Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Начи да направим процедурата и, когато парното е пуснато?
-
- VW експерт
- Мнения: 13390
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това да не е Жигула бре?
Топлата вода циркулира постоянно през радиаторчето.
Парното се пуска,защото като почне да духа топло означава,че сте изгонили въздуха.
Топлата вода циркулира постоянно през радиаторчето.
Парното се пуска,защото като почне да духа топло означава,че сте изгонили въздуха.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Просто питам, защото не сме запознати затова :)
Утре, ще направим процедурата отново, но този път без да се дава газ, ще я оставим така да поработи 10/15 мин
Утре, ще направим процедурата отново, но този път без да се дава газ, ще я оставим така да поработи 10/15 мин
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
lz2aii написа:След кратък размисъл точно това реших да направя утре. Така поне ще си покаже със сигурност дали проблема е в дюзата или в окабеляването. Иначе стойностите са ми добри. Даже тези на проблемната дюза са най-добрите. Когато има яснота по проблема ще пиша.
Привет. Гимнастиката е направена. Първа дюза е разменена с втора. Оказа се, че имам и две изгорели подгревни свещи (на първи и втори цилиндър). Смених ги. Засега проблеми с дюзата няма (а преди размяната беше почти всяка сутрин). Ще почакаме и ако излезе нещо интересно ще пиша.
Edit: силно се надявах след смяната на подгревните свещи да ми се реши проблема със сутрешното изпушване и притрисане на мотора. За съжаление това не стана. Значи имаме работещо подгряване и работещи дюзи. Щом пуши от кюнеца неизгоряла нафта, значи дюзите впръскват гориво. По някаква причина обаче, то не може да се възпламени. Започвам да си мисля за повдигачи. Някой може ли да ми обясни на разбираем език как точно действат повдигачите и какво се случва при тяхното износване. При студен старт ги чувам,че хлопат за около 5, 6 секунди, което съвпада с времето на притрисане и изпушване. Рових се в нета, ама то обяснено като за професори,пък аз съм си само бакалавър. Това, което разбрах е, че обирали някаква хлабина между клапаните и разпределителния вал. Как точно се случват нещата обаче и може ли износени повдигачи да имат връзка с този проблем?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Едва ли е от повдичачи ! Как работят- пълнят се с масло и понеже представляват един вид Буталца се получава в тях хидравлична възглавница. По този начин луфта се обира между вала и клапана. Обаче за да не работят добре клапаните, трябва повдигачите да са скапани на 100% и да тракат постоянно и силно. Което на практика не се случва.
По скоро някоя от Дюзите ти Пикае ! Тоест хвърля много нафта или не я разпрашва тактово. В следствие не може да се запали добре от компресията. А може ако пък цилиндъра губи компресия по някаква причина пак да се изхвърля сурова нафта. Но едва ли е от клапаните. Може и центровката да не ти е добре направена и от там също да създава подобни проблеми.
По скоро някоя от Дюзите ти Пикае ! Тоест хвърля много нафта или не я разпрашва тактово. В следствие не може да се запали добре от компресията. А може ако пък цилиндъра губи компресия по някаква причина пак да се изхвърля сурова нафта. Но едва ли е от клапаните. Може и центровката да не ти е добре направена и от там също да създава подобни проблеми.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Xaxy написа:Просто питам, защото не сме запознати затова :)
Утре, ще направим процедурата отново, но този път без да се дава газ, ще я оставим така да поработи 10/15 мин
Не трябва да бълбука като се подава леко газ. Това значи че няма въздух. Иначе клапата насочва от къде да минава въздуха. А радиатора е зацепен постоянно към малкият кръг на охладителната с-ма.
Даването от време на време на малко газ не вреди. Развърта се по интензивно течността от помпата и въздуха бяга по добре.
Погледни в казанчето има ли течност и долей ако трябва. Реално за да се обезвъздуши системата трябва да минат няколко дена и да се кара през тях колата. Така течността се свива при изстиването си и се долива нова при нужда.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Днес я оставихме да работи на место 10 мин,без подаване на газ,после още 10 мин като й се подаваше газ до 1600 оборота,сега вече парното работи много по-добре от преди,явно е имало въздух бая в радиатора. Долях си антифриз на макса,сега ще следя няколко дни как е :) Благодаря ви за помощта!
Имаше едни уреди,дето измерваха температурата ама нз как се водят точно
Имаше едни уреди,дето измерваха температурата ама нз как се водят точно
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз имам Лидлски такъв уред, но не му вярвам и не съм го ползвал. Наливай Концентриран Червен антифриз Г12 и това е. Примерно 4 литра концентрат и после може да се разреди с вода малко. Ако доливаш само концентрат.
Радвам се че помогнах. Понякога решението е в простите неща .
Радвам се че помогнах. Понякога решението е в простите неща .
Последна промяна от kossis на Пон 05 дек 2016 14:18, променено общо 1 път.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Рефрактометър - ако иде реч за температура на замръзване на антифриза.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
kossis написа: Наливай Концентриран Червен антифриз Г12 и това е. Примерно 4 литра концентрат и после може да се разреди с вода малко. Ако доливаш само концентрат.
Не го слушай това.Има си схема за разреждане,ползвай я и наливаш само разреден.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Малко готов разтвор от охладителната течност- в шишенце и във фризера. Усилваш фризера. Там става около -25-28гр. За Б-я е достатъчно
Аз на този тест вярвам.
Аз на този тест вярвам.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Iezekil написа:kossis написа: Наливай Концентриран Червен антифриз Г12 и това е. Примерно 4 литра концентрат и после може да се разреди с вода малко. Ако доливаш само концентрат.
Не го слушай това.Има си схема за разреждане,ползвай я и наливаш само разреден.
Брей каква ще да е тази схема -Хризантема ......Щом за наливането на един Антифриз се изисква схема.... Аз явно съм в пропуснал.
И в Сервиза ги гледа така го наливат.
Колега не ме слушай аз съм Луд и Ненормален.... Слушай ги тях те знаят всичко.
Само аз като ги питам и все греда......

Само не я разбрах тази схема каква е точно.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Щом не те домързя да напишеш тая ода,значи можеш да се насладиш на функционалноста на търсачката.Не е нужно да се правим на ощипани госпожици.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Концентрат ако е в голямо количество ( за антифриза ) не е много добре. Минимум 30% да е вода
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Концентрат не се налива никога, вероятността да протече е голяма.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта