Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mupk0 » Сря 08 яну 2014 18:13


Apokaliptiko написа:Аз мисля, че 30мм. са много за отзад. Ако разбира се, тая кола вози хора.

Защо да е опасно?Точно,че колкото е по-голям фланеца е толкова по-добре.В моят случей ще е преходен и минимума е 25мм.(от 5х112 към 5х130(екстремен минимум 20мм).Ако отпред дойдат 30мм,отзад ще са 35 или колкото излезнат през 5мм.Да не говорим,че при колегата на ЕТ39 с фланец 15мм застава така,което при мен ще рече 25мм(ориентировъчно).

DoH_KuXoT написа:
mupk0 написа:
Apokaliptiko написа:
mupk0 написа:колега тея джанти с кво j са? на а4 калниците са същите сигурно :) гледам етто ти с фланците се върти около 20 ..и отзад що изглежда все едно е с камбър. поне от телефона така изглежда


Ето параметрите 7J x 15 ET39 5x112 джантите са на Ауди а4 след 2002г.

Тук е цялата им информация. А за камбъра, е визуална измама. Понеже допрях телефона на вратата и може да съм дал лек ъгъл.

http://www.original-felgen.com/8e0601025z17.html

ет от 25 отпред стои супер.значи смело ще взимам отпред 35/30мм фланци. за нещо такова бях питал назад из темата.благодаря


малко смело сметна задачата с 3 неизвестни. Според мен не може да съдиш по това как стои на пасата с това как ще стои на ауди а4.
ЕТ- само по себе си не означава нищо. ЕТ е разстояние межди 1(централната делителна линия на джантата между бордовете) и 2(равнината на на която ляга джантата). Вече си се усетил предполагам, че равнината на която ти ляга джантата (диска на главината) не е същата като на пасат, второто неизвестно е колко е дълбок калника, пак няма как да са еднакви.
Да разбира се и двете са коли и горе долу нещата ще са еднакви, но според мен трябва да подходиш малко по задълбочено.



Предполагам че параметрите на колата са еднакви с моята(айде за 5мм няма да е проблем),а и да не забравяме ,че лесно се намаля,но не се увеличава фланеца :D




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 08 яну 2014 19:23


mupk0 написа:Предполагам че параметрите на колата са еднакви с моята(айде за 5мм няма да е проблем),а и да не забравяме ,че лесно се намаля,но не се увеличава фланеца :D

това е много вярно :biggrin


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mupk0 » Сря 08 яну 2014 23:18


Тъй ша е :) Смело си чакам сега окачването да дойде до вкъщи,че е малко от Германия и ще захващам дилемата с фланците.Отказах се от варианта за 1.8Т ,защото и безтуй колата няма продаване.Много лоша муха ми влезна в главата и догодина по ейтуй време май ще има аудито за някви смешни пари за продан,че ще имам 2ра кола.Метнах око на тея C200 Kompressor от 2000г нагоре ....


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pas1.8mi » Съб 11 яну 2014 18:58


Til,смятам,че с поста си не съм те обидил по никакъв начин,за разлика от теб! :no Смекчи тона! icon_idea Явно си представяш нагревателя,като една педя меден проводник(аз споменах мед,какъвто и е той).Проводника е дълъг около 4м,от печатен проводник със сечение около 0.2 кв мм.Така как си го представяш като съпротивление? Пак ли ще е "късо" за захранването? :c020


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Съб 11 яну 2014 21:02


Късо е щом е от мед и е на такива малки разстояния. Аз ти го обясних и написах от какво се правят "реотаните", но ти продължаваш.
Пробвам за последно-
Медта се използва при проводниците, поради нейното малко специфично съпротивление и респективно голяма и проводимост ! Единицата за измерване на проводимост е Сименс.
В съпротоивителните елементи не участва.

За да получиш един ом от навиване на меден проводник ти трябва, много малко сечение и много навиваки, има си формула за изчисление, по която се изчисляват и трафовете. Можеш да отвориш един вискокоговорител от слушалки- намотката е медна и е по тънка от косъм-200 ома. Незнам точният брои на намотките но са доста. Колко съм се ядосвал с тия говорителчета като се скъсат.
Единствено когато се навива в трафовете при много малки сечения, се получчават по големи съпротивления в следствие на многото навивки и малкото сечение на меденият проводник. Тогава и единствено тогава имаме и топлинни загуби които са осезаеми.

Е щом искаш мед да е ! :mrgreen

Давам ти жокер колега- вземи и пробвай да запоиш проводник към този огледален реотан, това ще даде сигурен отговор на въпроса с сплавта на реотана.

И не ползвай никакви киселини, само колофон и калай или тинол ! :mrgreen

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D1%84%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0_%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82

Ето ти линк за проводниците. На първо место естествено е Златото - 4,1×10 7-ма Сименса проводимост и после е Среброто и Медта с 59,6 × 10 6-ма Сименса.


Няма какво да пробваш колега да поиш, това изяснява нещата- мед няма със сигурност в тоя реотан, освен в контактните клеми.

Последна промяна от kossis на Пет 17 яну 2014 12:16, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dispatch » Съб 11 яну 2014 22:36


:offtopic
Тук като гледам някои колеги ще напишат нов справочник по теоретична електротехника.

Само да вметна едно пояснение относно думата "реотан":
Разговорно на всеки нагревател се казва "реотан".
"реотан" е вид електросъпротивителна сплав, в която над 50% е чиста Мед. За това има цвят на Мед.
Понеже доста от нагревателите се правят точно от "реотан", за това е станало нарицателно за нагревател.

Без лоши чувства, само допълнение!

kossis написа:Колега я да я покажеш тази смес с 50% мед, която се .........


Няма смисъл... все пак е автомобилен форум... да не задълбаваме, че и без това много встрани тръгна темата.
Не съм искал да засягам никого! :wink

Последна промяна от dispatch на Нед 12 яну 2014 16:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pas1.8mi » Съб 11 яну 2014 22:57


Коментираме подгряване на Б5(Б4 и Б5,5 е същото) ,нали? Ремонтирал съм поне на 3 коли.В случая се използва печатна платка(ако сте запознати ).Запоява ли се-ДА! Виждали ли сте изобщо какво представлява подгряването,на коментираните модели-очевидно НЕ!Теоретично-ДА,сигурно сте виждали! :icon_lol В посочената тема се коментира,изработване на подгряване на огледала без такова!Това през 2005год,когато вие сте били .....Това е снимка на "реотана" на Б5!

Изображение

Смятах,че темата може да е полезна за Колеги,имащи проблем с погряването,но явно не е така!Лек път! :biggrin


Потребителски аватар
marianchev
Мнения: 2296
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
Автомобил: Passat B5 + B6
Двигател: AFN + BKP
Местоположение: Вкъщи

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот marianchev » Нед 12 яну 2014 11:40


Аз моето огледало не можах да го разлепя така, направо се разпадна тази платка (много лепкава).
Поръчах си само стъклото с подгрева за 17лв, та не си струва заигравката :biggrin


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Нед 12 яну 2014 14:17


dispatch написа::offtopic
Тук като гледам някои колеги ще напишат нов справочник по теоретична електротехника.

Само да вметна едно пояснение относно думата "реотан":
Разговорно на всеки нагревател се казва "реотан".
"реотан" е вид електросъпротивителна сплав, в която над 50% е чиста Мед. За това има цвят на Мед.
Понеже доста от нагревателите се правят точно от "реотан", за това е станало нарицателно за нагревател.

Без лоши чувства, само допълнение!



Колега я да я покажеш тази смес с 50% мед, която се ползва за съпротивление, че аз открих и показах всички използвани сплави-Кантал, Нихром и Волфрама и не видях да има мед в тях.
Та за да знам къде има и мед да покажеш тази смес да не се излагаме, да я знаеме. нали претендираме за технически форум и познания.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 12 яну 2014 14:49


колеги защо не направите една отделна тема само за сплави и материали :Mr Green Fun Това отдавна се отдалечи от нормално споделяне на информация :)


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mupk0 » Нед 19 яну 2014 1:03


Не че много коментара е за тук ,но да кажа как реших проблема с фланците и джантите.....

Изображение

Mercedes Benz W202 C200 Kompressor 192hp 2000та


Ако някой им има мерак да свирка.Продават се :)


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Нед 19 яну 2014 9:35


Ами да ти е честита. Безаварийни километри и радости моменти. Аз имам също любов към този модел но 2.5 ТДИ 150 к.с. и още не ми е минало все си мисля......


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 19 яну 2014 9:50


mupk0 написа:Не че много коментара е за тук ,но да кажа как реших проблема с фланците и джантите.....

Изображение

Mercedes Benz W202 C200 Kompressor 192hp 2000та


Ако някой им има мерак да свирка.Продават се :)


тук пак си 5х112 джантите според мен ще стоят на място и тук!
Честита придобивка.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mupk0 » Нед 19 яну 2014 11:18


Ами колебая се.Вчера наложих 17ките и едни 19ки от АМГ 2010та....тея от 2010та са с 5 спици дебели и изглеждат по-брутално.След месец/два ще ги покарам няколко дни и ще видим какво ще направим(че едната пострада при катастрофа и сега я правим).Но засега замразявам поршетата.При тея мерцедеси има много голяма особенност с ЕТта и джантите,заради задното им окачване доколкото разбрах.Оригиналните джанти са с ет35 и са на 1-2см от калника.19ките са с ЕТ30 и като я наложих имаше не повече от 5мм от калника..доста плътно.Тоест поршетата ако ги направя с 25мм фланци отзад ще дойдат с ЕТ25 и при 8.5J може да опират някъде да му се невиди :D Но ще се пробва отпределено.А защо избрах таз кола....идея си нямам.Допадна ми,а и я харесах случайно.Отидох да пия кафе в Сливен и загледах обявите в мобиле. Неделя я харесах,сряда продадох моята кола,четвъртък я купих таз :D Иначе колата по документи е от Болония,собственост на StefAuto S.p.a Mercedes ,което е представителство на мерцедес за града.Няма нищо неработещо,счупено или протрито по салона.Двигателя работи нормално,окачването е стегнато и всичко по колата е с щампа мерцедес.Гледаха я няколко познати разбирачи(занимават се с коли) и потвърдиха,че колата има вид на стока,но ще се чуе :)


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Нед 19 яну 2014 11:27


Понеже и на мен са ми болест тия мерцове, мога да дам мнение какво направихме на един приятел. Джантите са този модел .Изображение предните гуми са 225/45/17 задните са 235/40/17 мога да кажа, че колата се държи перфектно и това се оказа най-удачният и оптимален вариант. И аз карах едно лято на 19 цола с гума 235/35/19 е разбрах, че това е изгъзица и не е за мен и джобът ми.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта