Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13397
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 19 фев 2016 9:40


kossis написа:
Аз лично втора употреба не бих сложил. Новите хубави карета са скъпи. На старият Пасат сменях и двете външни, от незнание че трака само едното. Майстора ме подведе тогава. Та едното беше около 250 лева.

Кой модел е стария Пасат?
Ако е В4,250лв за каре е пладнешки обир.
Glo,които са една качествена марка струват около 85-90лв.




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 19 фев 2016 9:59


Беше В3, ама това преди години от магазина- 2003-2004 година някъде. Със сигурност са ме обръснали добре.
Сега части само на доставната цена от мой човек.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пет 19 фев 2016 10:04


Гледах в тубата за този луфт на джантата при тръгване и казаха, че е знак за тръгнало каре, не значи че не може да се кара с него, може, но си мислех, вместо да давам пари за майсторлъка, а знаем, че има доста "но" в майсторлъка на майсторите, да купя и карето за тези пари. Няма да ги сменям от двете страни щом няма проблем.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 19 фев 2016 10:12


Няма смисъл да го сменяш изобщо. Много клипчета гледаш.


Ето и цените от един сайт -магазин за тия нашите карета.

https://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B0-vw-passat-5-variant-3b6-1.9-tdi-d20113c123.html


Обаче на В3 Пасата, не беше само половината каре, ами цяло- от двете части- тоест цялата подвижна става по спомени я купувах в комплект, та сигурно за това и цената беше такава. А дали е можело да се смени само половината незнам.

Сега съм се средоточил върху съединителят ми. Дадох 350 лева за притискателен, феродо и лагер и ефекта е 0. Пак си е твърд и притриса при студена кола. Та ще се дават явно 800 за пълният комплект и това е. С тия коли е така- тотален пасив са ! :bowdown


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот stanimir1123 » Пет 19 фев 2016 13:31


penko_pulev написа: Последният път едвам извадихме моето каре и за малко да стигнем до рязане с ъглошлайф..

Има много лесен начин за вадене- режеш един болт 5-6см, не съм го мерил с точност, пъхаш го в дупката на големия болт и после навиваш болта вътре и тои си вади карето, без чукове и мъки.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 19 фев 2016 13:38


stanimir1123 написа:
penko_pulev написа: Последният път едвам извадихме моето каре и за малко да стигнем до рязане с ъглошлайф..

Има много лесен начин за вадене- режеш един болт 5-6см, не съм го мерил с точност, пъхаш го в дупката на големия болт и после навиваш болта вътре и тои си вади карето, без чукове и мъки.

и аз вадя карето като навивам бота при свалена полуоска. Дори не слагам друг болт, оригиналния си е достатъчно дълъг.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Пет 19 фев 2016 13:39


Дори не е нужно нищо да подлагаш, болта си е достатъчно дълъг и избутва полуоската от карето. Голямо удобство е пред каретата с гайка.
При сглобяването- с новата зегерка, подложно трупче и вече се ползва чук. Но тогава е лесно.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот penko_pulev » Пет 19 фев 2016 17:54


Колеги, това го знам. Проблем беше, че карето не минаваше над зегерката, а тя се беше разчекнала. Мъките бяха доста големи с гайковерта и то на максимума му. Като извадихме карето, болта с който избутвахме полуоската се беше размазал и се наложи да го режем, за да го развием от карето. Самата зегерка излезе на парчета и стружки. С това ми беше свързано предното мнение. Не знам дали на някой му се е случвало, но х*я е голям и доста напъване беше. А това да се справиш сам пред блока, без канал или инструмент е луда работа.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пет 19 фев 2016 18:09


Инструменти много! Имам цяла работилница с какво ли не, имам 3 кутии с грес, 2 с една специална бяла и какво ли още не. Няма смисъл да ходя да я давам на майстор, особено когато имам всичко и мога да си го направя сам, ще си го изчистя добре без да бързам да взема парите на някой и ще стане в пъти по-добре отколкото да ти го затворят със старата грес или изпочупят половината работи и да си премълчат. Ако заяде ще го мисля, дано да мине като по масло работата.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот samo_pechka » Нед 21 фев 2016 19:41


Принципно тия карета излизат за отр. време с обратен чук. Макс три удара. Аз съм си направил от подръчни материали такъв и ги вадя много леко. При Пенко обаче е имало някакъв "майсторлък", някога преди време явно, щото това не е нормално.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Пон 22 фев 2016 14:19


Някой има ли представа какъв е номера на чистачките за B5.5 седан 2002г?
Гледам тук, че пише до 05.2002. След този месец различават ли се по нещо?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 22 фев 2016 14:54


след това стават безшарнирни, банани, с други рамена, мигач в огледалата и липсващ такъв в калнците.
Изображение


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Пон 22 фев 2016 15:06


Те мойте са банани. Сега видях, че тези, които съм показал са с шарнир.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 22 фев 2016 15:18


1J1 955 425 B - лява и 3B1 955 426 B дясна са твоите чистачки. И тези от линка не стават при теб. Комплекта на валео е с номер VM301
http://www.vulkan-djakovo.hr/index.php/prodajni-program/metlice-brisaca/silencio-valeo-vm301-x-trm-detail


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Пон 22 фев 2016 16:14


Благодаря ти :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04, Google [Bot] и 37 госта