Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
- 
				pa4o_ivanov61
 - Мнения: 447
 - Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
 - Автомобил: VW BORA
 - Двигател: AGR 98
 - Местоположение: Ловеч
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Момчета, защо си усложнявате живота ? както писах по-горе ви гарантирам че на 15 минута вътрешният накрайник е на земята. всичките ми мнения досега във форума са само за неща които мога да правя и съм правил. Колегата пита и аз отговорих че става без допълнителни разглобки , а той си решава как да го направи .Ремонта става на канал или подемник .относно свалянето и слагане на нов маншон няма проблем.
			
									
									- К.Одаджийски
 - VW експерт

 - Мнения: 12166
 - Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
 - Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
 - Двигател: B207L
 - Местоположение: София / Берковица
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Така е, 15 минути мъка, отвиваш два болта на носача и на третата минута накрайника ти е в ръцете  
			
									
										
						- genov1
 - Мнения: 849
 - Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
 - Автомобил: Passat CC
 - Двигател: CBBB 2008
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Между другото събота и неделя свалях рейката, че беше заминал лагера, и съответно нова рейка, добре че имах в къщи стара работеща. Както и да е. Понеже имах време, се зачетох в книгата, да видя дали не може да се ремонтира, и естествено пишеше че не подлижи на ремонт. Това което ми направи впечатление, е че пишеше при събирането на вътрешния със външния накрайник, дължината на левия трябва да се получи 395 мм, а при регулирането само десния се пипа. Другото което пишеше е, че при средно положение на рейката, разтоянието от челото на вътрешния накрайник, до опорния праг на рейката трябва да е 74 мм. На мен понякога при реглаж са ми казвали че външния хваща само на няколко навивки, точно защото вътрешния не е завит правилно. Така че трябва да се внимава и за тези неща
			
									
										
						- 
				pa4o_ivanov61
 - Мнения: 447
 - Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
 - Автомобил: VW BORA
 - Двигател: AGR 98
 - Местоположение: Ловеч
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Вътрешният се завива до упор. Друг е въпроса  ако е по-къс  и не стига крайната дължина. Не разбирам какво значи не е завит правилно.
			
									
										
						- genov1
 - Мнения: 849
 - Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
 - Автомобил: Passat CC
 - Двигател: CBBB 2008
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
И аз мислех че се завиват до упор, но е е, иначе няма да може да се навият външните за да се постигне правилния надлъжен наклон на колелетата, не стига резбата. Освен моите накрайници да са по-къси  
 , но всичките на които съм попадал са с този размер.
			
									
										
						
 , но всичките на които съм попадал са с този размер.- 
				pa4o_ivanov61
 - Мнения: 447
 - Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
 - Автомобил: VW BORA
 - Двигател: AGR 98
 - Местоположение: Ловеч
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Ако не е стегнат до упор , сваляш кормилния накрайник и го развиваш на ръка, тъй като контра няма.Досега всички които съм свалял са били завити докрай и аз съм ги завивал по същия начин . проблеми при реглаж на предницата не е имало .
			
									
										
						- К.Одаджийски
 - VW експерт

 - Мнения: 12166
 - Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
 - Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
 - Двигател: B207L
 - Местоположение: София / Берковица
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Стягай до край, че ще изпадне по време на движение ако не е стегнат, колкото и да е странно, отвива се, освен това, ако не е стегнат почва да играе в резбата все едно е разбит
			
									
										
						- genov1
 - Мнения: 849
 - Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
 - Автомобил: Passat CC
 - Двигател: CBBB 2008
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Как да няма контра, номер 11
със ключ 30 се развива, а самия накрайник с 32. И аз си мислех че са завити до упор, и като сложа новата рейка пак ще ги завия до край, и няма да ходя на реглаж, ама ц, бяха завити до половината на резбата. Явно моите накрайници са по-къси.
			
									
										
						със ключ 30 се развива, а самия накрайник с 32. И аз си мислех че са завити до упор, и като сложа новата рейка пак ще ги завия до край, и няма да ходя на реглаж, ама ц, бяха завити до половината на резбата. Явно моите накрайници са по-къси.
- 
				pa4o_ivanov61
 - Мнения: 447
 - Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
 - Автомобил: VW BORA
 - Двигател: AGR 98
 - Местоположение: Ловеч
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Аз сигурна правя други пасати . досега контра не съм виждал.
			
									
										
						- К.Одаджийски
 - VW експерт

 - Мнения: 12166
 - Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
 - Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
 - Двигател: B207L
 - Местоположение: София / Берковица
 
- 
				pa4o_ivanov61
 - Мнения: 447
 - Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
 - Автомобил: VW BORA
 - Двигател: AGR 98
 - Местоположение: Ловеч
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Днес си смених маншона на кормилната рейка на бората. Вътрешния накрайник опира в рейката без контра.
			
									
										
						- muns61
 - Мнения: 7965
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: pleven
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Я се поинтересувайте за кои автомобили са късите и дългите вътрешни накрайници.
			
									
										
						- genov1
 - Мнения: 849
 - Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
 - Автомобил: Passat CC
 - Двигател: CBBB 2008
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Май късите са за Голф а дългите за Пасат, но не всички продавачи го знаят това :)
			
									
										
						- ангелчо77
 - Мнения: 223
 - Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
 - Автомобил: Passat B3 Variant
 - Двигател: RP 1990
 - Местоположение: ловеч
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Аз съм с рейка от Голф 3 и моите си(вътрешни)накрайници.Ако не съм се заблудил,пасатовите накрайници са по-дълги от голфовите с около 2.5 см всеки един.
			
									
										
						- moreg
 - Мнения: 489
 - Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
 - Автомобил: VW Golf 2
 - Двигател: KR
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Б3 смяна на вътрешен накрайник .. или рейката долу
Колеги, някой знае ли на Голф 2 на вътрешния кормилен накрайник там където е двустена на рейка без хидравлика какъв е размера? 32 мм ли е или по малък?
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта
			   