Passat B8 - подобрения
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Да беше споменал и каква ти е професията и образованието каква ти е позицията в автомобилния бранш за да може да преценим доколко е обективно мнението ти....
Re: RE: Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
напълно нормално. По закон елементите от системата за намаляване на емисиите трябва да има живот не по-малко от 260000 км (за евро 5 и нагоре за леки автомобили ). Обикновено ги издържат и слвд това са за смяна.Кайзен написа:Не са ми известни EGR и/или DPF издържали 350 000км при употреба на оригинално масло. Попадането на нафта в маслото и разход на масло, заради спекли сегменти, след около 250 000км е нещо типично при смяна на всеки 30 000км.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: RE: Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Весела Коледа!
Ето инфото, което бях изровил по темата с тропащото задно окачване на 4х4 и DCC.
Това е тампонът:


Номерът му е: 3Q0505541, като първата модификация е със син маркер, но отново има проблеми, в последствие го модифицират и втория вариант е със зелен маркер и се счита, че с него вече се решава проблема. Не знам какъв ми сложиха в Порше, но вече 15к нямам тропане. До колкото четох просто сменят така наречените "хидравлични" тампони с обикновени такива. В някои теми в чужди форуми намерих този номер на сервизна акция TPI 2044465. Тази акция беше активна и за моят автомобил (макар, че в Порше докато не им казах номера, твърдяха, че нямало никакви сервизни акции за моето шаси). В крайна сметка по тази акция ги смениха и одисеята приключи.
Ето и част от многото теми по този въпрос:
https://www.briskoda.net/forums/topic/384277-noise-in-rear-suspension/page/11/
https://www.motor-talk.de/bilder/fahrwerk-poltert-g77509912/img-2541-1081752108243901119-i208986083.html
Ето инфото, което бях изровил по темата с тропащото задно окачване на 4х4 и DCC.
Това е тампонът:

Номерът му е: 3Q0505541, като първата модификация е със син маркер, но отново има проблеми, в последствие го модифицират и втория вариант е със зелен маркер и се счита, че с него вече се решава проблема. Не знам какъв ми сложиха в Порше, но вече 15к нямам тропане. До колкото четох просто сменят така наречените "хидравлични" тампони с обикновени такива. В някои теми в чужди форуми намерих този номер на сервизна акция TPI 2044465. Тази акция беше активна и за моят автомобил (макар, че в Порше докато не им казах номера, твърдяха, че нямало никакви сервизни акции за моето шаси). В крайна сметка по тази акция ги смениха и одисеята приключи.
Ето и част от многото теми по този въпрос:
https://www.briskoda.net/forums/topic/384277-noise-in-rear-suspension/page/11/
https://www.motor-talk.de/bilder/fahrwerk-poltert-g77509912/img-2541-1081752108243901119-i208986083.html
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Весела Коледа!
Мерси много за информацията колега. А тази сервизна акция важи ли ако колата не е гаранционна?
Мерси много за информацията колега. А тази сервизна акция важи ли ако колата не е гаранционна?
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Мерси за инфото колега. Моята е със DCC но без 4х4 дали важи и при мен този тампон.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря 23 окт 2019 10:18
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: TDI 150hp - EA288 2016
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Някой с B8 2.0 TDi 150hp, DSG 6 скорости, може ли да сподели за сервизни акции за този автомобил, защото до колкото разбирам не мога да разчитам Порше сами да решат да ме привикат за установен проблем.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
bikele написа:Мерси за инфото колега. Моята е със DCC но без 4х4 дали важи и при мен този тампон.
До колкото бях чел, се твърдеше, че този проблем го има само при пасат и супърб с 4х4 и DCC и то до някой месец 2017г.
Nexxam написа:Весела Коледа!
Мерси много за информацията колега. А тази сервизна акция важи ли ако колата не е гаранционна?
Идея нямам, те там се пазят като дявол от тамян да не сменят нещо по гаранция/акция и после да не им го признаят немците, защото имат яки глоби (поне така твърдят).
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
netizen написа:SpeedCam & POI декември 2019
DiscoverPro: https://drive.google.com/file/d/1KFjlSaX6hqQ7COTMEdpS_JznXN8bEpm1/view
Netizen, има ли как да се махнат светофарните камери, че в Софийски цикъл не спира да писка и е много досадно?
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
silent написа:Да беше споменал и каква ти е професията и образованието каква ти е позицията в автомобилния бранш за да може да преценим доколко е обективно мнението ти....
Всеки сам преценява какво масло да налива в двигателя си.
Дали някой би взел моето мнение като адекватно или не - няма значение дали професията ми е чистач на тоалетни във VW Wolfsburg със завършено начално училище (до трети клас) или съм доктор на науките работещ в Volkswagen R&D Center Braunschweig.
Когато някой си купи VW LongLife / Audi LongLife и т.н., т.нар. оригинални масла, то не е ясно какво масло има точно вътре. Възможно е в бутилката да бъде всяко едно от изброените тук:
https://docs.google.com/viewer?url=http ... f&pdf=true
Защото предполагам всеки би искал да получи Mobil 1 ESP, но е напълно възможно да се окажеш с Pentosin Pento Super Performance III.
Много по-разумно е избора на масло да стане съгласно тази таблица:
https://docs.google.com/viewer?url=http ... f&pdf=true
В нея са описани всички одобрени от VAG масла. И тогава спрямо начина на употреба на автомобила и съответните климатични условия, всеки може сам да си реши кое точно масло е оптималното за него и да го намери от доверен източник.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
astragt написа:netizen написа:SpeedCam & POI декември 2019
DiscoverPro: https://drive.google.com/file/d/1KFjlSaX6hqQ7COTMEdpS_JznXN8bEpm1/view
Netizen, има ли как да се махнат светофарните камери, че в Софийски цикъл не спира да писка и е много досадно?
Ще опитам, ако ми остане време тези дни. Лошото е, че твърде няма как да го изтествам това.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1262
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: ID7 Pro Tourer
- Двигател: APP550
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Кайзен написа:Всеки сам преценява какво масло да налива в двигателя си.
Абсолютно съм съгласен с мнението ти, че ОЕМ маслото не е възможно най-доброто за тези коли... може би трябва обаче и да кажа, че аз визирам само дизеловите мотори като казах, че 300хил км не са им проблем с тези сервизни интервали.
Лично аз си глася флексибъл интервал за смяна с до 20хил. км пробег, така съм преценил, че отговаря на използването ми на автомобила.
Малко извън темата - наскоро приятел си купи пежо 5008 с 1.5 дизел 130 коня, та колата реши че трябва да смени масло още на първите 6000км , от друга страна пак нов автомобил - тигуан 2.0 дизел 190 коня вече е на 12хил км с първоначалното налято масло и вероятно ще поиска смяна някъде към 30хил км. Отбелязвам, че и двата автомобила се карат само извън града. Това как би го коментирал? Пежото е с Тотал, Тигуана е с VAG OEM масло.
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Различен софтуер.
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Абсолютно, нали не смятате че има датчици следящи реалното качество на маслото. Всичко е алгоритъм, моточасове, температура, обороти и т.н.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 09 дек 2019 23:40
- Автомобил: Пасат
- Двигател: 2 0 ТДИ 190 коня ДСГ 4M
- Местоположение: Trier
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
netizen написа:martito_p написа:Въпрос - виждам, че темата е по повод играта с vcds - дали има как да се избегне съобщението "service access required" или наистина си трябва аксес от сервиз. Иска ми се да направя разни настройки с кабела който имам и версията на vcds 17.1, която дойде с кабела, ама нещо ми се опъва програмата и компа на колата.
Благодаря предварително.
Поздрави!
Ъпдейтни (ако може разбира се и не е бесен китаец кабела) до последната версия.
Здравей! Проблема се реши след като започнах да въвеждам секюрити кода на всяка промяна, която искам да направя. Дотогава си мислех, че когато отворя една секция, то въведа ли кода и променя нещо всеки път ще мога да променям, но се оказа, че на всяка промяна трябва да въвеждам секюрити код-а.
Между другото се оказа, че ако ъпдейтна до послед версия там 19-та... не мога да отворя адаптациите заради липсващ род файл, който не разбрах във форума на всдс как се изправя.
Благодаря!
Поздрави и весели празници!
- beboyan
- Мнения: 316
- Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B8 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте, има ли някой, на когото като се прави пълен ляв или пълен десен завой да се чува бучене от предницата/кормилна рейка. Най-отчетливо се чува при маневриране на паркинг с ниска скорост. Чудя се дали е нормално за Б8 да бучи или има проблем. Бученето не е най-силно, но се чува в най-крайно дясно/ляво навиване на волана. Ако не е технически проблем водещ до нещо сериозно съвсем спокойно може да си се кара и така.
Весели празници!
Весели празници!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: _SUN_ и 53 госта