Още веднъж благодаря за изчерпателния отговор, много ми помогна!

kossis написа:Обикновено се сменят и двата, още като купим таралясника, понеже фабрично се прерязват гумените брони към апарата-по къси са. И на Брат ми и Моите ги сменихме веднага щото бяха на едно дередже.
Маркуча е на резба към апарата. Няма как да бъде по друг начин хидравлично съединение. Камоли с бърза връзка. Това което го мислиш за такова съединение вероятно е шплента който държи маркуча към купето неподвижно. Като го извадиш този шплент с дърпане и маркуча ще остане свободен, но завит към апарата или металната му тръбичка.
Обезвъздушава се нормално с помпане на педала от двама души. Вагкома не играе никаква роля. Ако не са обезвъздушени добре спирачките най много да ти светне АБС и ЕСП-то.
Майче не си правил спирачки никога.
kossis написа:Да майче наистина беше за това този клапан. От дясно зад халогена има радиаторче през което минава нафтата. Идеята е че горивото трябва да е с точно определена температура- нито топло нито студено. Така радиатора я охлажда, а тоя клапан явно отваря антифриза за да я загрява.
При по мощните коли има по голям смисъл вероятно системата.
zmn написа:До колегите kossis и tsvetoslav: въпросния клапан за който говорите е част от система за охлаждане на горивото - http://www.myarchive.us/richc/VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf - стр. 18
Информацията е от тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=274576&hilit=%D0%BE%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0%D1%84%D1%82%D0%B0
При мен (Passat B5, ATJ мотор) въпросната система е изолирана и за 2 години не съм усетил проблеми или странични ефекти произтичащи от изолирането й.
zmn написа:До колегите kossis и tsvetoslav: въпросния клапан за който говорите е част от система за охлаждане на горивото - http://www.myarchive.us/richc/VW_TDI_with_PumpeDuse.pdf - стр. 18
Информацията е от тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=274576&hilit=%D0%BE%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0%D1%84%D1%82%D0%B0
При мен (Passat B5, ATJ мотор) въпросната система е изолирана и за 2 години не съм усетил проблеми или странични ефекти произтичащи от изолирането й.
kossis написа:Трябва да е оригинален. Тук няма рециклиране или заместители. И отстъпката е малка, дори да го намериш от доставчика директно.
Аз сменях вакума за дросела на мекото гасене. И моят се беше спукал. Но той се сменя много лесно. Та го намерих на Симеон заедно с ЕГР-а. Понеже ми трябваше само клапана му дадох 15 лева за него, като го тествах.
Колега ако имаш инструмент и умения си го смени сам. Не е много сложно.
----------
Че смуче въздух ти си го установил, но ми е интересно- лоста качва ли се докрая или изобщо не работи и стои долу ? Защото при мене клапата не работеше изобщо за мекото гасене. Беше тотално спукана като го отворих.
kossis написа:Хората се ментнаха на пасат 7, а ние правиме тия кочнини.
kossis написа:Щом не неможеш сам да го смениш е по добре действително в сервиз. Но имай впредвид че водните съединения са слегнали и дори нова скоба от този тип може да не уплътни добре. За това е по добре винтови. А понякога се налага и рязане на маркуч или подмяната му точно заради подобно слягане.
Аз свалях разширителя на сисемата и после скобите докато уплътнят и улегнат леко капеше от водните съединения към съда.
За карането -Ако имаш спиракчи и турбо- да !
Ако не - затапваш вакума и си ти.
Хората се ментнаха на пасат 7, а ние правиме тия кочнини.
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 77 госта