Tufan написа:Колеги никой ли няма да каже нещо за повдигане на предницата
с амортисори от б4 (няма значение дали комби или седан), ако се сложат на б3 и ще се вирне предницата с около 4см

Tufan написа:Колеги никой ли няма да каже нещо за повдигане на предницата
). Та решението за отзад е повдигане на самият мост. Заваряват се две планки от двете страни на мястото, където влиза амортисьора и между тях се заварява парче от профил, в което се пробиват дупки, за да се хване самият амортисьор. Така няма заигравка с амовете и пружините, запазва се стандартния ход на амортисьора, а колата става доволно висока. За съжаление не ми дойде на ума да снимам как беше при мен, преди да я сваля. Но иначе ето снимка на колата колко висока беше.


). Тогава ми преля чашата и си легна по корем.К.Одаджийски написа:А как беше устойчивостта в завой и бабуни с тая височина. Щото аз сложих едни мерцедесови пружини отзад сини бяха и се чувствах като картечар вътре

Потребители, разглеждащи този форум: Dzif и 49 госта