В събота щях да сменям маншона, но ми се отвори работа, в неделя пак щях да го сменям, но пък отидох до Димитровград по работа с колата на жена ми за да не карам с тоя скъсан маншон, тъй като утре няма да карам пасатко, защото съм зает пак, а в сряда ще ходя до Хасково пак по работа и днес закарах пасатко да сменят маншона, не съм доволен! Вместо да развърти болта докато колата е стъпила на земята, махна джантата и се мъчи, счупи си единия ключ и с голямо натискане на спирачка най-накрая го разви, махна скъсания маншон, изкара карето и вместо да го разглоби, само сложи грес при греста с пясък и каквото там е влезнало докато е скъсан маншона, но тъй като нямах време това е за сега, в събота или неделя ако ми остане време или в понеделник смятам да го извадя пак и да си го направя както трябва! Ето затова не ми се ходи по майсторите! Иначе пича се мъчеше там и направи каквото може, но според мен това не е сменяне на маншон. Не знам, може аз да съм твърде претенциозен, но според мен не е смяна, а едно нищо!
П.П. Може и да го е изчистил от старата грес, но го нямаше има няма 5 мин и малко ме съмнява.



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- VW експерт
- Мнения: 13396
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Плати ли му?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сега първо това не е по темата, второ без да ми се сърдиш, но тази работа не е за тебе. Като те чета само и ми става ясно че не си по тия груби работи, а по по фините.
Аз също си знам възможностите и за това от грубите неща правя само някой- спирачки, охладителна с-ма и тнт, които ми позволяват инструментите, и уменията. Ти сам си присъствал на смяна на маншона ти зад блока от тези твои "Маистори" дето са трошили ключове и тнт.
Аз отивам в Катерината в Обеля и за 1 час на подемника ми сменят и маншон и целият макферсон с ударният гайковерт бие на свалена гума и само от удара я развива тая гайка без да се замисля изобщо.
Тия са тотални мърлячи в града на Митниците. Нямате ли нормални сервизи с подемни крикове и пневматика ??? Какво е това.
Брато ми счупи задна пружина и двете на другият дена са нови вече чисто и точно !
Даже на Борето номера го срещнах в Рено форум
, един го хвали че му сменил скъсана свещ бързо и лесно след някакви пишман майстори.
Борето прави на метрото Мотрисите.
Въпреки това аз сам смених моите подгревни свещи и на антифриза. Но това след преценака на уменията си и закупуване на разни удължители.
Та не знам защо се опитваш нас или себеси да убеждаваш че ще се справиш сам без опит и нужните инструменти-подемник и пневматика. И то в доста поредни твои постове. Тя работата става с действие и другите две неща посочени от мене.
Аз също си знам възможностите и за това от грубите неща правя само някой- спирачки, охладителна с-ма и тнт, които ми позволяват инструментите, и уменията. Ти сам си присъствал на смяна на маншона ти зад блока от тези твои "Маистори" дето са трошили ключове и тнт.



Аз отивам в Катерината в Обеля и за 1 час на подемника ми сменят и маншон и целият макферсон с ударният гайковерт бие на свалена гума и само от удара я развива тая гайка без да се замисля изобщо.
Тия са тотални мърлячи в града на Митниците. Нямате ли нормални сервизи с подемни крикове и пневматика ??? Какво е това.
Брато ми счупи задна пружина и двете на другият дена са нови вече чисто и точно !
Даже на Борето номера го срещнах в Рено форум

Борето прави на метрото Мотрисите.
Въпреки това аз сам смених моите подгревни свещи и на антифриза. Но това след преценака на уменията си и закупуване на разни удължители.
Та не знам защо се опитваш нас или себеси да убеждаваш че ще се справиш сам без опит и нужните инструменти-подемник и пневматика. И то в доста поредни твои постове. Тя работата става с действие и другите две неща посочени от мене.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
betaserk написа: и днес закарах пасатко да сменят маншона, не съм доволен! Вместо да развърти болта докато колата е стъпила на земята, махна джантата и се мъчи, счупи си единия ключ и с голямо натискане на спирачка най-накрая го разви, махна скъсания маншон, изкара карето и вместо да го разглоби, само сложи грес при греста с пясък и каквото там е влезнало докато е скъсан маншона, ..
Мъка...аман от фалшименто мастери ! И що ходиш при такъв дет' няма и ключ като хората ! Аз за тази цел имам сериозни ковани ключове с върток близо метър рамо, отделно динамометрични голям и малък ! И дали сега е стегнат и болта както е по предписание! Любопитно ми е какви пари ти взе, от чисто любопитство питам.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
25 лв маншона и 15 за труд, познайте използва ли динамометричен ключ
Стегна колкото може с пистолета и после с лоста и това е! Ами както казах, нямам време тези дни и не исках да пътувам на ден по 200 км със скъсан маншон, сега като се замисля, по добре да си бях карал със скъсания докато ми остане време. Аз затова не я карам на "майстори" бах си майсторите 


