Чакай малко , как така - "не монтирана правилно" Това нещо не е ли излязло от завода преди седмици... !?
Ако това е качеството на VW ... да не споменавам че получавам и от другаде информация, скоро ще взема да напиша една статия..за сравнение са една "френска" марка.. Ще падне смях май...
Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 14 ное 2012 12:02
- Автомобил: 2014 Passat B7 2.0 TDI 4MOTION
- Двигател:
- Местоположение: София, България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Произведена е в самото начало на Юли 2013. Под монтирани неправилно да се разбира - не добре напаснати и зле захванати една с друга (те са 2 пластмасови кори, които се захващат една с друга и с таблото). Сглобката е под всякаква критика! Наистина не мога да повярвам. Кората на С-колоната отляво се беше поизвадила (имаше лек луфт) и се наложи да я притисна с ръка за да се оправи. Засега нов луфт не се забелязва...
-
- VW експерт
- Мнения: 13383
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Поздравления за новите автомобили!
Бихте ли качили снимки на тези лоши(некачествени)сглобки?
Това е просто недопустимо за нов автомобил,ако е ТАТА,О.К.
Но?
Бихте ли качили снимки на тези лоши(некачествени)сглобки?
Това е просто недопустимо за нов автомобил,ако е ТАТА,О.К.
Но?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 14 ное 2012 12:02
- Автомобил: 2014 Passat B7 2.0 TDI 4MOTION
- Двигател:
- Местоположение: София, България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Проблемите не си личат визуално. Но при лоша пътна настилка, става страшно...
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Моя е произведен на 11 септември 2013 (сряда), освен ключалката нищо не скърца или тропа.
Твоя да не е правен в понеделник?
Твоя да не е правен в понеделник?

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 14 ное 2012 12:02
- Автомобил: 2014 Passat B7 2.0 TDI 4MOTION
- Двигател:
- Местоположение: София, България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
В понеделник или вторник. Но по-вероятно в понеделник. Артър Хейли определено е бил прав...
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Нашата държава в Европа се води страна от третия свят и сигурно за тук пращат по нескопосаните коли.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Комшията написа:Нашата държава в Европа се води страна от третия свят и сигурно за тук пращат по нескопосаните коли.
е значи и моята трябваше да хлопа и тропа???
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
nii написа:Комшията написа:Нашата държава в Европа се води страна от третия свят и сигурно за тук пращат по нескопосаните коли.
е значи и моята трябваше да хлопа и тропа???
Не нямам нищо против автомобилите на всички колеги тук ползвайте си ги със здраве и им наслаждавайте максимално.Но просто е недопустимо чисто нов автомобил да тропа и хлопа и прочие,къде се произвежда Б7 не знам но определено кола поръчана от България не е на нивото което трябва да бъде когато пристигне тук.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 14 ное 2012 12:02
- Автомобил: 2014 Passat B7 2.0 TDI 4MOTION
- Двигател:
- Местоположение: София, България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Автомобилът е произведен в Германия, на същата поточна линия, на която се произвеждат и бройките за всички останали държави в Европа.
Не защитавам VW - сглобката не е на необходимото за цената и претенциите ниво, но и пътищата в България...
Не защитавам VW - сглобката не е на необходимото за цената и претенциите ниво, но и пътищата в България...

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Комшията написа:nii написа:Комшията написа:Нашата държава в Европа се води страна от третия свят и сигурно за тук пращат по нескопосаните коли.
е значи и моята трябваше да хлопа и тропа???
Не нямам нищо против автомобилите на всички колеги тук ползвайте си ги със здраве и им наслаждавайте максимално.Но просто е недопустимо чисто нов автомобил да тропа и хлопа и прочие,къде се произвежда Б7 не знам но определено кола поръчана от България не е на нивото което трябва да бъде когато пристигне тук.
или просто в България клиентите са по взискателни защото сме по бедни? Отделно е и въпросът с пътищата, ако нямаш нерановсти как ще ги чуеш тия скърцания

Пращали сме им клипчета на Швабите с шумове от разни нови ФВ-та и като видяха на какъв път беше заснет клипа само дето не ни напсуваха, ама просто там се чуваше най хубаво


SStanchev написа:Автомобилът е произведен в Германия, на същата поточна линия, на която се произвеждат и бройките за всички останали държави в Европа.
Не защитавам VW - сглобката не е на необходимото за цената и претенциите ниво, но и пътищата в България...
Българина е във вечна конспирация, че някои иска да го прецака

- KGL
- Мнения: 800
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Във връзка с горния пост. Всеки еднин модел не се ли изпитва на полигон на който има доста повече неравности отколкото по софийските павета и улици.
А иначе тренда е ясен! Икономиката не може да си позволи една кола да се кара 5,8,10 години без проблеми, както беше преди и това важи за всички производители.
А иначе тренда е ясен! Икономиката не може да си позволи една кола да се кара 5,8,10 години без проблеми, както беше преди и това важи за всички производители.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
SStanchev написа:Късметлия! При мен с чува тропане отзад, вдясно още от самото начало. Като че ли от стъклото или от самата врата. След 6 посещения в сервиза, тестове, разглобяване на задна врата и монтаж на допълнителен изолационен комплект за корите отзад (на едната липсваше щифт), шума уж изчезна, само за да се появи 1-2 седмици по-късно... Проявява се на грапав асфалт, павета, трамвайни релси и т.н.
току-що забелязах че пластмасовата рамка на регистрационната ми табела тропа/дрънка при затваряне на капака (комби!)
доколкото разбирам си с комби, така че виж дали не тропа номера...
- Комшията
- Мнения: 441
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
KGL написа:Във връзка с горния пост. Всеки еднин модел не се ли изпитва на полигон на който има доста повече неравности отколкото по софийските павета и улици.
А иначе тренда е ясен! Икономиката не може да си позволи една кола да се кара 5,8,10 години без проблеми, както беше преди и това важи за всички производители.
При масовите серийни модели мисля че минават само през една камера при които се изпитва скороста спирачки и т.н.При по екзотичните коли мисля че го доставят на няколкостотин км защото минават през полигон.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 14 ное 2012 12:02
- Автомобил: 2014 Passat B7 2.0 TDI 4MOTION
- Двигател:
- Местоположение: София, България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
nii написа:SStanchev написа:Късметлия! При мен с чува тропане отзад, вдясно още от самото начало. Като че ли от стъклото или от самата врата. След 6 посещения в сервиза, тестове, разглобяване на задна врата и монтаж на допълнителен изолационен комплект за корите отзад (на едната липсваше щифт), шума уж изчезна, само за да се появи 1-2 седмици по-късно... Проявява се на грапав асфалт, павета, трамвайни релси и т.н.
току-що забелязах че пластмасовата рамка на регистрационната ми табела тропа/дрънка при затваряне на капака (комби!)
доколкото разбирам си с комби, така че виж дали не тропа номера...
Със седан съм и шума най-вероятно е от дясната кора на C-колоната. При натиск издава почти същия звук, а лявата не го прави...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zulhan и 46 госта