


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сутринта запалих на -12 градуса на антифриза, различното беше, че не запали от та-дам, а направи та-да-да-да-да-дам , за 4 километра стигна 87 градуса, след 5 часа беше паднал до 1 градус. Много е яко, че с елм327 може да виждаш точните градуси прецизно.
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:trv написа:Незнам дали и ЕСПто не ми помага. Щото то майче свети само при превъртане на някое колело.
ESP при нас е обединено с EDL + ABS. Реално при пребоксуване работи EDL , натиска избирателно спирачка на загубилото сцепление колело за да предаде повече въртящ момента колелото което има сцепление, за да излезеш от преспите. ESP пък натиска избирателно спирачките при загуба на контрол и поднасяне за да те изправи или да подпомогне недозавиването като ефекта на завиващ танк или верижен трактор, да се завъртиш около оста си за да се стабилизираш. Може да ти спре само едно колело, две от една страна, предно ляво и задно дясно и т.н. всички схеми са обиграни и наистина работи !!! Докато специално за EDL мненията са разнопосочни, аз също смятам, че като се окопаеш по-скоро пречи но не ангажирам никой с мнението си :)
ABS позволява да завиваш и да изменяш траекторията си докато спираш екстремно, да заобиколиш препятствие и т.н.trv написа:двата датчика за съосност под шасито на пода.
датчика е един и е под задната ти седалка поне аз за него знам , друг мисля, че няма, често ESP спира да работи заради проблеми с буксата на този датчик, окисляват клемите, сваля се буксата , почиства се с контактен спрей и всичко почва да работи.
ESP-то (Electronic Stability Program), работи на принципа на два основни датчика: Датчик за ъгъл на завъртане на волана и датчик за реален ъгъл на завиване (намира се под задната седалка), представете си, че работи подобно на компас. В системата е заложено правилното съотношение ъгъл на завъртане на волана / ъгъл на завъртане на автомобила. При регистриране на отклонения системата се намесва и "вкарва колата в пътя", намаляйки скоростта на конкретната гума/гуми. Тук е моментът да отбележа, че тази система комуникира с другите системи като ABS, ASR, EDL, т.е. разполага с цялата тяхна информация.
Втората главна функция е, че системата отнема газта, при поднасяне или прибоксуване. Точно заради това, колите обурудвани с тази система имат копче, с което се изключва - когато искаш да излезеш от сняг, кал или да се изкачиш някъде, някой път трябва ти самият да контролираш газта, а когато ESP се намеси, то ти причи, вместо да помага.
Мога да изпиша още много, но тази информация я има на хиляди места, само да му се чете на човек

- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DoH_KuXoT написа:Сутринта запалих на -12 градуса на антифриза, различното беше, че не запали от та-дам, а направи та-да-да-да-да-дам , за 4 километра стигна 87 градуса, след 5 часа беше паднал до 1 градус. Много е яко, че с елм327 може да виждаш точните градуси прецизно.
Не разбрах дали искаш да питаш нещо, или просто се хвалиш

Накратко: Това е дизел, пали малко по трудно при ниски температури. Ако нещо те притеснява провери първо подгревните свещи.

-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бензинова е неговата, не дизел.
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Извинявам се тогава. Просто това палене "та-да-да-да-да-дам" ми прозвуча като дизел



Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
pushkata11 написа:DoH_KuXoT написа:Сутринта запалих на -12 градуса на антифриза, различното беше, че не запали от та-дам, а направи та-да-да-да-да-дам , за 4 километра стигна 87 градуса, след 5 часа беше паднал до 1 градус. Много е яко, че с елм327 може да виждаш точните градуси прецизно.
Не разбрах дали искаш да питаш нещо, или просто се хвалиш![]()
Накратко: Това е дизел, пали малко по трудно при ниски температури. Ако нещо те притеснява провери първо подгревните свещи.
Не питам, като питам слагам въпросителен. Не се хваля, споделям.

-
- VW експерт
- Мнения: 13391
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
2.0 има собствен стил при сутрешен старт.


- MrLover
- Мнения: 270
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AMX
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Lup40 написа:MrLover написа:Относно маслото събира около 5,7 и е почти на максимума. Моята е със същия мотор, така, че взимаш си 6 литра и ти остава и малко за доливане :)
Благодаря за инфото! A с какво масло го караш, ако не е тайна?
Motul 5w40, като го сменям на 10 000 хил. км :)
- AuDi_RuLzz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Бърз въпрос.От какво може да има трудно първо палене зимата при престой около 7-8 часа?
Сменени са 4-те свещи,температурен датчик на главата,гумички на дюзите и на тандем помпата както и релето на свещите.
Реално пали след като завърти 3 пъти по около 30 секунди?
Сменени са 4-те свещи,температурен датчик на главата,гумички на дюзите и на тандем помпата както и релето на свещите.
Реално пали след като завърти 3 пъти по около 30 секунди?
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
1.Свещите нови, релето ново, а дали стига ток до свещите провери ли ?
2.С каква нафта караш ?
3.Дюзите какви ст-ти държат ?
С VAG-COM четена ли е ?

2.С каква нафта караш ?
3.Дюзите какви ст-ти държат ?
С VAG-COM четена ли е ?

- AuDi_RuLzz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
четена е с ваг ком
Ток стига до Свещите.
Шел от скъпата
Дюзите след смяна на гумички,дифтунги и болтове са регулирани.
Стойности +0.47 и 4-те
Ток стига до Свещите.
Шел от скъпата
Дюзите след смяна на гумички,дифтунги и болтове са регулирани.
Стойности +0.47 и 4-те
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ПД? Губи нафта ( налягане ) най-вероятно. Остави я някъде с муцуната надолу и пали на другата сутрин пак.
- AuDi_RuLzz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ПД да.
Извинявам се за пропуска.
СМенени са всички гумички О пръстени дифтунги на тандем помпата и дюзите?
Откъде да смуче въздух?
Ще взема да снимам един клип утре сутрин да го кача да видите как пали?
Извинявам се за пропуска.
СМенени са всички гумички О пръстени дифтунги на тандем помпата и дюзите?
Откъде да смуче въздух?
Ще взема да снимам един клип утре сутрин да го кача да видите как пали?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Zdravko Zankov написа:2.0 има собствен стил при сутрешен старт.
А се - пали от раз , ако акуто не е пътник.До четвъртък сутринта хахаха и аха да загаснат ламбите и запали. След това цък и бръм с нов акумулатор
- hi4umir4uu
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: EcoFuel
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Във връзка с паленето, едно предупреждение за колегите от София и по точно в ж.к. Дружба, колеги не зареждайте нафта на Ромпетрол, трима души днес стигнахме до размразяване и източване на големи количества нафта заредена там, изключително лоша нафта. Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта