Колеги, НЕРЕШИМ проблем с ниските обороти - Продавам пасата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Чет 08 фев 2007 20:46


Интересното е, че като говорих с предишния собственик, който ми е роднина, той ми каза, че го е сменял това моторче преди 4-5 години и е дал стотина лева някъде за BOSCH. Аз обаче сега имам по-належащи разходи по колата, така че засега ще карам без него :)




Потребителски аватар
RAD&KO
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
Двигател: PB 1990
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнениеот RAD&KO » Пет 09 фев 2007 14:00


А, интересно е че за мойто двигател - РВ има две моторчета.
Искам да кажа, че може и с крайна буква "C" или "D"
Така пише и в ETKA.
Тове е и за PF, а вакум системата е почти еднаква и за трите двигателя (PB, PF, 2E)
Едното - 037 906 457 С - VDO / BOSCH
Другото - 037 906 457 D - ?
Като второто и в нета го пишат по-евтино. :D :lol: :P

Последна промяна от RAD&KO на Пет 09 фев 2007 22:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Пет 09 фев 2007 22:20


и таз добра... сега пък имало и различни :) Идеално :D


бат Вальо
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот бат Вальо » Съб 10 фев 2007 22:39


Абе някой от вас отварял ли е кутийката на морчето?
Къде видяхте стъпково моторче там. Моторчето е най-обикновено. Просто компютъра го командва колко време да върти и в каква посока и бута леко газта. моторчето се управлява по 2 кабела + и -. Другите 2 кабела са за копчето отпред. За това моторче не бих дал и 20 лв.


formulist
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот formulist » Пон 12 фев 2007 9:53


Точно така е. Но не се продава само моторчето, а целият модул с червяка и бутончето. Моторчето НЕ Е 12 волтово - внимавайте с пробите. :!:


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Пон 12 фев 2007 10:25


Не е само моторчето, в палеца който бута дросела има едни пластинки които като върнеш газта, връщаш и моторчето в начална позиция, в този момент пластинките затварят веригата и дават информация на компютъра, че си пуснал газта и с тази информация и информацията от потенциометъра на дросела компютъра започва да си играе с моторчето. Понякога обаче нещо им става на тези пластинки и като ошашавят компютъра гледай какво става. Информацията ти я казвам от опит.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 12 фев 2007 15:30


Колеги, на кое викате стъпково моторче.
Дали за това става въпрос
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=1 ... umId=86451
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=1 ... umId=86451
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=1 ... umId=86451
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=1 ... umId=86451
двигателя е PF и това съм го свалил от него. Номера който пише на него е 037 906 457 А марка VDO, надписите по етикета са червени и е с 2 клеми. В момента на колата съм сложил някакво друго което е със същия номер, но надписите са сини и завършва мисля с буквата С.
При мен като го смених се пооправиха нещата с оборотите, но в определен температурен диапазон, пак има игра на оборотите. Купих и нов температурен датчик, но проблема не се реши.Другото моторче което съм сложил на колата е втора ръка, та не може да му се има вяра и на него.
Дайте идея къде още може да се ръчка по тия двигатели и датчици, та барем се оправят оборотите, че е твърде дразнещо това подскачане.

П.С Ходил съм на два различни стенда и на двата ми казват, че двигателя е перфектен и няма проблем.


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2107
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Мнениеот dancing_niki » Пон 12 фев 2007 17:46


Мне, или аз поне не съм виждал такова нещо. Доколкото знам моторчето е минимум с 4 пина, има и с 6. Има контакт с дроселовата клапа. В смисъл че я бута когато се наложи. Намира се обикновено в непосредствена близост до мястото където е захванато жилото на газта към дросела.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 12 фев 2007 18:02


dancing_niki написа:Мне, или аз поне не съм виждал такова нещо. Доколкото знам моторчето е минимум с 4 пина, има и с 6. Има контакт с дроселовата клапа. В смисъл че я бута когато се наложи. Намира се обикновено в непосредствена близост до мястото където е захванато жилото на газта към дросела.

    Нашите са моно а неговата е пълна инжекция нека който е стакава да каже, а най добре Ваското ако види темата.


Потребителски аватар
RAD&KO
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
Двигател: PB 1990
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнениеот RAD&KO » Пон 19 фев 2007 17:39


Да! Точно това е "ТО", "Милото!!!". Но за съжаление от неговата рода е и едно устройство наречено Дебитомер. Вътре има едни графитени писти, които се износват (точно, като дистанционно на тв.). Та това износване води до липса на контакт м/у пластините, зацикляне и от там и промяна в оборотите. Познат е имал смелостта да разглоби дебитомера и да премести плъзгача. Каза че го е укрепил с рапидка към пластмасовия корпус ??? :?: :idea: :shock
Изображение
Деветнайсти № е дебитомера. Нямам снимка на разглобен такъв.

Последна промяна от RAD&KO на Вто 20 фев 2007 0:07, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 19 фев 2007 19:40


Лошото в цялата история е цената на новите компоненти, които си обсъждаме тука и една евентуална проба струва скъпо, а проблема може и да не се оправи. Аз си купих въпросното моторче за празен ход втора употреба със същия номер като моя, но проблема не се реши напълно и си остана, а за него дадох 40 лв., температурен датчик нов за 12 лв. и два пъти ходих на диагностика на ДВГ по 15лв с около 100 км. път за двата пъти до сервиза. В сервизите казват, че всичко си е наред. Ново моторче е от 100лв. нагоре и не ми се иска да пробвам по този начин. И всичко това става поради това, че имам познати с Пасати и то доста, но никой от тях не е с пълен инжекцион та да му взема частите и да ги пробвам на моя двигател.
Вече почти съм се отказал да го решавам този проблем.Ако излезе нещо или някаква информация с която ще си реша проблема веднага ще се занимая.


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Чет 22 фев 2007 16:05


Колеги и аз имах подобен проблем като на колегата, и аз съм с автоматик и днес смених датчик на хол. Сега ще видим дали ще ми падат толкова оборотите и дали ще гасне по светофарите. Закачихме колата на компютър и един по един сменяхме компонентите - палец, капачка, бобина с комутатор и най-накрая опряхме до датчика на хол.
При мен проблема с оборотите беше когато колата загрее. На студена си беше наред ама като позагрее около 70-80 гр на автоматична по сфетофарите доста падаха оборотите.
Дано сега съм оправил проблема. :roll:


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Чет 22 фев 2007 16:43


Здравей колега todorgg, оправи ли автомобила?
:screwy Каква се оказа причината за играта на оборотите?


Потребителски аватар
RAD&KO
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
Двигател: PB 1990
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнениеот RAD&KO » Чет 22 фев 2007 22:41


:D :deal Опа, открих Америка ....
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=8778
http://www.loam.org/vw/Vanagon/VanagonP ... /DigiFant/
Материалите са предоставени и побликувани с любезното съдействие на vanhallen и opipva4a.
Благодаря! "По-добре късно, отколкото никога!"
: vw fen


Потребителски аватар
todorgg
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

и аз незнам

Мнениеот todorgg » Чет 22 фев 2007 23:33


dpp написа:Здравей колега todorgg, оправи ли автомобила?
:screwy Каква се оказа причината за играта на оборотите?

Карах колат на един майстор в едно село - Страцин на 20 км от Сл.Бряг той има същия като моя, ама не е автоматик. Седя седмица при него колата и накрая и пари ми взе и както казах когато "играят" оборотите на газ, я превключвам на бензин и пак на газ и се оправя. Бог знае от какво е. Барах и релетата и незнам, ама на бензин не гасне. Нещо е бърникал из дебитомера или незнам къде. а бе читава си е колицата, ама искам или ауди или мерцедес



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта