Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това ми е платката "комфорт-модула от снимката", в сервиза дет ходих ми казаха,че съм имал студени спойки,но неми ги показаха. Отказаха да ги оправят,защото това била много трудна задача според сервиза. Затова реших,аз се пробвам. Ама незнам,кои спойки трябва да пре-запоя. Това ще ми е за сефте,взех поялник/киселина сега само искам,разбера де са спойките.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Трябва ти поляник с терморегулатор и температура от 320 до 350 гр с остра добре калайдисана човка. Примерно Серафимският на М-солдер. Колофон-смола и тинол. Тая киселина не я ползвай там ! Доста добри човки се оказаха ПроКидские от Електронинвест- месинг/никел и сребро. Тинол да е или оловен или безоловен Немски !
Всички е добре да се припоят. Особено тези по големите.
В този сервиз за некадърници ! Вместо да ти земат 10 лева.......
Сигурно не са я гледали под лупа. Понеже така се виждат тези спойки. И само са си чешали езика.
------------
Когато ми изгаснага всички подцветки в купето с 300 зора видях че по платката на контактният ключ за фаровете имаше студени спойки. А я гледах научно, а не като Извънземен гъз.
Всички е добре да се припоят. Особено тези по големите.
В този сервиз за некадърници ! Вместо да ти земат 10 лева.......
Сигурно не са я гледали под лупа. Понеже така се виждат тези спойки. И само са си чешали езика.
------------
Когато ми изгаснага всички подцветки в купето с 300 зора видях че по платката на контактният ключ за фаровете имаше студени спойки. А я гледах научно, а не като Извънземен гъз.

- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сорка за това с "гъза",но аз питам едно друго ми се отговаря.... Пак и всичко е извадено,а немоа действам. Сорка отново,ами отказаха погледнаха я ей така и това беше.... Сега идвам от друг сервиз,но там искат 40 леа.... Ами надявам се,че е от спойките,ако отново нема плафони ще ги потроша до един вече..... До момента по майстори 300 леа грубо съм дал,светят за неколко часа и пак гаснат....
-
- VW експерт
- Мнения: 13466
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Xaxy написа: До момента по майстори 300 леа грубо съм дал,светят за неколко часа и пак гаснат....
Ебати скъпия ток....
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Скъп я,за туй съм полудял.... Както сега се кара вечер,нищо немое се намери в тази кола.... Светя с светкавицата,че да открия нещо...
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Сря 10 фев 2016 20:32
- Автомобил: VW Passat 2001
- Двигател: 2800cc 193hp 4M AMX
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здрвейте колеги!
Имам едно малко странно въпросче... Става дума за VW Passat 5.5. Искам да попитам този модел има ли като част от оборудването си странични щори на вратите, такива, които се прибират и вадят при нужда? Защото на моя имам на задното стъкло и доста ми харесва, но ми липсват страничните.
Също така, ако няма, дали могат да се сложат допълнителни, без да бъде грозно. Имам предвид дали мога да сложа подобни щори от Ауди А6 Ц4/Ц5 или Ауди А8 Д2 примерно? Приемам и други съвети и мнения! :)
Мисля си за нещо подобно...


Имам едно малко странно въпросче... Става дума за VW Passat 5.5. Искам да попитам този модел има ли като част от оборудването си странични щори на вратите, такива, които се прибират и вадят при нужда? Защото на моя имам на задното стъкло и доста ми харесва, но ми липсват страничните.
Също така, ако няма, дали могат да се сложат допълнителни, без да бъде грозно. Имам предвид дали мога да сложа подобни щори от Ауди А6 Ц4/Ц5 или Ауди А8 Д2 примерно? Приемам и други съвети и мнения! :)
Мисля си за нещо подобно...


-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Каква марка температурен датчик да си ,че ми излиза грешка по Ваг g62 сензор?
-
- VW експерт
- Мнения: 13466
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Я огледай хубаво кабелите и буксата за скъсано/протрито.
Датчика рядко дефектира.
Датчика рядко дефектира.
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
гледах,всичко изглежда добре. Въпроса е,че тук пиши, на следващото палене всичко е ок,след няколко паления пак се показва,градусите стоят на 90,само един път скочиха на 110,спрях и дори не беше включила 2 степен,меки маркучи, изгасих-запалих и веднага отиде на 90 градуса
-
- VW експерт
- Мнения: 13466
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Извинявай колега,грешката е моя.
Ти пишеш за датчика за Т на антифриза,G62.
Аз останах с впечатление,че при теб е дефектирал сензора на бронята за климатроника.
За температурния заложи на оригинален,в Шкода е около 60лв.Аз купувах Феби,след два дни върнах моя оригиналния.
Излезе страшна пръчка,но за 15лв,толкова.
Ти пишеш за датчика за Т на антифриза,G62.
Аз останах с впечатление,че при теб е дефектирал сензора на бронята за климатроника.
За температурния заложи на оригинален,в Шкода е около 60лв.Аз купувах Феби,след два дни върнах моя оригиналния.
Излезе страшна пръчка,но за 15лв,толкова.
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 11:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
58лв ми казаха,сутринта звънях в vw
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги, имам нужда от малко съвети какво да правя. Пасата е Б5.5 1.9 131 AVF - проблемът е следният: Колата започна да пуши на място сиво-бяло и да мирише доста на нафта. В движение никакъв пушек, като се мачка здраво изпушва малко черно и след това спира - както си е нормално. Разхода, вървежа и паленето - всичко в норми. Отидох на майстор - едната дюза показваше разлики - смениха я, О-пръстени, всичко точно. Боша все още не показва нито разлики, нито грешки някъде. Но проблема с това пушене на място все още е на лице. Мнения?
- samo_pechka
- Мнения: 9047
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ЕГР-а затапи го ( ако не си ) . Има и други причини ( вал износен примерно ), но пък върви казваш добре... .
Щом си сменял и о-пръстени на дюзите ( от тях също може да дава отклонения ) , не се сещам каква може да е друга причината...
Ако откриеш отде е- пиши за решението :)
Щом си сменял и о-пръстени на дюзите ( от тях също може да дава отклонения ) , не се сещам каква може да е друга причината...
Ако откриеш отде е- пиши за решението :)
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не съм затапвал ЕГР-а, не знам дали преди мен някой го е правил. Малко повече инфо как да го направя или да пробвам с търсачката?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Като извадиш вакума привода от него и това е. Естествено ще затапиш и привода да не смуче въздух. Трябва да се увериш че клапана на ЕГРа се затваря плътно.
Може също проблема да идва от износена турбина - вкарва масло по пътищата и после пуши от това.
-------
Зимата при запалване и стоене на едно место е нормално да започне да пушляви така.
Може също проблема да идва от износена турбина - вкарва масло по пътищата и после пуши от това.
-------
Зимата при запалване и стоене на едно место е нормално да започне да пушляви така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Hanchko и 34 госта