Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Xaxy » Нед 04 дек 2016 16:23


Начи да направим процедурата и, когато парното е пуснато?




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13390
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 04 дек 2016 17:49


Това да не е Жигула бре?
Топлата вода циркулира постоянно през радиаторчето.
Парното се пуска,защото като почне да духа топло означава,че сте изгонили въздуха.


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Xaxy » Нед 04 дек 2016 17:53


Просто питам, защото не сме запознати затова :)

Утре, ще направим процедурата отново, но този път без да се дава газ, ще я оставим така да поработи 10/15 мин


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Нед 04 дек 2016 20:56


lz2aii написа:След кратък размисъл точно това реших да направя утре. Така поне ще си покаже със сигурност дали проблема е в дюзата или в окабеляването. Иначе стойностите са ми добри. Даже тези на проблемната дюза са най-добрите. Когато има яснота по проблема ще пиша.


Привет. Гимнастиката е направена. Първа дюза е разменена с втора. Оказа се, че имам и две изгорели подгревни свещи (на първи и втори цилиндър). Смених ги. Засега проблеми с дюзата няма (а преди размяната беше почти всяка сутрин). Ще почакаме и ако излезе нещо интересно ще пиша.
Edit: силно се надявах след смяната на подгревните свещи да ми се реши проблема със сутрешното изпушване и притрисане на мотора. За съжаление това не стана. Значи имаме работещо подгряване и работещи дюзи. Щом пуши от кюнеца неизгоряла нафта, значи дюзите впръскват гориво. По някаква причина обаче, то не може да се възпламени. Започвам да си мисля за повдигачи. Някой може ли да ми обясни на разбираем език как точно действат повдигачите и какво се случва при тяхното износване. При студен старт ги чувам,че хлопат за около 5, 6 секунди, което съвпада с времето на притрисане и изпушване. Рових се в нета, ама то обяснено като за професори,пък аз съм си само бакалавър. Това, което разбрах е, че обирали някаква хлабина между клапаните и разпределителния вал. Как точно се случват нещата обаче и може ли износени повдигачи да имат връзка с този проблем?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 05 дек 2016 13:37


Едва ли е от повдичачи ! Как работят- пълнят се с масло и понеже представляват един вид Буталца се получава в тях хидравлична възглавница. По този начин луфта се обира между вала и клапана. Обаче за да не работят добре клапаните, трябва повдигачите да са скапани на 100% и да тракат постоянно и силно. Което на практика не се случва.

По скоро някоя от Дюзите ти Пикае ! Тоест хвърля много нафта или не я разпрашва тактово. В следствие не може да се запали добре от компресията. А може ако пък цилиндъра губи компресия по някаква причина пак да се изхвърля сурова нафта. Но едва ли е от клапаните. Може и центровката да не ти е добре направена и от там също да създава подобни проблеми.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 05 дек 2016 13:44


Xaxy написа:Просто питам, защото не сме запознати затова :)

Утре, ще направим процедурата отново, но този път без да се дава газ, ще я оставим така да поработи 10/15 мин



Не трябва да бълбука като се подава леко газ. Това значи че няма въздух. Иначе клапата насочва от къде да минава въздуха. А радиатора е зацепен постоянно към малкият кръг на охладителната с-ма.

Даването от време на време на малко газ не вреди. Развърта се по интензивно течността от помпата и въздуха бяга по добре.
Погледни в казанчето има ли течност и долей ако трябва. Реално за да се обезвъздуши системата трябва да минат няколко дена и да се кара през тях колата. Така течността се свива при изстиването си и се долива нова при нужда.


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Xaxy » Пон 05 дек 2016 13:50


Днес я оставихме да работи на место 10 мин,без подаване на газ,после още 10 мин като й се подаваше газ до 1600 оборота,сега вече парното работи много по-добре от преди,явно е имало въздух бая в радиатора. Долях си антифриз на макса,сега ще следя няколко дни как е :) Благодаря ви за помощта!

Имаше едни уреди,дето измерваха температурата ама нз как се водят точно


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 05 дек 2016 13:59


Аз имам Лидлски такъв уред, но не му вярвам и не съм го ползвал. Наливай Концентриран Червен антифриз Г12 и това е. Примерно 4 литра концентрат и после може да се разреди с вода малко. Ако доливаш само концентрат.

Радвам се че помогнах. Понякога решението е в простите неща .

Последна промяна от kossis на Пон 05 дек 2016 14:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Pet_rov » Пон 05 дек 2016 14:14


Рефрактометър - ако иде реч за температура на замръзване на антифриза.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Iezekil » Пон 05 дек 2016 15:13


kossis написа: Наливай Концентриран Червен антифриз Г12 и това е. Примерно 4 литра концентрат и после може да се разреди с вода малко. Ако доливаш само концентрат.

Не го слушай това.Има си схема за разреждане,ползвай я и наливаш само разреден.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Пон 05 дек 2016 15:20


Малко готов разтвор от охладителната течност- в шишенце и във фризера. Усилваш фризера. Там става около -25-28гр. За Б-я е достатъчно
Аз на този тест вярвам.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 05 дек 2016 15:30


Iezekil написа:
kossis написа: Наливай Концентриран Червен антифриз Г12 и това е. Примерно 4 литра концентрат и после може да се разреди с вода малко. Ако доливаш само концентрат.

Не го слушай това.Има си схема за разреждане,ползвай я и наливаш само разреден.


Брей каква ще да е тази схема -Хризантема ......Щом за наливането на един Антифриз се изисква схема.... Аз явно съм в пропуснал.
И в Сервиза ги гледа така го наливат.

Колега не ме слушай аз съм Луд и Ненормален.... Слушай ги тях те знаят всичко.

Само аз като ги питам и все греда...... :bowdown Ама малшанс......

Само не я разбрах тази схема каква е точно.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Iezekil » Пон 05 дек 2016 15:36


Щом не те домързя да напишеш тая ода,значи можеш да се насладиш на функционалноста на търсачката.Не е нужно да се правим на ощипани госпожици.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот samo_pechka » Пон 05 дек 2016 15:38


Концентрат ако е в голямо количество ( за антифриза ) не е много добре. Минимум 30% да е вода


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 05 дек 2016 15:49


Концентрат не се налива никога, вероятността да протече е голяма.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта