Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS
- passat19911800
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS
Тази тапа да я махаш веднага, слагаш си тръбата, горе запушваш входа за въздуха на пластмасовия капак, а маркуча го удължаваш и спускаш някъде долу. Това е решението щом си решил да изкарваш тези газове. Аз имам такъв автомобил със същия двигател, карам със същото масло 15W40, също съм на газ и такава боза не се получава или поне не толкова много.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS
Всъщност не знам кое му е опасното на тая тапа,щото РП двигателите бащи на АБЦ-то точно този отдушник от блока го нямат,всичко останало си е същото.Друг е въпроса,че това не решава проблема с мизерията.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS
Не бива да се забравя, че тези изпарения пуснати така свободно се вдишват от пътуващите в автомобила и то с пълни гърди. А доколкото зная са канцерогенни. 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS
Е кво да кажем за москвичите и жигулите,дето си висяха задължително отдушниците.....що коли съм виждал преди години,сите бяха с тая екстра...
- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS
колега много ти благодаря за подробното обяснение и снимковия материал сега вече ми стана напълно ясно.Моля колегата passat19911800 да каже -входа за въздуха на пластмасовия капак който се запушва-това дето е на моното за това ли става въпрос?
моля и по-запознати с проблема да споделят къде е по-удачно да се запуши входа на пластмасовия капак или от долу както е направил колегата spoocky
моля и по-запознати с проблема да споделят къде е по-удачно да се запуши входа на пластмасовия капак или от долу както е направил колегата spoocky
- berkant3008
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
- Автомобил: PASSAT B3
- Двигател: ABS-93
- Местоположение: ruse
- Контакти:
Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS
а колегата Iezekil мисля че е много прав RP двигателя няма такава тръба а другото e същото,ама RP май са по-стабилни от ABS
- spoocky
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 15:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS
Сега като се замисля на тъста RP мотора е затапено точно това което колегата каза отвора на моното... и е пусната тръбата от капака на двигателя надолу...
Иначе да си е Жив и здрав пасата му тропа като на дядо ми каруцата ама проблем с мотора и замръзване не е имало! При моята кола тази процедура я направих още като пуснах темата преди 2 месеца и доста от колегите ми споменаха този вариант, който пак казвам работи при мен (от 2 месеца) и то без проблеми и каши и т.н.
Относно отговора на колегата Iezekil- прав е... каша сега нямам но е защото се изтича на вън и съм сигурен че ако върна старият вариант ще се запуши пак но който иска да кара на газ е така,но не искам тази боза да заталачва мотора и така ще седи.
Не разбрах обаче няколко неща
1. За какво замръзване стана въпрос и кой маркуч да замръзне, ако може колегата nepreklonniq да уточни че ми е интересно?
2. Тогава каква ще е разликата ако затапя само моното и ли както аз съм направил?
3. Какъв е принципа на този маркуч който влиза в моното??? Той всмуква или издухва въздух в отдушника от моното?
Иначе да си е Жив и здрав пасата му тропа като на дядо ми каруцата ама проблем с мотора и замръзване не е имало! При моята кола тази процедура я направих още като пуснах темата преди 2 месеца и доста от колегите ми споменаха този вариант, който пак казвам работи при мен (от 2 месеца) и то без проблеми и каши и т.н.
Относно отговора на колегата Iezekil- прав е... каша сега нямам но е защото се изтича на вън и съм сигурен че ако върна старият вариант ще се запуши пак но който иска да кара на газ е така,но не искам тази боза да заталачва мотора и така ще седи.
Не разбрах обаче няколко неща
1. За какво замръзване стана въпрос и кой маркуч да замръзне, ако може колегата nepreklonniq да уточни че ми е интересно?
2. Тогава каква ще е разликата ако затапя само моното и ли както аз съм направил?
3. Какъв е принципа на този маркуч който влиза в моното??? Той всмуква или издухва въздух в отдушника от моното?
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Каша и протекло място от и около двигателя B4 1,8mi 90hp АBS
Говорим за тръбата на вентилацията - тази от блока - при нейното отстраняване се нарушава вентилацията на картерните газове. Ти си я запушил и това според мен ще доведе до повишено налягане в картера и блока при работата на мотора. Зимата се запушва този гумения маркуч - дето си го извел надолу от капака на клапаните - това ще ти вдигне също налягането на газовете от маслото и тогава - знаеш - всички семеринги ще се омажат.
пробвахме на няколко коли - да! ефект има от запушването на картерната вентилация да не отива пак към гориво - въздушната смес, но за кратко- защо??? Ами компа се шашка и започва играене на оборотите...пък на две от колите се оказа и повишен разход на масло след тази процедура и едно изпушване от ауспуха при високи обороти...
При теб ти остава само един изход на въпросните газове и когато колата се кара на къси разстояния пак ще има каша или там като го наричаш!!! само че няма да можеш да го виждаш и пак би могло да се запуши и да направи "тапа" ...все пак пробвай - ще се радвам ако всичко ти е наред!
пробвахме на няколко коли - да! ефект има от запушването на картерната вентилация да не отива пак към гориво - въздушната смес, но за кратко- защо??? Ами компа се шашка и започва играене на оборотите...пък на две от колите се оказа и повишен разход на масло след тази процедура и едно изпушване от ауспуха при високи обороти...
При теб ти остава само един изход на въпросните газове и когато колата се кара на къси разстояния пак ще има каша или там като го наричаш!!! само че няма да можеш да го виждаш и пак би могло да се запуши и да направи "тапа" ...все пак пробвай - ще се радвам ако всичко ти е наред!
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Не - нормално >>> Как да се оправя с това? Б4 1,8 90 к.с.
Iezekil написа:Та това е,щом не ти гори масло слагай полусинтетика.
Значи аз карам само селско дето се вика и такова чудо не съм виждал,да не говорим че за маса години едвам събирам кафяна лъжичка мизерии в шланга на вентилацията.Горещо ти препоръчвам да караш като мен с 10w40.
Относно този предния маркуч от блока принципно е хубаво да си е включен дето трябва.Заради неква гняс да го затапваш....пак ще я събираш ама на капачката на маслото после.Вярвам,че с хубаво масло и палене на бензин с последващо загряване до към 30 градуса зимата,този проблем ще изчезне.А като толкова искаш да е затапен,затапи го.Както казах при РП отдушника е на капака на главата,газовете от картера намират пътя значи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 70 госта