-
- VW експерт
- Мнения: 13396
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
betaserk написа:25 лв маншона
Много добре,ти си златния клиент.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Казах го приблизително за да стане 40, не знам колко е точно. Казаха, че има евтин за около 10 лв и по скъп за около 15 лв не си спомням точно, както и да е, пишман работа на пишман майстори. Да не мислиш, че втори път ще отида там, да ама не! Казаха, че смяната на маншон е 15 лв и аз затова помислих, че е 25 маншона, но май си прихванаха повече за калпавата работа. Скапан, забутан сервиз! Единствената причина поради която отивам там е, че имам познат за който винаги се оглеждам да намеря, но от известно време не съм го мяркал, май е напуснал тая дупка! За ремъците ми казаха на едно място, но така и не съм попитал. За тези ремъци пък направо не знам какво да правя
В друг град ли да отида, не знам! 


Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За ремъците ела тук при мене, ако не измислиш нещо по близо- ще ти съдействам. Щото като чета и се плаша и не ми се чете.
Значи маншона на Лубро го вземам с намалението на 15 и около 25-30 лева труд пак към 40 лева ми излиза смяната, ама знам че ще се смени като хората. Неказвам че и тия моите не правят свинщинки, но го отдавам на това че им минават много кочини през ръцете ежедневно и трябва да се оправят с тях. Скъсват някоя свинска опашка по кабелите и тнт.
Въпроса е че и мене чесно да си кажа вече ме домързява да се мацам и гърча като прасе за тия накладки. На старият В3 ги сменях сам оуейс, ама при тази цена за смяна на предни /задни накладки в този сервиз вече не ми се мърля, а хем си купих шестограм 7 мм за предните и има от къде да взема скоба за задните апарати.
Дразни ме че събират цилиндърчето с гаргите, но без малки свинщинки не може.
Само за обезвъсдушаването не мога да се разбера с тях- не го правятр на 100 % никога. Спира, но не е 6.
Иначе ако отида втори път и им кажа дайте да ги обезвъздушиме ще ги оправят, но аз си ги оправям сам и това е.
Свидетел бях как един клиент дойде привечер преди години -таман затваряха и аз правех нещо по В3-ката, та Човека им се примоли да му обезвъздушат спирачките че ще се пребиел след намесата на някакви майсторчета пак. Еми оправиха му ги както трябва.
Абе тази тема със сервизите е болна и обширна. И аз като отида в прованса и там сервизите са кът, но за сега като ми се е налагало нещо дребно се оправям и там.

Значи маншона на Лубро го вземам с намалението на 15 и около 25-30 лева труд пак към 40 лева ми излиза смяната, ама знам че ще се смени като хората. Неказвам че и тия моите не правят свинщинки, но го отдавам на това че им минават много кочини през ръцете ежедневно и трябва да се оправят с тях. Скъсват някоя свинска опашка по кабелите и тнт.
Въпроса е че и мене чесно да си кажа вече ме домързява да се мацам и гърча като прасе за тия накладки. На старият В3 ги сменях сам оуейс, ама при тази цена за смяна на предни /задни накладки в този сервиз вече не ми се мърля, а хем си купих шестограм 7 мм за предните и има от къде да взема скоба за задните апарати.
Дразни ме че събират цилиндърчето с гаргите, но без малки свинщинки не може.
Само за обезвъсдушаването не мога да се разбера с тях- не го правятр на 100 % никога. Спира, но не е 6.
Иначе ако отида втори път и им кажа дайте да ги обезвъздушиме ще ги оправят, но аз си ги оправям сам и това е.
Свидетел бях как един клиент дойде привечер преди години -таман затваряха и аз правех нещо по В3-ката, та Човека им се примоли да му обезвъздушат спирачките че ще се пребиел след намесата на някакви майсторчета пак. Еми оправиха му ги както трябва.
Абе тази тема със сервизите е болна и обширна. И аз като отида в прованса и там сервизите са кът, но за сега като ми се е налагало нещо дребно се оправям и там.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Инструмента прави майстора но в България трудно могат хората да си позволят хубави такива. С подходящи и качествени инструменти ремонтите стават в пъти по бързо и по качествено.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги,
На някой да му е направило впечатление при дъжд и при повече вода на пътя, при първото натискане на педала на спирачките да има 1-2 секунди през които колата почти не намалява и после изведнъж заработват нормално. Сякаш има лед или вода по дисковете и трябва да ги изчисти преди да започне да спира. Прави го независимо от времето (топло/студено).
Предните дискове и накладки са сменени през 09.2014 (33 000 км изминати до момента), а задните през 06.2014 (40 000 км изминати до момента). Сложени са Delphi.
На някой да му е направило впечатление при дъжд и при повече вода на пътя, при първото натискане на педала на спирачките да има 1-2 секунди през които колата почти не намалява и после изведнъж заработват нормално. Сякаш има лед или вода по дисковете и трябва да ги изчисти преди да започне да спира. Прави го независимо от времето (топло/студено).
Предните дискове и накладки са сменени през 09.2014 (33 000 км изминати до момента), а задните през 06.2014 (40 000 км изминати до момента). Сложени са Delphi.
Последна промяна от DaDiablo на Сря 24 фев 2016 9:57, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 13396
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DaDiablo написа: при първото натискане на педала на спирачките да има 1-2 секунди през които колата почти не намалява и после изведнъж заработват нормално..
Нормално,обърни внимание,че като изкарваш колата от автомивка,при първото натискане на спирачките не хващат добре.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да, направило ми е впечатление. Обаче ми се струва, че на Е-класата, която карах преди да взема пасата го нямаше това нещо. Или съм го забравил, или не е било толкова осезаемо.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Диабло, имам чувството че за пръв път караш кола.
Ами понатискай ги тия спирачки повече и усети кога какво правят и как се държат.
Спирачките работят както е всеизвестно на принципа на триенето между две гладки но с различна твърдост повърхности.
Всяка разлика в температурата, наличие на чужди тела като окиси - ръжда, пясък, вода и други течности и флуиди променят характеристиките при това триене на тези повърхности и съответно времето и начина за спиране на конкретното колело.
Когато попадне вода тя създава хлъзгав слой между двете повърхности и охлажда диска и накладките, особено когато и двете части не са загрели още до работната си температура. Поради което спирането е влошено и става по бавно.
Същото е и когато спирачките не са загрели до работната си температура. Когато прегреят също не работят добре, а тогава се отделят и газове в спирачната течност и се нарушава и обезвъздушаването на системата.
Аз имам навика да помпам на спирачките при спиране, особено ако карам по бързо или ми се наложи да спирам рязко. Удрям по рязка спирачка и пускам за секунда, вторият натиск е по интензивен и дори ако спирачките не са загрели и първата е била "хлъзгава" - тоест не е спирала добре, втората и тнт започва да кове добре. Така усещам дали има хлъзгави участъци по пътя. На АБС-а му няма много вяра и на лед не го намирам за много полезен.
Навика си го създадох от старата В3 която нямаше АБС.
С това спирачките загряват по бързо и се разработват по добре.
Ами понатискай ги тия спирачки повече и усети кога какво правят и как се държат.
Спирачките работят както е всеизвестно на принципа на триенето между две гладки но с различна твърдост повърхности.
Всяка разлика в температурата, наличие на чужди тела като окиси - ръжда, пясък, вода и други течности и флуиди променят характеристиките при това триене на тези повърхности и съответно времето и начина за спиране на конкретното колело.
Когато попадне вода тя създава хлъзгав слой между двете повърхности и охлажда диска и накладките, особено когато и двете части не са загрели още до работната си температура. Поради което спирането е влошено и става по бавно.
Същото е и когато спирачките не са загрели до работната си температура. Когато прегреят също не работят добре, а тогава се отделят и газове в спирачната течност и се нарушава и обезвъздушаването на системата.
Аз имам навика да помпам на спирачките при спиране, особено ако карам по бързо или ми се наложи да спирам рязко. Удрям по рязка спирачка и пускам за секунда, вторият натиск е по интензивен и дори ако спирачките не са загрели и първата е била "хлъзгава" - тоест не е спирала добре, втората и тнт започва да кове добре. Така усещам дали има хлъзгави участъци по пътя. На АБС-а му няма много вяра и на лед не го намирам за много полезен.
Навика си го създадох от старата В3 която нямаше АБС.
С това спирачките загряват по бързо и се разработват по добре.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Както написах по-горе, питам, защото съм почти сигурен, че на Мерцедеса го няма този "ефект".
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта