Здравейте колеги
От както стана -7,-10 градуса ми се появи странен проблем, като включа фаровете светват но подсветката на копчетата и таблото не светва.
Преди 2 дни светнаха и веднага загаснаха и какво върнах копчето и пак ги включи светна всичко.
Днес сутринта като тръгвах за работа светна само таблото но много слабо и не реагира на потенциометъра.
Фарове, габарити, и халогени си работят коректно само подсветките не.
На друг случило ли се е нещо подобно и евентуално идея къде е проблема?



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Мяса ми на студена спойка на пшатката на потенциометъра.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Студена спойка някъде.... Може и в самият ключ за фаровете ако има платка вътре.
---------





---------





- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ще пробвам с друг ключ как ще е
- terero
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
- Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
- Двигател: AHU 98 AKU 00
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги някой може ли да ми каже за какво е тази букса и дали трябва да я щракна някъде?
Колата е пасат 98 кода на мотора AHU
Излиза от шлаух с още дин кабел, който е щракнат към датчик на охладителя на маслото
Колата е пасат 98 кода на мотора AHU
Излиза от шлаух с още дин кабел, който е щракнат към датчик на охладителя на маслото
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Този датчик на охладителя е за налягането на маслото. До него трябва да има тапичка за шестограм. На нейно място се навива втори датчик, който е за температурата на маслото. Та тази излишната букса е за там. Заводски си е окабелено
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За виското с ключ 41х46 пилене яко и сваляш безпроблем изпробвано е.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
vankata_passat написа:За виското с ключ 41х46 пилене яко и сваляш безпроблем изпробвано е.
Е както виждаш с леко запилване на този Пергел работата ще стане.
Само не можах да разбера от коментара ти Колега дали в шайбата влиза ключ 46 или иска да се пили от ключ 41 ?
Иначе при измерване с шублера е точно 46. Премерих го ей сега на новото виско.
И така го мислих и забелязах че с голям ключа ще стане. Но трябва да е точен и плътен за да не замаже заобленият профил на фланеца.
На Илиенци видях че има и такива големи ключове.....
Може и да взема един... не е много скъп...
http://www.onlinemashini.bg/kliu4-gae4en-41-x-46-mm-crv/20251
Досетих се !!!!

Иска да се изтъни за да влезе. Тоест да се намали дебелината му и за това е якото пилене...
Може, но при положение че вече модифицирах пергела....
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте,
търся си фарове за пасата б5.Предлагат ми модел с Н7/Н7 оригинални.Има ли такива или е грешка?
Мойте са Н1/Н7 и има и Н4/Н7.
търся си фарове за пасата б5.Предлагат ми модел с Н7/Н7 оригинални.Има ли такива или е грешка?
Мойте са Н1/Н7 и има и Н4/Н7.
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Н7/Н7 не са оригинални.
Оригиналните са както си написал.
Оригиналните са както си написал.
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега Kossis сам си си отговорил тези големи ключове особенно от бай тошово време са доста масивни и за да влезне трябва да го изпилиш.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Имам нова 32ка и тя е доста тънка и би влезнала ако беше 46.
Явно новите са по тънки.
Въпреки това с ключ е по зле от към възможно испускане и замазване. Фланеца е завит плътно в ролката и ключа трябва да ляга плътно на нея за да не изпусне.
Явно новите са по тънки.
Въпреки това с ключ е по зле от към възможно испускане и замазване. Фланеца е завит плътно в ролката и ключа трябва да ляга плътно на нея за да не изпусне.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз държах контра с ето такива, моите са подобни/снимката е примерна/


-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 21:44
- Автомобил: passat-b3
- Двигател: 1-8mono
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги извинете че пуснах и на отново passat B5.5 awx мотор 131коня. Радиото на колата си е оригиналното като я взехме но е Того и въпроса имам радио бета което на стария ми пасат б3 го използвам. И реших да пробвам да сложа от б3 бетата и там се оказва че тази грешка там я няма. А забравих ето и грешката коя показва на гамата
00856 - Radio Antenna: Short to Ground при бетата я няма грешката но колата е изчезнала със гама фабрично. Вчера монтирах мулти волан и всичко е ок пуснах цяла диагностика на колата всичко е ок няма грешки само тази грешка изписва в радиото на гамата а колеги бях забелязал че радиото понякога забива при по бързо натискане на копчетата за станциите и остава син екран но това го е правило от дъш на вертър понякога много малко за мулти волана използвам реле 452 да не би самото радио във него да е окъсило някъде не съм пробвал с друга гама но радиото си лови перфектно сигнала няма никакъв проблем всичко работи по него моля колеги помагайте съкаквото и да е а за мулти волана съм на 100% обеден че всичко съм свързал както трябва моля колеги ако знаете.
00856 - Radio Antenna: Short to Ground при бетата я няма грешката но колата е изчезнала със гама фабрично. Вчера монтирах мулти волан и всичко е ок пуснах цяла диагностика на колата всичко е ок няма грешки само тази грешка изписва в радиото на гамата а колеги бях забелязал че радиото понякога забива при по бързо натискане на копчетата за станциите и остава син екран но това го е правило от дъш на вертър понякога много малко за мулти волана използвам реле 452 да не би самото радио във него да е окъсило някъде не съм пробвал с друга гама но радиото си лови перфектно сигнала няма никакъв проблем всичко работи по него моля колеги помагайте съкаквото и да е а за мулти волана съм на 100% обеден че всичко съм свързал както трябва моля колеги ако знаете.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта