
Passat B8 - обща информация
- hooligan_sk
 - Модератор

 - Мнения: 7862
 - Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
 - Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
 - Двигател: EA113
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
Някъде мернах, че се активира над 5км/ч, това звучи ли правдоподобно? Май има логика, броните се проектират да поемат удар до тази скорост.  
			
									
									
- netizen
 - VW експерт

 - Мнения: 1262
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
 - Автомобил: ID7 Pro Tourer
 - Двигател: APP550
 - Местоположение: Велико Търново
 - Контакти:
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
Бях гледал едно клипче , тестваха точно до каква скорост не работеше... ако го намеря ще го пусна.
			
									
										
						- netizen
 - VW експерт

 - Мнения: 1262
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
 - Автомобил: ID7 Pro Tourer
 - Двигател: APP550
 - Местоположение: Велико Търново
 - Контакти:
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
Аз продължавам дас е чудя защо на лепенката на колата единственият размер който пише е за резервна гума и е 125/70/18 и той ама въобще не съвпада с размера на колата 235/45/18 (215/55/17) с 36мм е по-ниска. 
Та се чудя за всеки случай дали да не си взема една 125/70/19 патерица, проблема е, че май тези които се намират са с централен отвор 66.1
			
									
										
						Та се чудя за всеки случай дали да не си взема една 125/70/19 патерица, проблема е, че май тези които се намират са с централен отвор 66.1
- lord_aggo
 - Мнения: 185
 - Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
 - Автомобил: VW Passat B8
 - Двигател: 2016 DFCA
 - Местоположение: Sofia
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
Някой ползва ли car net?
Гледам, че искат 155 лв за едногодишен абонамент guide & infrom, ама ми се струва малко useless
			
									
										
						Гледам, че искат 155 лв за едногодишен абонамент guide & infrom, ама ми се струва малко useless

- lyubohar
 - Мнения: 84
 - Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
 - Автомобил: Passat B8 Lim HL
 - Двигател: EA288 2L TDI 150
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
Пълна глупост е. Имах две години, веднъж си дръпнах предварително зададен маршрут с него и това е. Сега нямам и не ми липсва.
			
									
										
						- netizen
 - VW експерт

 - Мнения: 1262
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
 - Автомобил: ID7 Pro Tourer
 - Двигател: APP550
 - Местоположение: Велико Търново
 - Контакти:
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
Безсмислено е общо взето. Сега ако ти е важно да знаеш на какво налягане са ти гумите докато колата е в гаража примерно... или колко нафта имаш :)
			
									
										
						- 
				HarvesteR
 - Мнения: 127
 - Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
Car net има една много яка функция, казва се online POI или нещо такова.
Сложил съм сим карта с мобилен интернет и много лесно мога да намеря хотел, офис на фирма или друго онлайн, без да го има като POI в картата на Discover Pro. От там ми прехвърля координатите към навигацията, която генерира маршрута. Висчко това става бързо и без да съм свързал телефон към колата.
			
									
										
						Сложил съм сим карта с мобилен интернет и много лесно мога да намеря хотел, офис на фирма или друго онлайн, без да го има като POI в картата на Discover Pro. От там ми прехвърля координатите към навигацията, която генерира маршрута. Висчко това става бързо и без да съм свързал телефон към колата.
- netizen
 - VW експерт

 - Мнения: 1262
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
 - Автомобил: ID7 Pro Tourer
 - Двигател: APP550
 - Местоположение: Велико Търново
 - Контакти:
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
Така е, да. Но честно казано в 99% от времето карам с Waze заради народната милиция и ми идва излишна тази екстра с POI-тата.
			
									
										
						- 
				Kolyo B8
 - Мнения: 160
 - Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
 - Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
 - Двигател: DTSB
 - Местоположение: СВ
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте, изпращам снимки на кората за инструменти на В8. При мен резервната гума е пълноразмерна 215 55 R17.
Номера на вложката за инструменти е 3G0 012 021AT (3G0 012 115H). Кората не може да слезне на долното ниво - вложката е по-висока. За да слезне надолу трябва да се махнат пластмасите оградени в червено.
Относно регенерациите: около 3 пъти на резервоар (980 - 1100 км) - при зареждане, към 1/2 и към 1/3 резервоар.
Автомобила е: Passat Variant 2015; 2,0 TDI 150 кс.
							
			
									
										
						Номера на вложката за инструменти е 3G0 012 021AT (3G0 012 115H). Кората не може да слезне на долното ниво - вложката е по-висока. За да слезне надолу трябва да се махнат пластмасите оградени в червено.
Относно регенерациите: около 3 пъти на резервоар (980 - 1100 км) - при зареждане, към 1/2 и към 1/3 резервоар.
Автомобила е: Passat Variant 2015; 2,0 TDI 150 кс.
- fitnes
 - Мнения: 44
 - Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
 - Автомобил: VW Passat B8
 - Двигател: TSI 180
 - Местоположение: Пазарджик
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
Kolyo B8 - Много полезна информация. За което благодаря.
Значин с този тип стиропор не става да се ползва по-ниското ниво на багажника.
Пречката изглежда стиропора на последната снимка, тъй като е доста висок.
Остава да разберем дали другия тип, който е за слагане в резервната гума ще стане.
Би трябвало, но ако някой има такъв нека сподели :)
			
									
										
						Значин с този тип стиропор не става да се ползва по-ниското ниво на багажника.
Пречката изглежда стиропора на последната снимка, тъй като е доста висок.
Остава да разберем дали другия тип, който е за слагане в резервната гума ще стане.
Би трябвало, но ако някой има такъв нека сподели :)
Re: Passat B8 - първи впечатления
netizen написа:Аз продължавам дас е чудя защо на лепенката на колата единственият размер който пише е за резервна гума и е 125/70/18 и той ама въобще не съвпада с размера на колата 235/45/18 (215/55/17) с 36мм е по-ниска.
Та се чудя за всеки случай дали да не си взема една 125/70/19 патерица, проблема е, че май тези които се намират са с централен отвор 66.1
на В7 нямах резервна , само спрей и компресор, взех от мерцедес 16", за целта си поръчах 4 втулки 66.6 към 57.1 ако решиш да взимаш мерцедесова джанта имаш подарък втулка. Само даваш адрес и ти я пращам

- netizen
 - VW експерт

 - Мнения: 1262
 - Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
 - Автомобил: ID7 Pro Tourer
 - Двигател: APP550
 - Местоположение: Велико Търново
 - Контакти:
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
Благодаря! 
А мерцедесова патерица или пълноразмерна взема ?
			
									
										
						А мерцедесова патерица или пълноразмерна взема ?
- Kapon4o
 - Мнения: 72
 - Регистриран на: Вто 11 окт 2016 12:05
 - Автомобил: VW Passat
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте,
С другата пластмаса също не става да се свали кората на долното ниво, ако има пълноразмерна гума.
Аз искам да попитам друго - как се сваля/маха изцяло тази кора, защото аз не успях да я сваля напълно от багажника има ли някаква техника?
			
									
										
						С другата пластмаса също не става да се свали кората на долното ниво, ако има пълноразмерна гума.
Аз искам да попитам друго - как се сваля/маха изцяло тази кора, защото аз не успях да я сваля напълно от багажника има ли някаква техника?
- hooligan_sk
 - Модератор

 - Мнения: 7862
 - Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
 - Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
 - Двигател: EA113
 - Местоположение: София
 
Re: Passat B8 - първи впечатления
И аз не успях единствения път когато пробвах.  
			
									
										
						
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: icko_stanev и 69 госта