Човека е писал, че се махат само пластмасите оградени в червено, не цялата пластмаса :)
Kapon4o - Сигурно имаш в предивд, че с другия стиропор не става да се свали багажника на долното ниво.
Ако си с такъв в резервната гума, би ли споделил дали опира в кората на багажника още когато е на по-високото ниво?
Passat B8 - обща информация
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Passat B8 - първи впечатления
Преградата за долно и горно ниво се маха лесно. Сгъвате кората, след това издърпвате преградата на левия джоб нагоре. Избутвате правоъгълната пластмасата по посока на червената стрелка (отляво и отдясно) и издърпвате кората от багажника. Като бонус получавате място за съхранение на щората - ако ще превозвате големи кашони от ИКЕА :)
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Passat B8 - първи впечатления
място за щората
- fitnes
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 19 мар 2010 10:51
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TSI 180
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ще погледна как е организирана тази част при мен, тъй като акумулатора е в левия край на багажника реално няма тази ширина да се побере щората на това място.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте,
Има ли чисто софтуерен начин да се спре старт-стопа на Б8, или да му се обърне логиката на бутона - да е изключен постоянно, а да се включва само по желание?
Има ли чисто софтуерен начин да се спре старт-стопа на Б8, или да му се обърне логиката на бутона - да е изключен постоянно, а да се включва само по желание?
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Има - перманентно изключване на start-stop:
https://www.youtube.com/watch?v=KJukSZJscG8
За обръщане на бутона само с хардуер.
https://www.youtube.com/watch?v=KJukSZJscG8
За обръщане на бутона само с хардуер.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Благодаря! Има ли опасност изключването да ми прецака гаранцията, и дали да изчакам по-добре още известно време, преди да го махна?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Изключвай си го на ръка като палиш, става навик - като слагането на колана точно за няколко дни. 

- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
А защо ще го спираш въобще? Свиква се доста бързо с него. Има някои особености, примерно при ляв завой с изчакване, но и с това се свиква.
Един ден ако всички коли са със старт-стоп, натоварените кръстовища ще са доста по-чисти, отколкото са в момента.
Иначе може да се спре и от приложение като Carista (но не съм го тествал). Приложението е безплатно за седмица, няма нужда да си купуваш предавателя им, можеш с обикновен bluetooth OBD dongle от eBay за 20 долара. Ще ти излезе по-евтино от кабела за VCDS. Аз с това приложение си направих 10-на настройки абсолютно безплатно. Направих си дясното огледало да се сваля на задна скорост, активирах си "скандинавските" габарити заедно с DRL, активирах си "четка" ефект на скоростомера и оборотомера :D, добавих си сигнал при заключване, смених си coming/going home функцията на халогените, вместо основните светлини, климатроникът в Авто режим да ми показва степента на вентилатора и още 1-2 неща, които не помня...
Един ден ако всички коли са със старт-стоп, натоварените кръстовища ще са доста по-чисти, отколкото са в момента.
Иначе може да се спре и от приложение като Carista (но не съм го тествал). Приложението е безплатно за седмица, няма нужда да си купуваш предавателя им, можеш с обикновен bluetooth OBD dongle от eBay за 20 долара. Ще ти излезе по-евтино от кабела за VCDS. Аз с това приложение си направих 10-на настройки абсолютно безплатно. Направих си дясното огледало да се сваля на задна скорост, активирах си "скандинавските" габарити заедно с DRL, активирах си "четка" ефект на скоростомера и оборотомера :D, добавих си сигнал при заключване, смених си coming/going home функцията на халогените, вместо основните светлини, климатроникът в Авто режим да ми показва степента на вентилатора и още 1-2 неща, които не помня...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Има общо прието мнение, че системата повече пречи, отколкото носи някаква съществена икономия:
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Не съм споменал за икономия, а за изгорели газове. Естествено, че икономия няма. Всичко покрай тая система е по-скъпо за купуване и по-скъпо за ремонт.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Икономията на гориво е пряко свързана с изгорелите газове :)
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
Аз под икономия имах предвид разходите по поддръжка. Иначе за гориво 100% има някакъв ефект - освен ако нещо физичните закони не са се променили междувременно, спрял двигател все още харчи по-малко от запален :) Но разликата вероятно е незначителна. Защото пестиш само от твоята кола, демек почти нищо. Въздуха обаче го дишаш от всички 50 коли на кръстовището :)
Re: Passat B8 - първи впечатления
Мислех да го спирам заради потенциалното по-бързо износване на двигателя, стартера и акумулатора. Сега, във видеото и трите точки са опровергани, но въпреки това казва: "...is it marketing bullshit to send more work to the service department?...". Тогава на какво точно базира мнението си, може би заради "complexity is an enemy of the reliability"?. Като цяло видеото май в есенцията си се свежда до тия две изречения: " Естествено, че икономия няма. Всичко покрай тая система е по-скъпо за купуване и по-скъпо за ремонт."
Иначе му свиквам при всяко палене да го изключвам, но понякога забравям и като цяло е още едно нещо, за което да се мисли, пък предпочитам да мисля за по-смислени неща. Сега за замърсяването, може и да го намалява, но предполагам, е повече изразено при дизела, а моят е бензинов.
Иначе му свиквам при всяко палене да го изключвам, но понякога забравям и като цяло е още едно нещо, за което да се мисли, пък предпочитам да мисля за по-смислени неща. Сега за замърсяването, може и да го намалява, но предполагам, е повече изразено при дизела, а моят е бензинов.
- lyubohar
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 19 мар 2014 11:40
- Автомобил: Passat B8 Lim HL
- Двигател: EA288 2L TDI 150
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - първи впечатления
ecm написа:Иначе му свиквам при всяко палене да го изключвам, но понякога забравям и като цяло е още едно нещо, за което да се мисли, пък предпочитам да мисля за по-смислени неща.
Ами не мисли за него и си карай с кеф :) Гарантирам ти, че след 3-4 месеца няма и да се сещаш за него.
За мен логиката е такава: човек като е решил да кара почти премиум кола за 70-80к, би трябвало да си е предвидил и разходите. Стартер и акумулатор ще се сменят на някакво време, да. Също както дискове, накладки, ангренаж, масло в скоростите и още един куп консумативи в колата. Никой не си деактивира адаптивното окачване, нали? :) То не е ли скъпо за поддръжка? А 4х4 системата? Ако на човек с нов пасат един стартер ще му срине финансовата схема, въпросът ми би бил дали хубаво си е направил сметката колко нова и скъпа кола да кара :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 127 госта