


проблем с пасат б3 загрява
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: проблем с пасат б3 загрява
моите уважения но пак казвам,че ако ти е бил на теб проблема в радиатора,на мен в маркуч на трети в трето и не можем да го караме човека да си сменя радиатора на сляпо.Все едно някой сега да го накара да си смени радиатора на парното,щото на него от там му е текло примерно,а и е по-тънкостенен.Възможно е да е проблема по маркучите на малкия кръг/включая радиатор парно/,изпарител,водни съединения.Разбира се без теч или нишан за пробив,не може да сменяме нищо.Първо трябва да се намери теча,колегата да провери и маслото и ауспуха.Успех
- ohdan
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 20:28
- Автомобил: vw Polo 1.4
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: ПЛОВДИВ
Re: проблем с пасат б3 загрява
ОК колега , надявам се че той ще сподели когато го отстрани и дано да е нещо по малко.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
- Автомобил:
- Двигател: CAYB ++130кс
- Местоположение: varna
Re: проблем с пасат б3 загрява
Хубаво е че запазваме уважение един към друг, още по-вече че тук основната идея е да си помагаме и да си бъдем полезни.
Радиатора го смених още първата зима при покупката на колата, заради теч. Термостата го смених преди 18месеца, но това не означава че не може да е тръгнал.
Прилагам снимки които направих сутринта, на единият от маркучите захранващ изпарителя на АГУ-то. Както писах преди забелязах засъхналите микроскопични балончета и засъхнало по задната част на маркуча на едно единствено място. Не съм поглеждал още зад моното, както и не съм пробвал варианта за слушането на изпускане на налягане при изключен и добре загрят двигател.
Възможно ли е ако маркуча които се вижда на снимката се окаже че изпуска, това да е проблема с по-високата температура, при положение че приемем термостата за изправен?

Радиатора го смених още първата зима при покупката на колата, заради теч. Термостата го смених преди 18месеца, но това не означава че не може да е тръгнал.
Прилагам снимки които направих сутринта, на единият от маркучите захранващ изпарителя на АГУ-то. Както писах преди забелязах засъхналите микроскопични балончета и засъхнало по задната част на маркуча на едно единствено място. Не съм поглеждал още зад моното, както и не съм пробвал варианта за слушането на изпускане на налягане при изключен и добре загрят двигател.
Възможно ли е ако маркуча които се вижда на снимката се окаже че изпуска, това да е проблема с по-високата температура, при положение че приемем термостата за изправен?
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
- Автомобил:
- Двигател: CAYB ++130кс
- Местоположение: varna
Re: проблем с пасат б3 загрява
да допълня че за тази 1седмица от доливането няма загуба на антифриз
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 13:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Крапец
Re: проблем с пасат б3 загрява
да,ако има пробив някъде термостата е изправен.И обратно,ако всичко е наред значи той не е.Аз лично бих огледал и другите маркучи,този нещо не ми говори нищо.Възможно ли е тази 1 седмица без доливане да си карал само на къси разстояния?
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
- Автомобил:
- Двигател: CAYB ++130кс
- Местоположение: varna
Re: проблем с пасат б3 загрява
имаше и две по 180км.,едното от които бе при появата на проблема, но преобладаващи са късите 2км.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MMM1 и 10 госта