Смяна на гумички на клапани.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 04 сеп 2006 10:50


veskovesko написа:добре де горе долу колко излиза смяна на гумичките с сваляне на главата ипасване на клапаните ? :screwy

Питах един майстор след като вече бях сменил мойте и ми каза не помня точно цена но над 100лв. мисля че беше окло120. Но трябва да се проучи някой който е свалял главата(подробности за метода и цена).




Потребителски аватар
OzzY
Мнения: 113
Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)

Мнениеот OzzY » Пон 04 сеп 2006 11:43


А някой да знае възможно ли е да се сменят гумичките на клапаните при двигател KR 16V без да се сваля главата :?: :roll:


Потребителски аватар
passatGL
Мнения: 75
Регистриран на: Сря 28 сеп 2005 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passatGL » Пон 04 сеп 2006 16:55


А някой пробвал ли е с наливане на добавка към маслото за спиране на течове от гарнитури и гумички на клапаните...


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пон 04 сеп 2006 17:29


passatGL написа:А някой пробвал ли е с наливане на добавка към маслото за спиране на течове от гарнитури и гумички на клапаните...

Чувал съм за някви такива присадки ама ако ти гори по 3-4л. масло на 10 хил от гумичките на клапаните на дали ще има голям ефект. По скоро ще има ефект когато загубата не е много голяма, поне така си мисля :) ама не си е работа.


aifos
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Видин

Мнениеот aifos » Пон 04 сеп 2006 21:54


veskovesko написа:добре де горе долу колко излиза смяна на гумичките с сваляне на главата ипасване на клапаните ? :screwy


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=25382


aifos
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: Видин

Мнениеот aifos » Сря 13 сеп 2006 20:26


Тези дни ще сменя гумичките ,и после ще пиша.Майстора е колега на комшия така че...
Дано да има ефект :bowdown


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 14 сеп 2006 14:25


passi1 написа: Ще пробвам само с гумичките
като начало. Един колега ми каза, че след като ги е сменил е спряла да му харчи масло, а е била на 180 000 реални км. Какво ще кажеш за смяна без сваляне на главата?


И аз така правих проби с Вектрата и на всеки три месеца влизах в бокса :!: излезе ми по-скъпо от колкото да ида на стабилен майстор.
С тоя харч на масло сигурнао си на 380 000 реални километра.Щом си от София иди в клубните сервизи за мнение-друго си е майстор да чуе колата :lupe
А , и с присадки пробвах- нииищо/ после един умен човек ми каза че тяхното предназначение е да можеш да се прибереш с колата до в къщи за ремонт(в Америка де)


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Чет 14 сеп 2006 16:00


passatGL написа:А някой пробвал ли е с наливане на добавка към маслото за спиране на течове от гарнитури и гумички на клапаните...

Гумата старее и пружинките на могат да я притискат към шийката на клапана. Мойте старите като ги стиснеш оставаха елипсовидни, та тая добавка не виждам как ще помогне.
Относно свалянето на главата, като свалиш може би не лошо да видиш и хлабината на коляновият вал, а като го свалиш него може да се види съединител, карета ... и накрая джантите :lol:
В един сервиз до реката, под моста Чавдар правят основни ремонти и щяха да ми сненят гумичките за 60 лв. , но като поискаха още 40 лв за да сменят и ремъка се ядосах и си ги смених сам. Главата може да не се сваля само гледаш цилиндъра на който работиш да е в горна мъртва. От въже за уплътнени не стана нужда / двигател 2Е/. Не мисля, че без въже се наранява клапана както пишеше някой. Вжно е да имаш приспособление за натискане на пружините при монтаж на полуконусите, че иначе е мъка. Относно времето за смяна двама човека ги сменихме за около 4ч., без да бързаме и в любителски условия.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Чет 14 сеп 2006 16:19


Гумата старее и пружинките на могат да я притискат към шийката ...

точно това прави присадката,има някаква химия която размеква гумичките и за известно време разхода на масло намалява.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 14 сеп 2006 22:03


Мойте ги смених на дизела преди 2 месеца и до сега не е пипнало маслото.
На Пасата вече също не пипа, а харчеше половин литър на 1000 км.
Почвам да специализирам смяна без сваляне на глава. :wink: :wink: :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 15 сеп 2006 0:32


зна4и ако не хвърля масло през штеката за масло като затапиш отдушника минаваш метър ама ако текне самоо гуми4ки не спасяват фронта;за КР е пробвано и без сваляне на глава -само се псува пове4ко;така 4е които иска да си провери състоянието на долната 4аст на мотора и после ште знае д&ли само маслообира4ите са спасение


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 15 сеп 2006 7:27


vaskoto1 написа:само смяна на тия неща е толкова половинчата работа че няма накъде!
за мене ако си допрял до нещо по главата-това си е половин основен ремонт! сваляй и прави главата отвсякъде! дори и нищо друго да не пипнеш-колата се преобразява!


Passi1 щом колата ти е нова(Нов внос) и имаш намерение да си я караш спокоен послушай Ваското. Спешните ремонти са винаги по-скъпи и некачествени от планираните-вервай ми, изпитал съм го.


aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aatanas » Пет 15 сеп 2006 7:28


Тая работа със смяна на гумичките без сваляне на главата , може ли някой да я опише подробно , да приложи и снимки - мисля , че ще е доста полезно. Като чета - едни гумички са 10,00 лв , а за смяната им искат още 50,00 ????
Или за всеки двигател си има специфика????
Досега , когото съм попитал за смяна - казват - остави я за ден и си готов, никой не ще да показва . Мисля , че не е чак толкова сложно -
или се лъжа??
Готов съм да сменим мойте, и да снимаме и да пишем /двигателя е 2Е/,
ама как да стане , не съм от София???????


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Пет 15 сеп 2006 10:51


kaloyan22 написа:
vaskoto1 написа:само смяна на тия неща е толкова половинчата работа че няма накъде!
за мене ако си допрял до нещо по главата-това си е половин основен ремонт! сваляй и прави главата отвсякъде! дори и нищо друго да не пипнеш-колата се преобразява!


Passi1 щом колата ти е нова(Нов внос) и имаш намерение да си я караш спокоен послушай Ваското. Спешните ремонти са винаги по-скъпи и некачествени от планираните-вервай ми, изпитал съм го.

Добре смятам да ви послушам. А мненията ви са близки до това на IvoG

IvoG написа:Т.е. за да са само гумички на клапаните не трябва да пуши(синьо) от маркуча за картерните газове. Но при повечето коли на тия километри са гумички. И аз бях много притеснен дали не е от сегменти, но се оказаха само гумичките.

IvoG, съжелявам че се забавих с отговора но имах други неща за свършване и нямах време да пиша във форума.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 15 сеп 2006 14:24


Passi 1 като чета всички тия мнения по темата сега съжалявам че не смених гумичките на свалихме главата, защото Ваското1 наистина е прав, но тогава още не влизах в форума :cry:
vaskoto1 написа:
само смяна на тия неща е толкова половинчата работа че няма накъде!
за мене ако си допрял до нещо по главата-това си е половин основен ремонт! сваляй и прави главата отвсякъде! дори и нищо друго да не пипнеш-колата се преобразява!

Въпреки всичко съм доволен за 10,000км за 3,5 месеца не пипа маслото ще видим по на там.

Но наистина по добре свали главата малко повече пари е но си заслужава в дългосрочен палн! Успех :!:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 153 госта