Шумът от двигателя в купето-как да го намалим?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 13 апр 2007 13:42


K22 написа: (като си сложих летните гуми шумът стана по-силен)

Като си сложил летните гуми е станало по-топло... И отваряш джама, че да не вдигаш разхода с климатика! :lol: :lol:




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 13 апр 2007 14:37


radotom, "джама" (смъкнатия де) също вдига разхода - дори повече от климатика на извънградски път. Сещам се че някъде имаше писано (хората си бяха правили експерименти) къде кое с колко вдига разхода, ама като не се сещам къде беше ... старост-нерадост :012: :022:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 13 апр 2007 15:14


gr_kanev написа:хората си бяха правили експерименти

Аха!
В 'Разбивачи на легенди', ама забравих как е на английски.
Но това при скорост над... май 150 км/ч беше. Преди това климатика бил по-неикономичен.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 13 апр 2007 15:19


radotom написа:
gr_kanev написа:хората си бяха правили експерименти

Аха!
В 'Разбивачи на легенди', ама забравих как е на английски.
Но това при скорост над... май 150 км/ч беше. Преди това климатика бил по-неикономичен.

MythBusters - ама не е то. Четох го, и пак си мисля за вездесъщите руснаци, ама е сега ако пак ми го покаже някой че е от нашия форум, направо да подавам молба за пенсия ...
Скоростта над която климатика идваше по-икономичен беше някъде около 60 км/ч


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 13 апр 2007 15:58


gr_kanev написа:, ама е сега ако пак ми го покаже някой че е от нашия форум, направо да подавам молба за пенсия ...
Скоростта над която климатика идваше по-икономичен беше някъде около 60 км/ч

За скоростта не смея да споря, а за предаването... или нашия форум... не ползвай търсачката! :lol: :lol:
Обсъждаше се в ОФФ-топика! :lol:
Едно от началните включвания на колегата к22 мисля


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Шумът от двигателя в купето?

Мнениеот zdravko » Пет 16 ное 2007 7:35


zdravko написа:Моят Пасат е с двг. 2Е и също "бучи" осезаемо над 3500 оборота, като почти няма значение колко точно са оборотите за силата за "бученето". На място не се чува нищо такова при каквито и да е обороти. Колата я имам отскоро и честно казано, освен предния тампон другите не съм ги проверявал - дали е възможно да е от тях? Имах проблем с меките връзки на генерацията, но сега са сменени с "нови" (от морга) та си мисля дали старите не са се прецакали точно по някаква такава вибрационна причина?

Оказа се задния десен тампон на двигателя, който е под ремъците - след подмяната му с ОРИГИНАЛЕН от морга, в пасата е тихо като в гробища ;-) Направо ме е яд, че чак сега го смених!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 19 ное 2007 10:28


Най-сигурно се намалява шума с тампони в ушите :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта