишлено ( неволно объркване килограми/нютон-метри) , ама за мазането с графитна грес по резбите ?! Не го правете колеги

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Днес на моя Passat 5.5 AVF сложих VARTA SILVER DYNAMIC 77AH 780A R+ . Предишния ми AC Delco 74 AH 680A беше на издихание и в студовете въртеше твърде мудно и се нервирах. Днес реших да предприема замерване на акумулатора и стартовия ток беше паднал на 400А - ТОПЪЛ. Реших, че е най-добре да не отлагам за да не настане проблем по време на пътуване....От изчетеното тук и проведени консултации разбрах, че този акумулатор е подходящ за автомобила. Вие какво мислите?
Последна промяна от ant1ni на Сря 06 яну 2016 19:12, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 45 госта