



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- AuDi_RuLzz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Отпушени са.Докато го нямаше сервото и акомулатора наливах с шише и никъде не се задържа вода..... как да ги премахна напълно?Разяснете по подробно?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Махаш акумулатора, бъркаш с показалеца на дясната си ръка в отвора на гуменият маншон и с отривисти движения и помощта на другите пръсти го изваждаш от ламарината. Другият под сервото е по сложен. Там пак бъркаш в него и го вадиш, но той е захванат за металната тръбичка на съединителната система. За по лесно го оставяш изваден да виси на нея в страни. Другият вариант е да го прережеш със секачки внимателно. Но иска повече заиграване.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
точно така, аз тоя под сервото си го оставих, но другия изчезна набързо след няколко прекарани есенни сезона и постоянно почистване и перманентен проблем с отводняването.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Има една овална малка тапичка ПРЕД сервото. На първо време може да я махнете и ще спасите положението. Пък на топло сваляйте акумулатор.
П.п : Измъкването ва акумулатора на Б5 и Б5.5 без сваляне на кората под чистачките става със сериозно накланяне. Не е хич полезно това накланяне, особено на стари акумулатори. На дъното има утайка и при накланянето може да отиде между плочите и ...скоро купувате нов акумулатор....
П.п : Измъкването ва акумулатора на Б5 и Б5.5 без сваляне на кората под чистачките става със сериозно накланяне. Не е хич полезно това накланяне, особено на стари акумулатори. На дъното има утайка и при накланянето може да отиде между плочите и ...скоро купувате нов акумулатор....
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Е има леко накланяне, но не е нещо чак пък толкова фрапиращо. Аз го вадя и слагам без проблем и без махане на кората под чистачките. Сега точно действително не е момента за тази работа..........
Има разни тапи по вертикалната преграда за прекарване на кабели и тнт. Ако визираш тях. Аз съм ги гледал, но те са доста високо и не биха отводнили до дъно.
Има разни тапи по вертикалната преграда за прекарване на кабели и тнт. Ако визираш тях. Аз съм ги гледал, но те са доста високо и не биха отводнили до дъно.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
gancho написа:Има една овална малка тапичка ПРЕД сервото. На първо време може да я махнете и ще спасите положението. Пък на топло сваляйте акумулатор.
П.п : Измъкването ва акумулатора на Б5 и Б5.5 без сваляне на кората под чистачките става със сериозно накланяне. Не е хич полезно това накланяне, особено на стари акумулатори. На дъното има утайка и при накланянето може да отиде между плочите и ...скоро купувате нов акумулатор....
при мен там минават и кабелите за газовия компютър и целия сноп е над акумулатора, акумулатора му е 80ah най-големия възможен и до сега няколко пъти съм го свалял точно за почистване и отводняване и не съм срещал затруднение. Кора на чистачки също не съм свалял никога. Иначе за утайките си прав, но то при изкачване на рампи, бордюри, наклони и т.н. някой път се накланяш доста повече :)
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Тапичката е на дъното, точно под спирачната помпа и пред сервото. Изрязал съм й отвор и поддържам чисто без листа. Върши работа и не съм се наводнявал.
За Б5 става въпрос, колегите с Б5,5 да кажат имат ли я.
Преди 2 дни смених акумулатора, на почти 10г. ( 03.2007 производство). Палеше си но се замисляше. Два пъти ми пищеше таблото, но си палеше. Зареждах го няколко пъти, но не ми се рискува да ме оттави някъде в неподходящ момент.....
Та измъкнах го с накланяне и го оставих за резерва. Реших да го включа на Лидълско зарядно, но изписа грешка и не тръгна. Напрежение-около 12в. Но нали е умно зарядно и нещо друго не му е харесало, не напрежението.......вероятно утайката е окъсила между плочите.....
П.п: преди 3г. (след гоямата градушка в София) сменях кората на чистачките и тогава вадих акумулатора и чистих отдолу. Но имаше възможност и го махах/слагах без да го накланям.
За Б5 става въпрос, колегите с Б5,5 да кажат имат ли я.
Преди 2 дни смених акумулатора, на почти 10г. ( 03.2007 производство). Палеше си но се замисляше. Два пъти ми пищеше таблото, но си палеше. Зареждах го няколко пъти, но не ми се рискува да ме оттави някъде в неподходящ момент.....
Та измъкнах го с накланяне и го оставих за резерва. Реших да го включа на Лидълско зарядно, но изписа грешка и не тръгна. Напрежение-около 12в. Но нали е умно зарядно и нещо друго не му е харесало, не напрежението.......вероятно утайката е окъсила между плочите.....
П.п: преди 3г. (след гоямата градушка в София) сменях кората на чистачките и тогава вадих акумулатора и чистих отдолу. Но имаше възможност и го махах/слагах без да го накланям.
Последна промяна от gancho на Чет 05 яну 2017 15:59, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз там тапа не съм виждал, а съм се заглеждал. Поне на 5,5
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Днес погледнах, има една тапа с някакъв кабел, маркуч или жило. Пада се леко в дясно (по посока на движението) по сервото. Продълговата със заоблени краища.
п.с. да похваля машинката да не й е уроки, много добре копае с 15" 185/65 Semperit speed grip II
Вчера се развозвах из снега с Jeep Grand Cherokee 2002 с General Grabber A/T трагедия... разочаровах се от поведението на тежък джип 4х4 постоянно с бавни скорости автомат. Вярно , че гумите не са зимни а All terrain обаче тоя туч не стои в пътя. Не завива, мята задника като БМВ, на бордюр се качва с пързаляне 2 метра по ръба настрани.
Пасата само дето е нисък и прави диря като снегорин иначе е като лепенка, много съм доволен за 4-та зима.
п.с. да похваля машинката да не й е уроки, много добре копае с 15" 185/65 Semperit speed grip II
Вчера се развозвах из снега с Jeep Grand Cherokee 2002 с General Grabber A/T трагедия... разочаровах се от поведението на тежък джип 4х4 постоянно с бавни скорости автомат. Вярно , че гумите не са зимни а All terrain обаче тоя туч не стои в пътя. Не завива, мята задника като БМВ, на бордюр се качва с пързаляне 2 метра по ръба настрани.
Пасата само дето е нисък и прави диря като снегорин иначе е като лепенка, много съм доволен за 4-та зима.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз бях много доволен две зими от Б5цата, сега ми е първа зима с Б5.5 - минават си отвсякъде. Забелязах само, че комбито малко по-лесно несе задницата на снега спрямо седана.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз съм с 4 зимни гуми. Моите са чисто-нови. Но са Китайски. Интересното е че се държат отлично и карам все едно на леко мокър асфалт. Е ползвам и по ниска предавка за стабилизиране в завоите. Незнам дали и ЕСПто не ми помага. Щото то майче свети само при превъртане на някое колело.
Преди сменях само предните със зимни. Но сега 4 са такива и определено колата и задницата е в пъти по стабилна в завой. Абе не носи както преди с всесезонки отзад.
Преди сменях само предните със зимни. Но сега 4 са такива и определено колата и задницата е в пъти по стабилна в завой. Абе не носи както преди с всесезонки отзад.
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ЕСПто свети и помага също като тръгне да ти поднася задницата. Не си ли забелязал досега? Освен че светва на таблото - то се и усеща как ти изправя задницата.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
комбито на B5/B5.5 не знам как е, но седана, понеже обичам да се лигавя по завоите към хижа Лалето, не може да му чукнеш ръчната и натам само да се люлееш за кеф, дори при изключено ESP, за да си правя ляво/дясно продължително време не трябва да му пускам ръчната изобщо, иначе правиш две метли и задника се кротва, докато преди с B4 комби само му чуквам ръчната един път да тръгне и натам само с газ и волан мога да се пързалям с вратите напред до безкрай. То това е плюс на B5/5.5 но е интересно от какво се получава, задницата е много обрана и стабилна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 24 госта