


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
още карета, маншони, висящи лагери на кардан, кръстачки, две помпи в резервоара в повечето случаи, 4 еднакви гуми, ГТП не навсякъде, малко повечеко разход, повече елементи на задното окачване, по-скъпи лагер главини това чисто теоретично заради повечето части, затова колегата е писал по-скъпа подръжка (при нужда), иначе ако си е читаво сравнени с издъхнал кон на предно е частен случай.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Аудито го имам от малко по-малко от две години... За тоя период и 75-80 000км по задницата съм сменил само маслото на дифа и един маншон. Разхода на гориво се качва повече от автомата отколкото от двойното... Та не е чак такъв разход. На хартия вярно, че има много повече части, окачването е друго отзад, но реално не се бара почти нищо.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
dhcp, колега айде да те помоля да не се Заяждаш и да не Обиждаш без причина.
Аз пиша това което ми се е случило !
Като ти чета коментара е безмислен- хем аз съм писал глупости, хем ти си с 4х4 но те измъквали ???? И трябвало пред тебе да върви огромен булдозер....
И определено това че ме обиждаш не те прави по умен като пишеш нонсенси.
Не мога да те разбирам, но моля ти се не ме обиждай и не се заяждай само защото не можеш да кажеш нещо смислено по въпроса. Аз пиша единствено факти и реални случки !
ЕСП и тем подобните електронни програми за "блокиране на Дифа" не са Шпер или Торсен и няма да бъдат !
4х4 също може да се окопае което също е факт ! Та къде са ми глупостите незнам ????
Какво очаквах от ЕСП да ме измъкне от затъване в натрошен зърнест лед-суграшица. Надцених го.
Къкво е по скъпото за подръжка на 4х4 - ами с триста зора обясних на Брат ми които трудно разбира че трябва да смени и в задният диф маслото.
Преди това го накарах да си оправи АБС блока- конролера. Защото светеше постоянно индикатора на таблото и даваше грешка с Вага че не комуникирал с Арматурното табло. Всъщност се бяха накъсали едни писти в модула на блока. Даде 120 лева на Майстор и го оправи. Защо го накарах да го оправи. Естествено за да има АБС, но също тъка както е известно и на това 4х4 в средата е Торсена който разпределя 60/40 задно/предно и се самоблокира. Да но двата крайни дифа са отворени. Ето тук се намесва пак тази Електронна програма която трябва да "блокира" двата отврени дифа.
За това и това 4х4 ме е най великото. А както видях и Ауди Q7 се окопа отлично в ледена суграшица, пък не го знам с какви точно дифове е и програми.......
dhcp, та моите коли са от трите вида- като на Жената съм дал да кара тази със задното да се учи, на Брато 4х4 щото е мъгла и все кара при лоши метеорологични условия, а аз съм с предно за баланс на схемата.
Аз пиша това което ми се е случило !
Като ти чета коментара е безмислен- хем аз съм писал глупости, хем ти си с 4х4 но те измъквали ???? И трябвало пред тебе да върви огромен булдозер....


И определено това че ме обиждаш не те прави по умен като пишеш нонсенси.
Не мога да те разбирам, но моля ти се не ме обиждай и не се заяждай само защото не можеш да кажеш нещо смислено по въпроса. Аз пиша единствено факти и реални случки !
ЕСП и тем подобните електронни програми за "блокиране на Дифа" не са Шпер или Торсен и няма да бъдат !
4х4 също може да се окопае което също е факт ! Та къде са ми глупостите незнам ????
Какво очаквах от ЕСП да ме измъкне от затъване в натрошен зърнест лед-суграшица. Надцених го.
Къкво е по скъпото за подръжка на 4х4 - ами с триста зора обясних на Брат ми които трудно разбира че трябва да смени и в задният диф маслото.
Преди това го накарах да си оправи АБС блока- конролера. Защото светеше постоянно индикатора на таблото и даваше грешка с Вага че не комуникирал с Арматурното табло. Всъщност се бяха накъсали едни писти в модула на блока. Даде 120 лева на Майстор и го оправи. Защо го накарах да го оправи. Естествено за да има АБС, но също тъка както е известно и на това 4х4 в средата е Торсена който разпределя 60/40 задно/предно и се самоблокира. Да но двата крайни дифа са отворени. Ето тук се намесва пак тази Електронна програма която трябва да "блокира" двата отврени дифа.
За това и това 4х4 ме е най великото. А както видях и Ауди Q7 се окопа отлично в ледена суграшица, пък не го знам с какви точно дифове е и програми.......
dhcp, та моите коли са от трите вида- като на Жената съм дал да кара тази със задното да се учи, на Брато 4х4 щото е мъгла и все кара при лоши метеорологични условия, а аз съм с предно за баланс на схемата.

Последна промяна от kossis на Пет 27 яну 2017 13:27, променено общо 3 пъти.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Купете си по една "УАЗ" Ретро и няма да имате грижи.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
ESP, EDL, ABS са три различни ситеми с три различни предназначения
ESP - не помага за излизане от преспи и окопани коли...

ESP - не помага за излизане от преспи и окопани коли...
Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 27 яну 2017 15:10, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колега както искаш го наричай, може и ХYZ да я наречеш, да обясняваш че ЕСП било за стабилизиране на треакторията при високи скорости, АСР било за помощ при пробоксуване при тръгване-тракшън контрол, а АБС за отблокиране на колелата при спиране.
Въпроса е че ЕСП което обединява всички тия ел. системи в една и има едно такова голямо правоъгълно копче на таблото за да го изключвам на което пише пак ЕСП при пробоксуване в лед само ми мига на таблото и друга файда няма.
Мисля че много добре ме разбра и ти, но .......
На Аудито беше някакви подобни три букви но не и ЕСП. Мисля ЕДЛ....... При Мерцедес пък е трето.... Въпроса е че при окопаване не са особено ефективни тия Софтове и спирачки разни.
Видях че не върши никаква работа
Въпроса е че ЕСП което обединява всички тия ел. системи в една и има едно такова голямо правоъгълно копче на таблото за да го изключвам на което пише пак ЕСП при пробоксуване в лед само ми мига на таблото и друга файда няма.
Мисля че много добре ме разбра и ти, но .......
На Аудито беше някакви подобни три букви но не и ЕСП. Мисля ЕДЛ....... При Мерцедес пък е трето.... Въпроса е че при окопаване не са особено ефективни тия Софтове и спирачки разни.
DoH_KuXoT написа:![]()
ESP - не помага за излизане от преспи и окапани коли...
Видях че не върши никаква работа

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз те разбрах, но тук не става въпрос затова как наричаме една система, а затова , че тя не е една , а са три.
Също така става въпрос , че ти не си наясно какво точно изключваш с бутона ESP от таблото.
Също става ясно, че очакваш от система която отговаря за избирателно натискане на спирачки при поднасяне и загуба на траектория да ти помогне за излизане от пряспа, за което отговаря друга система.
Има достатъчно писано из форума. Не смятам 6 страници да ти обяснявам нещо и накрая да се хващаш за думичките и да си спамим. Играхме го вече тоя филм.
Също така става въпрос , че ти не си наясно какво точно изключваш с бутона ESP от таблото.
Също става ясно, че очакваш от система която отговаря за избирателно натискане на спирачки при поднасяне и загуба на траектория да ти помогне за излизане от пряспа, за което отговаря друга система.
Има достатъчно писано из форума. Не смятам 6 страници да ти обяснявам нещо и накрая да се хващаш за думичките и да си спамим. Играхме го вече тоя филм.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ами майче съм наясно- изключвам ограничаването на газта при пробоксуване единствено- тоест мога да я форсирам до макс обороти и да си топя леда отдолу. Да се окопая още по добре. Това го написах на миналата страница, но ти явно не искаш да го видиш.
Също е известно че това ЕСП обединява в себеси и АСРа. И именно той би следвало да ми помогне при моята ситуация. Но аз ето това и не разбрах. Защо не удари някакви спирачки на това превъртащо колело и не накара поне малко да се окопае и другото за цвят.... Много важно че ми мигала лампата на таблото.
Ама ето точно това и вие не можете да кажете и не сте наясно. Това не разбирам......
Та ще потърся някъде и нета този отговор- дали е проблем на посоката на волана, дали нещо друго, защото действително тука само си въртиме общоизвестните факти и се надприказваме....... Търся това което е частен случай и дали може да се управлява или не в тази ситуация.
Да прав си, играхме го и накрая си открих отговорите и инструментите по случая.
Също е известно че това ЕСП обединява в себеси и АСРа. И именно той би следвало да ми помогне при моята ситуация. Но аз ето това и не разбрах. Защо не удари някакви спирачки на това превъртащо колело и не накара поне малко да се окопае и другото за цвят.... Много важно че ми мигала лампата на таблото.
Ама ето точно това и вие не можете да кажете и не сте наясно. Това не разбирам......
Та ще потърся някъде и нета този отговор- дали е проблем на посоката на волана, дали нещо друго, защото действително тука само си въртиме общоизвестните факти и се надприказваме....... Търся това което е частен случай и дали може да се управлява или не в тази ситуация.
Да прав си, играхме го и накрая си открих отговорите и инструментите по случая.

- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
В крайна сметка е важно задкормилното устройство . Каквито и системи да има даден автомобил, не се ли направи правилно преценката за ситуацията, възможностите на колата .... баталясваш .
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
kossis
Тава е система за подпомагане, която в повечето случаи помага, в някои пречи.
Electronic Stability Program (ESP) означава електронна стабилизираща програма
Но да кажеш, че като се окопаеш и чакаш ЕСП да те извади е равносилно да вярваш в Дядо Коледа
Тава е система за подпомагане, която в повечето случаи помага, в някои пречи.
Electronic Stability Program (ESP) означава електронна стабилизираща програма
Но да кажеш, че като се окопаеш и чакаш ЕСП да те извади е равносилно да вярваш в Дядо Коледа
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
110afn написа:kossis
Но да кажеш, че като се окопаеш и чакаш ЕСП да те извади е равносилно да вярваш в Дядо Коледа
Барон Мюнхаузен.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Преди 8 дни имаше южен вятър, наричат го снегояд , паркирах върху дебел слой сняг, който беше омекнал през деня и пасата беше потънал с 10-12 сантиметра с четирите колела. През нощта всичко беше станало кокъл. На сутринта въртях гуми напред, назад без никакво усилие, колата не се поклащаше даже. Копах като грешен изрових предните колела дори под нивото на гумите с идеята да си излезе сам през задните улеи... Уви боксувах и прагчета пред и зад задните гуми ме държаха като бордюри.... Копах и отзад и чак тогава излязох. Та при окопаване освен загубеното сцепление на предните колела има и доста сериозни сили държащи задните и няма система, която да те извади. Затова има една приказка на Витоша не се ходи сам да се пързалят колкото и подготвена да е колата.
Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 27 яну 2017 21:20, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Абе аз открих къде е Ключът от конкретната ситуация, но този път ще си запазя обяснението за мене.
Тук има доста разбиращи колеги и мисля да не се хабя повече.
Така хем ще е и по спокойно.
Вярвам в Тръмп и Хитлер.

Тук има доста разбиращи колеги и мисля да не се хабя повече.

Така хем ще е и по спокойно.
Вярвам в Тръмп и Хитлер.

- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа: На сутринта въртях гуми напред, назад без никакво усилие, колата не се поклащаше даже. Копах като грешен изрових предните колела дори под нивото на гумите с идеята да си излезе сам през задните улеи... Уви боксувах и прагчета пред и зад задните гуми ме държаха като бордюри...
В такава ситуация помага светкавично две лопатки мозайка, хвърлени под двиг.колела . Мозайката не е като пясъка , също върши страхотна работа дребен търговищки чакъл ( един сив твърд с остри ръбчета ) . Винаги когато карах бусовете си през зимата, а те бяха много кекави празни ( транзити със задно ) държах по два чувала големи зад калниците, вързани и пълни с едра мозайка или такъв сив чакъл . Едно чувалче мозайка е 40кг и е много малко по обем , аз не казвам да си сложите цял такъв, но една ползвана кофа от тези бояджийските с капака ( латекс, мефисто и т.н. ) 10литрова да има в багажника пълна с мозайка , едно канче и сте решили проблема в окопаването в леда.
Ползвам съм и две изтривалки с много груб "косъм" в леките си коли. И те вършат частична работа подлагайки ги под гумите, но като мозайката няма.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте.Имам 2 проблема единия го купих с колата другия стана след това.
1вия - багажника не се отваря от никъде освен от ключалката ( от вратата и от дръжката на багажника НЕ се отваря в всякаква позиция на ключалката ) евентуално къде може да е проблема? Прилагам и код на грешките който са записани от VCDS-то.
2рия - купих колата след около 2 седмици отключване заключване с дистанционното спря да работи.Веднага проверих батерията чисто нова Duracell не е от нея и така до ден днешен отключвам и заключвам с ключа според VCDS всичко работи засича си сигналите от дистанционното НО ДО ТАМ! Прилагам и скрийншот към проблема.
Благодаря на отзовалите се !
1вия - багажника не се отваря от никъде освен от ключалката ( от вратата и от дръжката на багажника НЕ се отваря в всякаква позиция на ключалката ) евентуално къде може да е проблема? Прилагам и код на грешките който са записани от VCDS-то.
2рия - купих колата след около 2 седмици отключване заключване с дистанционното спря да работи.Веднага проверих батерията чисто нова Duracell не е от нея и така до ден днешен отключвам и заключвам с ключа според VCDS всичко работи засича си сигналите от дистанционното НО ДО ТАМ! Прилагам и скрийншот към проблема.
Благодаря на отзовалите се !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: capitana и 59 госта