Passat B5-150 или 125к.с.

Техническа и сервизна информация за Passat
diduli
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 22 яну 2007 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот diduli » Пет 10 сеп 2010 16:46


Пич да взема да ти продам моя пасат .В момента му сменят и последните 4 носача отдолу. взех го за 6000лв до сега ми е излязал 8500.Говоря за 3 месеца каране.Надявам се да не се чупи нищо вече щото фалирах отдавна.Комби 1.8 бензин 125коня Higline .Ако искаш утре ще ти го снимам! :D




Потребителски аватар
g0p3to
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 04 фев 2010 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Laguna dCi

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот g0p3to » Нед 29 май 2011 19:54


Добър вечер. Колеги, скъпа ли е поддръжката на един такъв Пасат Б5 1-8 Турбо? На истина ли са със страшно слаба предница и скъпи части? Какъв е разходът на този мотор с фабричен газов инжекцион? Често ли се разваля турбината? :roll: :|


Потребителски аватар
dmcdjveli
Мнения: 253
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 16:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот dmcdjveli » Нед 29 май 2011 22:53


Първо Добре Дошъл във форума !!! :welcome_to_group : vw fen
За поддръжката не мога да кажа дали е скъпа или не, защото скъпо/евтино е различно понятие за всеки. Ако си я поддържаш и пазиш няма да имаш проблеми (то това правило важи по принцип). Но като цяло имай в предвид Гражданска Отговорност, данък, евентуално каско, първоначално обслужване (ролки, ремъци, масла, филтри и т.н.). Предницата не е слаба. Просто като се разбият шарнирите или се износят втулките се сменят заедно с носача, защото са капсуловани заедно. Поради тази причина излиза по-скъпо да си смениш шарнира, защото го сменяиш с носача. За ГИ не мога да кажа, а за турбината ако си я пазиш нямаш проблем (в смисъл не да не я караш колата, а да караш с правилно и качествено масло; като я ръчкаш преди да изгасиш, остави двигателя да поработи малко за да се охлади турбината и др. такива).
Дано съм успял да помогна. :D

Успех :да:


Потребителски аватар
g0p3to
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 04 фев 2010 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Laguna dCi

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот g0p3to » Нед 29 май 2011 23:28


Първоначалното обслужване след покупка на такъв автомобил какви пари би ми излязло, горе-долу? :roll: Може и да задавам банални въпроси, но още трудно се справям с търсачката, съжалявам. :oops: :mrgreen:


apu
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 11 ное 2010 21:14
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: APU 1999
Местоположение: Burgas

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот apu » Пон 30 май 2011 9:44


Имам Пасат 1,8Т с газов инж. от 5г. разход на газ Бургас-София при умерена скор. 120км. 8,3/100, градско в Бургас 10-11/100 в София ще е повече. А за вървенето мога да кажа, че е прилично за габаритите си. Максим. скор. която съм вдигал е 240км. на газ, над 2600обор. ускорява много добре, няма да разберете кога сте вдигнали 170км. Според мен турбо трябва да има във всяка кола.


vw20v
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот vw20v » Пон 30 май 2011 14:03


Мога да кажа само, че с турбо даже гори по-малко като се кара нормално защото оборотите са по-ниски.А за обслужването цените са еднакви.За тези които не вярват имаме ги и двете в семейството APT и APU и за това пиша.


Потребителски аватар
Alex_Heat
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
Автомобил: Audi TT
Двигател: 1.8T
Местоположение: V. Tyrnovo

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот Alex_Heat » Пон 30 май 2011 20:05


1.8Т естествено. Не виждам да има кой знае каква разлика в разхода спрямо 1.8, но тягата и мощността са на съвсем различно ниво. Моя Пасат с пуснат климатроник си ускорява по-бавничко, но не се оплаквам. Мога смело да заявя, че това е точния бензинов двигател за Б5. Обожавам мига, когато съм на първа скорост и около 2500-3000 обората смачкам газта, какво се получава. :P :wink:


Потребителски аватар
STEFFO
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 98
Местоположение: София

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот STEFFO » Вто 31 май 2011 13:03


Здравейте,
Турбото значително увеличава КПД-то на всеки двигател. Поради тази причина двигателя е по-икономичен от атмосферния, а за вървенето няма смисъл да коментираме :roll: Аз карам 1.8Т АЕБ мотор и съм много доволен. Имам приятели, които карат А4 1.8 125 к.с, при които разхода градско не пада под 13, извънградско е около 9/100. При мен разхода е с 3 литра на долу :wink:


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот BG_POLICE » Вто 31 май 2011 13:14


STEFFO написа:Здравейте,
Турбото значително увеличава КПД-то на всеки двигател. Поради тази причина двигателя е по-икономичен от атмосферния, а за вървенето няма смисъл да коментираме :roll: Аз карам 1.8Т АЕБ мотор и съм много доволен. Имам приятели, които карат А4 1.8 125 к.с, при които разхода градско не пада под 13, извънградско е около 9/100. При мен разхода е с 3 литра на долу :wink:


Искаш да кажеш, че в града 1.8Т ти дава 10, а извън града 6 :screwy Ако е така колега ти с колко караш?


Потребителски аватар
kimb
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 21 дек 2009 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик/София

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот kimb » Вто 31 май 2011 15:16


STEFFO написа:Здравейте,
Турбото значително увеличава КПД-то на всеки двигател. Поради тази причина двигателя е по-икономичен от атмосферния, а за вървенето няма смисъл да коментираме :roll: Аз карам 1.8Т АЕБ мотор и съм много доволен. Имам приятели, които карат А4 1.8 125 к.с, при които разхода градско не пада под 13, извънградско е около 9/100. При мен разхода е с 3 литра на долу :wink:



оф няма няма като изцепите някоя щуротия ,все едно другите не караме коли а каруци с коне ...........
те тия 25коня спрямо АДР са е така хоп дошли от небесата
То тези неща са дъвчани дъвчани и резултатът общо казано е това :
за 1,8Т :
+ повече коне
- турбина която може всеки момент да сдаде багажа т.к. само тя ще си знае на колко км е ,а и новата е цифра , не съм чул да ги раздават безпари все още
- случва се да заминава по малко масло от турбината
а за разхода ако го караш нормално ще дава много малко повече от АДР до момента в който натиснеш газта
за 1,8 АДР 125коня :
+ няма турбина няма и разходи по нея
- няма и тази мощност
др. е че 125 коня са в рамките на нормалното за това купе има и колеги с 1,6 двигатели не съм чул да се оплакват че ги бутат като дойде байра .
В крайна сметка всичко опира до две неща :
- с какви пари разполага човека , и колко е склонен да дава за подръжка
- каква кола че му се падне да си купи , т.к. всички знаем че това в голяма степен си е чист късмет


Потребителски аватар
STEFFO
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 98
Местоположение: София

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот STEFFO » Вто 31 май 2011 19:05


Kолега BG_POLICE, карам с толкова колкото позволяват ограниченията. Естествено, че като я настъпа харчи много повече. Освен това от голямо значение е стила на каране, но това е тема която не искам да засягам. Мога да кача снимки с показанията на бордкомпютъра и съдейки по парите, които давам за бензин съм склонен да му вярвам. Разхода е около 11,5 градско, 7-8 магистрала, 6-7 първокласни пътища при каране по ограниченията!

Колега kimb, турбината не е само няколко коня от горе, има редица други плюсове. Съществуват доста полезни и лесно достъпни статии за нея... Само за твоя лична информация, моята турбина е на повече от 250к и не дава признаци скоро да ме напусне, масло въобще не губи, въпреки че съм вдигал и 230. Не съди по приказките на недоволните хора, които са си купили неподържани и смазани от каране коли за без пари.

Колеги, по-добре да пишем за преките си наблюдения по темата, както правя аз, а не да разсъждаваме на база недостатъчни познания или на приказките на някой друг :beer


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот ChimeyJimmey » Вто 31 май 2011 21:06


Лично за мен плюсът на 1.8Т е, че е проектиран с голям ресурс.
Така че дори и само с чипче и други леки интервенции се превръща в съвсем друга бира.
Това е при условие, че е в кондиция, разбира се.

А 1.8 20V нищо повече не можеш да го направиш.
Освен да го поддържаш съвестно и да го караш, колкото си може.
Или да го изхвърлиш... mhihi


Ае, че аз минах вече в категорията на дЖипките и тия неща не ме вълнуват особено вече... :beer


Потребителски аватар
kimb
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 21 дек 2009 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик/София

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот kimb » Вто 31 май 2011 21:28


STEFFO написа:Kолега BG_POLICE, карам с толкова колкото позволяват ограниченията. Естествено, че като я настъпа харчи много повече. Освен това от голямо значение е стила на каране, но това е тема която не искам да засягам. Мога да кача снимки с показанията на бордкомпютъра и съдейки по парите, които давам за бензин съм склонен да му вярвам. Разхода е около 11,5 градско, 7-8 магистрала, 6-7 първокласни пътища при каране по ограниченията!

Колега kimb, турбината не е само няколко коня от горе, има редица други плюсове. Съществуват доста полезни и лесно достъпни статии за нея... Само за твоя лична информация, моята турбина е на повече от 250к и не дава признаци скоро да ме напусне, масло въобще не губи, въпреки че съм вдигал и 230. Не съди по приказките на недоволните хора, които са си купили неподържани и смазани от каране коли за без пари.

Колеги, по-добре да пишем за преките си наблюдения по темата, както правя аз, а не да разсъждаваме на база недостатъчни познания или на приказките на някой друг :beer



колега аз и това съм написал в крайна сметка ако оцелиш добре но ако не оцелиш на кола идва дебела


Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот donotdisturb » Пет 03 юни 2011 23:34


Няма нищо несравнимо с това когато настъпиш педала и да оставяш другите коли в точка :D Или как хората се обръщат когато извие турбината когато преживееш това забравяш за разхода и парите за обслужване :) но ако не си фен на агресивното и неразумно шофиране - 1.6 бензин :D


Потребителски аватар
slavi13
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: irlandia

Re: Passat B5-150 или 125к.с.

Мнениеот slavi13 » Съб 04 юни 2011 0:24


виждам, че колегата се е изправил пред голяма дилема, дай повече подробности до какви кинти разполагаш и какво очакваш от колата, за да те насочим по добре, пък в крайна сметка ти ще си решиш. И с риск да обидя съфорумците ще си кажа и аз мнението за двата мотора, колегата има 1.8 Т 183 кс. няма да ви казвам как върви, ама и как гори scare . метан газ, все тая, гори доста. Фолксвагените просто нямат слаб дизел в различните класове (имам ги два) и затова ги монтират на много марки, бензинките последните години ги докараха, ама са си скъпички все още, така, че ако ще е бензин, вземи си японска, хонда например. пък и взимането на кола си е късмет. :да:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта