Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
terero
Мнения: 210
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
Двигател: AHU 98 AKU 00
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот terero » Пон 09 яну 2017 10:20


Здравейте колеги
От както стана -7,-10 градуса ми се появи странен проблем, като включа фаровете светват но подсветката на копчетата и таблото не светва.
Преди 2 дни светнаха и веднага загаснаха и какво върнах копчето и пак ги включи светна всичко.
Днес сутринта като тръгвах за работа светна само таблото но много слабо и не реагира на потенциометъра.
Фарове, габарити, и халогени си работят коректно само подсветките не.
На друг случило ли се е нещо подобно и евентуално идея къде е проблема?




Потребителски аватар
dhcp
Мнения: 160
Регистриран на: Пон 12 сеп 2016 7:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dhcp » Пон 09 яну 2017 18:19


Мяса ми на студена спойка на пшатката на потенциометъра.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 11 яну 2017 14:01


Студена спойка някъде.... Може и в самият ключ за фаровете ако има платка вътре.


---------


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

:exclaim


Потребителски аватар
terero
Мнения: 210
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
Двигател: AHU 98 AKU 00
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот terero » Съб 14 яну 2017 17:09


Ще пробвам с друг ключ как ще е


Потребителски аватар
terero
Мнения: 210
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
Двигател: AHU 98 AKU 00
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот terero » Съб 14 яну 2017 17:18


Колеги някой може ли да ми каже за какво е тази букса и дали трябва да я щракна някъде?
Колата е пасат 98 кода на мотора AHU
Излиза от шлаух с още дин кабел, който е щракнат към датчик на охладителя на маслото
20170113_154721.jpg
20170113_154707.jpg
20170113_154657.jpg


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Съб 14 яну 2017 20:26


Този датчик на охладителя е за налягането на маслото. До него трябва да има тапичка за шестограм. На нейно място се навива втори датчик, който е за температурата на маслото. Та тази излишната букса е за там. Заводски си е окабелено


Потребителски аватар
vankata_passat
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
Двигател: AVF
Местоположение: Силистра

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот vankata_passat » Съб 14 яну 2017 22:33


За виското с ключ 41х46 пилене яко и сваляш безпроблем изпробвано е.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Нед 15 яну 2017 12:06


vankata_passat написа:За виското с ключ 41х46 пилене яко и сваляш безпроблем изпробвано е.


Е както виждаш с леко запилване на този Пергел работата ще стане.

Само не можах да разбера от коментара ти Колега дали в шайбата влиза ключ 46 или иска да се пили от ключ 41 ?
Иначе при измерване с шублера е точно 46. Премерих го ей сега на новото виско.


И така го мислих и забелязах че с голям ключа ще стане. Но трябва да е точен и плътен за да не замаже заобленият профил на фланеца.
На Илиенци видях че има и такива големи ключове.....

Може и да взема един... не е много скъп...
http://www.onlinemashini.bg/kliu4-gae4en-41-x-46-mm-crv/20251

Досетих се !!!! :th_up

Иска да се изтъни за да влезе. Тоест да се намали дебелината му и за това е якото пилене...

Може, но при положение че вече модифицирах пергела....


Cvetomir-Panchev
Мнения: 355
Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Cvetomir-Panchev » Нед 15 яну 2017 15:45


Здравейте,
търся си фарове за пасата б5.Предлагат ми модел с Н7/Н7 оригинални.Има ли такива или е грешка?
Мойте са Н1/Н7 и има и Н4/Н7.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13393
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 15 яну 2017 18:21


Н7/Н7 не са оригинални.
Оригиналните са както си написал.


Потребителски аватар
vankata_passat
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
Двигател: AVF
Местоположение: Силистра

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот vankata_passat » Нед 15 яну 2017 20:30


Колега Kossis сам си си отговорил тези големи ключове особенно от бай тошово време са доста масивни и за да влезне трябва да го изпилиш.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Нед 15 яну 2017 23:37


Имам нова 32ка и тя е доста тънка и би влезнала ако беше 46.

Явно новите са по тънки.

Въпреки това с ключ е по зле от към възможно испускане и замазване. Фланеца е завит плътно в ролката и ключа трябва да ляга плътно на нея за да не изпусне.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пон 16 яну 2017 8:46


Аз държах контра с ето такива, моите са подобни/снимката е примерна/

Изображение


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 16 яну 2017 12:34


Добре.


passattdi1
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 21:44
Автомобил: passat-b3
Двигател: 1-8mono

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот passattdi1 » Пон 16 яну 2017 18:29


Колеги извинете че пуснах и на отново passat B5.5 awx мотор 131коня. Радиото на колата си е оригиналното като я взехме но е Того и въпроса имам радио бета което на стария ми пасат б3 го използвам. И реших да пробвам да сложа от б3 бетата и там се оказва че тази грешка там я няма. А забравих ето и грешката коя показва на гамата
00856 - Radio Antenna: Short to Ground при бетата я няма грешката но колата е изчезнала със гама фабрично. Вчера монтирах мулти волан и всичко е ок пуснах цяла диагностика на колата всичко е ок няма грешки само тази грешка изписва в радиото на гамата а колеги бях забелязал че радиото понякога забива при по бързо натискане на копчетата за станциите и остава син екран но това го е правило от дъш на вертър понякога много малко за мулти волана използвам реле 452 да не би самото радио във него да е окъсило някъде не съм пробвал с друга гама но радиото си лови перфектно сигнала няма никакъв проблем всичко работи по него моля колеги помагайте съкаквото и да е а за мулти волана съм на 100% обеден че всичко съм свързал както трябва моля колеги ако знаете.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта