Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 07 яну 2017 18:55


Сутринта запалих на -12 градуса на антифриза, различното беше, че не запали от та-дам, а направи та-да-да-да-да-дам , за 4 километра стигна 87 градуса, след 5 часа беше паднал до 1 градус. Много е яко, че с елм327 може да виждаш точните градуси прецизно.




Потребителски аватар
pushkata11
Мнения: 354
Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pushkata11 » Съб 07 яну 2017 19:06


DoH_KuXoT написа:
trv написа:Незнам дали и ЕСПто не ми помага. Щото то майче свети само при превъртане на някое колело.

ESP при нас е обединено с EDL + ABS. Реално при пребоксуване работи EDL , натиска избирателно спирачка на загубилото сцепление колело за да предаде повече въртящ момента колелото което има сцепление, за да излезеш от преспите. ESP пък натиска избирателно спирачките при загуба на контрол и поднасяне за да те изправи или да подпомогне недозавиването като ефекта на завиващ танк или верижен трактор, да се завъртиш около оста си за да се стабилизираш. Може да ти спре само едно колело, две от една страна, предно ляво и задно дясно и т.н. всички схеми са обиграни и наистина работи !!! Докато специално за EDL мненията са разнопосочни, аз също смятам, че като се окопаеш по-скоро пречи но не ангажирам никой с мнението си :)
ABS позволява да завиваш и да изменяш траекторията си докато спираш екстремно, да заобиколиш препятствие и т.н.

trv написа:двата датчика за съосност под шасито на пода.


датчика е един и е под задната ти седалка поне аз за него знам , друг мисля, че няма, често ESP спира да работи заради проблеми с буксата на този датчик, окисляват клемите, сваля се буксата , почиства се с контактен спрей и всичко почва да работи.

ESP-то (Electronic Stability Program), работи на принципа на два основни датчика: Датчик за ъгъл на завъртане на волана и датчик за реален ъгъл на завиване (намира се под задната седалка), представете си, че работи подобно на компас. В системата е заложено правилното съотношение ъгъл на завъртане на волана / ъгъл на завъртане на автомобила. При регистриране на отклонения системата се намесва и "вкарва колата в пътя", намаляйки скоростта на конкретната гума/гуми. Тук е моментът да отбележа, че тази система комуникира с другите системи като ABS, ASR, EDL, т.е. разполага с цялата тяхна информация.
Втората главна функция е, че системата отнема газта, при поднасяне или прибоксуване. Точно заради това, колите обурудвани с тази система имат копче, с което се изключва - когато искаш да излезеш от сняг, кал или да се изкачиш някъде, някой път трябва ти самият да контролираш газта, а когато ESP се намеси, то ти причи, вместо да помага.
Мога да изпиша още много, но тази информация я има на хиляди места, само да му се чете на човек :th_up


Потребителски аватар
pushkata11
Мнения: 354
Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pushkata11 » Съб 07 яну 2017 19:14


DoH_KuXoT написа:Сутринта запалих на -12 градуса на антифриза, различното беше, че не запали от та-дам, а направи та-да-да-да-да-дам , за 4 километра стигна 87 градуса, след 5 часа беше паднал до 1 градус. Много е яко, че с елм327 може да виждаш точните градуси прецизно.

Не разбрах дали искаш да питаш нещо, или просто се хвалиш :icon_lol
Накратко: Това е дизел, пали малко по трудно при ниски температури. Ако нещо те притеснява провери първо подгревните свещи. :th_up


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Mishonti » Съб 07 яну 2017 19:16


Бензинова е неговата, не дизел.


Потребителски аватар
pushkata11
Мнения: 354
Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pushkata11 » Съб 07 яну 2017 19:19


Извинявам се тогава. Просто това палене "та-да-да-да-да-дам" ми прозвуча като дизел :Mr Green Fun :Mr Green Fun


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 07 яну 2017 19:22


pushkata11 написа:
DoH_KuXoT написа:Сутринта запалих на -12 градуса на антифриза, различното беше, че не запали от та-дам, а направи та-да-да-да-да-дам , за 4 километра стигна 87 градуса, след 5 часа беше паднал до 1 градус. Много е яко, че с елм327 може да виждаш точните градуси прецизно.

Не разбрах дали искаш да питаш нещо, или просто се хвалиш :icon_lol
Накратко: Това е дизел, пали малко по трудно при ниски температури. Ако нещо те притеснява провери първо подгревните свещи. :th_up

Не питам, като питам слагам въпросителен. Не се хваля, споделям. :c020


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13391
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 07 яну 2017 19:55


2.0 има собствен стил при сутрешен старт.
:th_up


Потребителски аватар
MrLover
Мнения: 270
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
Автомобил: Passat
Двигател: AMX
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот MrLover » Нед 08 яну 2017 9:08


Lup40 написа:
MrLover написа:Относно маслото събира около 5,7 и е почти на максимума. Моята е със същия мотор, така, че взимаш си 6 литра и ти остава и малко за доливане :)


Благодаря за инфото! A с какво масло го караш, ако не е тайна?


Motul 5w40, като го сменям на 10 000 хил. км :)


Потребителски аватар
AuDi_RuLzz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот AuDi_RuLzz » Нед 08 яну 2017 16:12


Бърз въпрос.От какво може да има трудно първо палене зимата при престой около 7-8 часа?
Сменени са 4-те свещи,температурен датчик на главата,гумички на дюзите и на тандем помпата както и релето на свещите.
Реално пали след като завърти 3 пъти по около 30 секунди?


Потребителски аватар
pushkata11
Мнения: 354
Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот pushkata11 » Нед 08 яну 2017 16:31


1.Свещите нови, релето ново, а дали стига ток до свещите провери ли ?
2.С каква нафта караш ?
3.Дюзите какви ст-ти държат ?
С VAG-COM четена ли е ?
:icon_lol


Потребителски аватар
AuDi_RuLzz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот AuDi_RuLzz » Нед 08 яну 2017 16:47


четена е с ваг ком
Ток стига до Свещите.
Шел от скъпата
Дюзите след смяна на гумички,дифтунги и болтове са регулирани.
Стойности +0.47 и 4-те


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот samo_pechka » Нед 08 яну 2017 17:42


ПД? Губи нафта ( налягане ) най-вероятно. Остави я някъде с муцуната надолу и пали на другата сутрин пак.


Потребителски аватар
AuDi_RuLzz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот AuDi_RuLzz » Нед 08 яну 2017 17:48


ПД да.
Извинявам се за пропуска.
СМенени са всички гумички О пръстени дифтунги на тандем помпата и дюзите?
Откъде да смуче въздух?
Ще взема да снимам един клип утре сутрин да го кача да видите как пали?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kris11 » Нед 08 яну 2017 18:57


Zdravko Zankov написа:2.0 има собствен стил при сутрешен старт.
:th_up

А се - пали от раз , ако акуто не е пътник.До четвъртък сутринта хахаха и аха да загаснат ламбите и запали. След това цък и бръм с нов акумулатор


Потребителски аватар
hi4umir4uu
Мнения: 189
Регистриран на: Вто 23 юни 2009 13:28
Автомобил: Passat b7
Двигател: EcoFuel
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот hi4umir4uu » Нед 08 яну 2017 21:17


Във връзка с паленето, едно предупреждение за колегите от София и по точно в ж.к. Дружба, колеги не зареждайте нафта на Ромпетрол, трима души днес стигнахме до размразяване и източване на големи количества нафта заредена там, изключително лоша нафта. Поздрави



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта