
Passat B5-150 или 125к.с.
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Пич да взема да ти продам моя пасат .В момента му сменят и последните 4 носача отдолу. взех го за 6000лв до сега ми е излязал 8500.Говоря за 3 месеца каране.Надявам се да не се чупи нищо вече щото фалирах отдавна.Комби 1.8 бензин 125коня Higline .Ако искаш утре ще ти го снимам! 

- g0p3to
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 04 фев 2010 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Laguna dCi
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Добър вечер. Колеги, скъпа ли е поддръжката на един такъв Пасат Б5 1-8 Турбо? На истина ли са със страшно слаба предница и скъпи части? Какъв е разходът на този мотор с фабричен газов инжекцион? Често ли се разваля турбината?



- dmcdjveli
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 16:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Първо Добре Дошъл във форума !!!

За поддръжката не мога да кажа дали е скъпа или не, защото скъпо/евтино е различно понятие за всеки. Ако си я поддържаш и пазиш няма да имаш проблеми (то това правило важи по принцип). Но като цяло имай в предвид Гражданска Отговорност, данък, евентуално каско, първоначално обслужване (ролки, ремъци, масла, филтри и т.н.). Предницата не е слаба. Просто като се разбият шарнирите или се износят втулките се сменят заедно с носача, защото са капсуловани заедно. Поради тази причина излиза по-скъпо да си смениш шарнира, защото го сменяиш с носача. За ГИ не мога да кажа, а за турбината ако си я пазиш нямаш проблем (в смисъл не да не я караш колата, а да караш с правилно и качествено масло; като я ръчкаш преди да изгасиш, остави двигателя да поработи малко за да се охлади турбината и др. такива).
Дано съм успял да помогна.
Успех


За поддръжката не мога да кажа дали е скъпа или не, защото скъпо/евтино е различно понятие за всеки. Ако си я поддържаш и пазиш няма да имаш проблеми (то това правило важи по принцип). Но като цяло имай в предвид Гражданска Отговорност, данък, евентуално каско, първоначално обслужване (ролки, ремъци, масла, филтри и т.н.). Предницата не е слаба. Просто като се разбият шарнирите или се износят втулките се сменят заедно с носача, защото са капсуловани заедно. Поради тази причина излиза по-скъпо да си смениш шарнира, защото го сменяиш с носача. За ГИ не мога да кажа, а за турбината ако си я пазиш нямаш проблем (в смисъл не да не я караш колата, а да караш с правилно и качествено масло; като я ръчкаш преди да изгасиш, остави двигателя да поработи малко за да се охлади турбината и др. такива).
Дано съм успял да помогна.

Успех

- g0p3to
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 04 фев 2010 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Laguna dCi
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Първоначалното обслужване след покупка на такъв автомобил какви пари би ми излязло, горе-долу?
Може и да задавам банални въпроси, но още трудно се справям с търсачката, съжалявам.




-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 11 ное 2010 21:14
- Автомобил: Passat 1.8T
- Двигател: APU 1999
- Местоположение: Burgas
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Имам Пасат 1,8Т с газов инж. от 5г. разход на газ Бургас-София при умерена скор. 120км. 8,3/100, градско в Бургас 10-11/100 в София ще е повече. А за вървенето мога да кажа, че е прилично за габаритите си. Максим. скор. която съм вдигал е 240км. на газ, над 2600обор. ускорява много добре, няма да разберете кога сте вдигнали 170км. Според мен турбо трябва да има във всяка кола.
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Мога да кажа само, че с турбо даже гори по-малко като се кара нормално защото оборотите са по-ниски.А за обслужването цените са еднакви.За тези които не вярват имаме ги и двете в семейството APT и APU и за това пиша.
- Alex_Heat
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
- Автомобил: Audi TT
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: V. Tyrnovo
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
1.8Т естествено. Не виждам да има кой знае каква разлика в разхода спрямо 1.8, но тягата и мощността са на съвсем различно ниво. Моя Пасат с пуснат климатроник си ускорява по-бавничко, но не се оплаквам. Мога смело да заявя, че това е точния бензинов двигател за Б5. Обожавам мига, когато съм на първа скорост и около 2500-3000 обората смачкам газта, какво се получава.



- STEFFO
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 98
- Местоположение: София
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Здравейте,
Турбото значително увеличава КПД-то на всеки двигател. Поради тази причина двигателя е по-икономичен от атмосферния, а за вървенето няма смисъл да коментираме
Аз карам 1.8Т АЕБ мотор и съм много доволен. Имам приятели, които карат А4 1.8 125 к.с, при които разхода градско не пада под 13, извънградско е около 9/100. При мен разхода е с 3 литра на долу 
Турбото значително увеличава КПД-то на всеки двигател. Поради тази причина двигателя е по-икономичен от атмосферния, а за вървенето няма смисъл да коментираме


-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
STEFFO написа:Здравейте,
Турбото значително увеличава КПД-то на всеки двигател. Поради тази причина двигателя е по-икономичен от атмосферния, а за вървенето няма смисъл да коментирамеАз карам 1.8Т АЕБ мотор и съм много доволен. Имам приятели, които карат А4 1.8 125 к.с, при които разхода градско не пада под 13, извънградско е около 9/100. При мен разхода е с 3 литра на долу
Искаш да кажеш, че в града 1.8Т ти дава 10, а извън града 6

- kimb
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 21 дек 2009 14:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик/София
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
STEFFO написа:Здравейте,
Турбото значително увеличава КПД-то на всеки двигател. Поради тази причина двигателя е по-икономичен от атмосферния, а за вървенето няма смисъл да коментирамеАз карам 1.8Т АЕБ мотор и съм много доволен. Имам приятели, които карат А4 1.8 125 к.с, при които разхода градско не пада под 13, извънградско е около 9/100. При мен разхода е с 3 литра на долу
оф няма няма като изцепите някоя щуротия ,все едно другите не караме коли а каруци с коне ...........
те тия 25коня спрямо АДР са е така хоп дошли от небесата
То тези неща са дъвчани дъвчани и резултатът общо казано е това :
за 1,8Т :
+ повече коне
- турбина която може всеки момент да сдаде багажа т.к. само тя ще си знае на колко км е ,а и новата е цифра , не съм чул да ги раздават безпари все още
- случва се да заминава по малко масло от турбината
а за разхода ако го караш нормално ще дава много малко повече от АДР до момента в който натиснеш газта
за 1,8 АДР 125коня :
+ няма турбина няма и разходи по нея
- няма и тази мощност
др. е че 125 коня са в рамките на нормалното за това купе има и колеги с 1,6 двигатели не съм чул да се оплакват че ги бутат като дойде байра .
В крайна сметка всичко опира до две неща :
- с какви пари разполага човека , и колко е склонен да дава за подръжка
- каква кола че му се падне да си купи , т.к. всички знаем че това в голяма степен си е чист късмет
- STEFFO
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 98
- Местоположение: София
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Kолега BG_POLICE, карам с толкова колкото позволяват ограниченията. Естествено, че като я настъпа харчи много повече. Освен това от голямо значение е стила на каране, но това е тема която не искам да засягам. Мога да кача снимки с показанията на бордкомпютъра и съдейки по парите, които давам за бензин съм склонен да му вярвам. Разхода е около 11,5 градско, 7-8 магистрала, 6-7 първокласни пътища при каране по ограниченията!
Колега kimb, турбината не е само няколко коня от горе, има редица други плюсове. Съществуват доста полезни и лесно достъпни статии за нея... Само за твоя лична информация, моята турбина е на повече от 250к и не дава признаци скоро да ме напусне, масло въобще не губи, въпреки че съм вдигал и 230. Не съди по приказките на недоволните хора, които са си купили неподържани и смазани от каране коли за без пари.
Колеги, по-добре да пишем за преките си наблюдения по темата, както правя аз, а не да разсъждаваме на база недостатъчни познания или на приказките на някой друг
Колега kimb, турбината не е само няколко коня от горе, има редица други плюсове. Съществуват доста полезни и лесно достъпни статии за нея... Само за твоя лична информация, моята турбина е на повече от 250к и не дава признаци скоро да ме напусне, масло въобще не губи, въпреки че съм вдигал и 230. Не съди по приказките на недоволните хора, които са си купили неподържани и смазани от каране коли за без пари.
Колеги, по-добре да пишем за преките си наблюдения по темата, както правя аз, а не да разсъждаваме на база недостатъчни познания или на приказките на някой друг

- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Лично за мен плюсът на 1.8Т е, че е проектиран с голям ресурс.
Така че дори и само с чипче и други леки интервенции се превръща в съвсем друга бира.
Това е при условие, че е в кондиция, разбира се.
А 1.8 20V нищо повече не можеш да го направиш.
Освен да го поддържаш съвестно и да го караш, колкото си може.
Или да го изхвърлиш...
Ае, че аз минах вече в категорията на дЖипките и тия неща не ме вълнуват особено вече...
Така че дори и само с чипче и други леки интервенции се превръща в съвсем друга бира.
Това е при условие, че е в кондиция, разбира се.
А 1.8 20V нищо повече не можеш да го направиш.
Освен да го поддържаш съвестно и да го караш, колкото си може.
Или да го изхвърлиш...

Ае, че аз минах вече в категорията на дЖипките и тия неща не ме вълнуват особено вече...

- kimb
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 21 дек 2009 14:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик/София
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
STEFFO написа:Kолега BG_POLICE, карам с толкова колкото позволяват ограниченията. Естествено, че като я настъпа харчи много повече. Освен това от голямо значение е стила на каране, но това е тема която не искам да засягам. Мога да кача снимки с показанията на бордкомпютъра и съдейки по парите, които давам за бензин съм склонен да му вярвам. Разхода е около 11,5 градско, 7-8 магистрала, 6-7 първокласни пътища при каране по ограниченията!
Колега kimb, турбината не е само няколко коня от горе, има редица други плюсове. Съществуват доста полезни и лесно достъпни статии за нея... Само за твоя лична информация, моята турбина е на повече от 250к и не дава признаци скоро да ме напусне, масло въобще не губи, въпреки че съм вдигал и 230. Не съди по приказките на недоволните хора, които са си купили неподържани и смазани от каране коли за без пари.
Колеги, по-добре да пишем за преките си наблюдения по темата, както правя аз, а не да разсъждаваме на база недостатъчни познания или на приказките на някой друг
колега аз и това съм написал в крайна сметка ако оцелиш добре но ако не оцелиш на кола идва дебела
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
Няма нищо несравнимо с това когато настъпиш педала и да оставяш другите коли в точка
Или как хората се обръщат когато извие турбината когато преживееш това забравяш за разхода и парите за обслужване
но ако не си фен на агресивното и неразумно шофиране - 1.6 бензин 



- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: Passat B5-150 или 125к.с.
виждам, че колегата се е изправил пред голяма дилема, дай повече подробности до какви кинти разполагаш и какво очакваш от колата, за да те насочим по добре, пък в крайна сметка ти ще си решиш. И с риск да обидя съфорумците ще си кажа и аз мнението за двата мотора, колегата има 1.8 Т 183 кс. няма да ви казвам как върви, ама и как гори
. метан газ, все тая, гори доста. Фолксвагените просто нямат слаб дизел в различните класове (имам ги два) и затова ги монтират на много марки, бензинките последните години ги докараха, ама са си скъпички все още, така, че ако ще е бензин, вземи си японска, хонда например. пък и взимането на кола си е късмет. 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта